www.domaci.de Forum Indeks Home
Portal • Forum • Novi upisi • Pretraga • Link do nas • Domaći filmovi • Lista korisnika • Tim sajta • Proverite privatne poruke • Prijava • Registracija
Pravilnik • FAQ • Profil • Favorites • Galerija slika • Top lista • Download MP3 • MP3 razno • Spotovi • Noviteti 2013 • Muzički noviteti 2014

Vukodlaci
Strana prethodna  1, 2, 3  sledeća
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Riznica tajni ~ -> ~ Misterije ~
::  
Autor Poruka
solac
Početnik Domaćeg.de
Početnik Domaćeg.de

Godine: 36

Datum registracije: 06 Avg 2006

croatia.gif
PorukaPostavljena: Pet Avg 11, 2006 12:13 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

evo jedne priče kako je nastao prvi vukodlak meni se osobno sviđa

The curse that God had set upon Cain was to be cast into a world of darkness with a continuous craving for blood, and this curse has been passed from generation to generation.

Cain, one of the two sons of Adam and Eve, the tiller of the ground, killed his brother Abel out of jealous rage.

He was punished for slaying his brother and was cursed - the ground would not produce anything for him any longer, a fugitive and vagabond he would be.

To always be hidden from the face of God and driven out from the face of the earth, Cain told God his punishment was more than he could bear and feared that he would be killed. God in return set a mark upon Cain inflicting punishment sevenfold to those who would harm him. Cain then left for he was banished, with a mark, from the land of his parents because he killed his brother.

Cain went into the world of darkness and he became acquainted with Lilith, the first wife of Adam who refused to obey her husband and was considered evil for such radical desires. She became a vampire who eventually attacked the children of Adam and Eve -- namely, all human descendants.

Lilith was a monster who roamed at night taking on the appearance of an owl. She would hunt, seeking to kill newborn children and pregnant women.

Lilith had given some of her blood to Cain when he came into the world of darkness and this awakened him to his ability. After wandering for years in the wild, he returned to being amongst the mortals where he built a city called Enoch. There, Cain created the second generation of vampires by siring three mortals. They in turn, created a third generation of vampires in vast numbers and Cain finally forbade the creation of vampires from thence on.

After some time, the city Cain had built was destroyed by a flood. Cain ended up abandoning the city and leaving all the generations of vampires behind to do what ever they wanted, but before he left, he reminded them of his command to not create any more vampires. The vampires completely rebelled against Cain’s command and made a 4th generation of vampires, who rose up against the elder vampires of the third generation, killing all but a very few.

Over the next 1000 years, Cain continued to appear here and there. He once appeared amongst a band of gypsies and embraced a man by the name of Ravnos, after his father had been killed by other vampires. As time went on, Ravnos was introduced to Ennoia who was the daughter of Lilith, and half sister of Cain. Ravnos ended up turning Ennoia into a vampire. But Ennoia later betrayed Ravnos and caused death to come upon him. Because of this, Cain cursed her. Ennoia later became known as the creator of the clan Gangrel and became half foe and half ally.

War between the vampires and the werewolves broke out eventually when the wolves tried to conquer the world. They came in packs and attacked villages and killed people for meat or turn them into wolves for their army. The aristrocat vampires wouldn’t allow such violation and vile acts so they engaged in battles that would rage for centuries.

Because of the ongoing war, descendants of Cain decided to make a clan that would fend off the vicious werewolves out to destroy and conquer the world.

MIKYE1
Početnik Domaćeg.de
Početnik Domaćeg.de

Godine: 46

Datum registracije: 25 Mar 2006

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pon Avg 14, 2006 12:43 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Koliko je to mit a koliko je to nekad bila stvarnost tko bi ga znao!

woolf99
Upućeni član
Upućeni član

Datum registracije: 23 Avg 2006

serbia.gif
PorukaPostavljena: Pon Sep 04, 2006 1:29 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Ovo je tema za mene. To se vidi iz mog nicka. Priče o njima mi nikad nije dosta. Mada smatram da su oni sa modernim dobom izčezli. A i da je ostao neki ziv verovatno bi ga neka vlada ispitivala i izučavala pokušavajuće da napravi što boljeg ubicu. Ja sam na internetu našao neke skenirane zanimljeve knjige o njima. Glededaću da ih pronađem i zakačim.

