:: |
Autor |
Poruka |
CoYoTe Dobro upućeni član
|
Godine: 38
Datum registracije: 18 Sep 2