ThGamEr
Dobro upućeni član
Dobro upućeni član

Godine: 38

Datum registracije: 06 Sep 2006
Mesto: Svuda po malo

serbia.gif
PorukaPostavljena: Pon Sep 18, 2006 5:30 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Vukodlak je samo bug u programu

Pogledajte najaci film "Matrix"

P.S.
Samo prvi dio, ostala dva su ga unistili

woolf99
Upućeni član
Upućeni član

serbia.gif
PorukaPostavljena: Uto Sep 19, 2006 7:54 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Meni su vukodlaci posebno cooll. Gledam svaki film, i čitam svaku knjigu koja mi padne o njima.

ramar
Početnik Domaćeg.de
Početnik Domaćeg.de

Datum registracije: 28 Sep 2006
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Čet Okt 12, 2006 6:29 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Vukodlaci....
Citao sam o njima.Postoji veliki broj svedoka koji su ih videli kao i vampire.

Benna
Početnik Domaćeg.de
Početnik Domaćeg.de

Godine: 36

Datum registracije: 16 Nov 2006

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sub Nov 25, 2006 7:19 pm    Naslov poruke: odg Na vrh strane Na dno strane

ne postoji ni jedan dokaz da postoje,urbana legenda

psih0
Upozorenja: 1 od 3

Početnik Domaćeg.de
Početnik Domaćeg.de

Godine: 33

Datum registracije: 22 Dec 2006
Mesto: BG

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sub Dec 23, 2006 12:30 am    Naslov poruke: asdf Na vrh strane Na dno strane

Jel moze neko da prevede ovaj tekst plz!??

warshava
Banovan!

Početnik Domaćeg.de
Početnik Domaćeg.de

Godine: 46

Datum registracije: 17 Jan 2007
Mesto: IVANJICA

serbia.gif
PorukaPostavljena: Pon Jan 29, 2007 3:17 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

koliko sam skontao da je to neki poremecaj hormona koji zadesi jednog u deset miliona i da su velike verovatnoce da im i deca budu takva

dejmat
Početnik Domaćeg.de
Početnik Domaćeg.de

Godine: 38

Datum registracije: 16 Jan 2007
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sub Feb 03, 2007 8:43 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Misli da jeneko vec rekao da u tome ima istine! Moralo je od necega poceti

[Edit by Coco Bill: Prema internet-bontonu, koriscenje velikih slova (caps-lock) znaci da vices. Pravilnik]

Milos NS
Početnik Domaćeg.de
Početnik Domaćeg.de

Godine: 45

Datum registracije: 19 Jul 2005
Mesto: Novi Sad

serbia.gif
PorukaPostavljena: Uto Mar 27, 2007 8:55 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Iako sam uvek otvoren za natprirodno, vukodlaci su mi nekako suvise bajkoviti... Dok su mi vampiri mnogo vise realni...

woolf99
Upućeni član
Upućeni član

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sre Apr 04, 2007 3:05 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Vampiri i vukodlaci. Sigurno ti se cine vampiri realniji jer su finiji (prefinjeniji bar po filmovima), dok su vukodlaci prave zveri

Prikaz poruka:   
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Riznica tajni ~ -> ~ Misterije ~ -> Vukodlaci Vreme je podešeno za GMT + 1 sat
Strana prethodna  1, 2, 3  sledeća
Strana 2 od 3

Pređite u:  
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu
Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu
Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu
Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma

- Burek Forum - Doček Nove 2018. godine - Venčanja, svadbe - Proslave - TipoTravel - Kuda večeras - Anwalt - legal -

Bookmark to: Twitter Bookmark to: Facebook Bookmark to: Digg Bookmark to: Del.icio.us Bookmark to: StumbleUpon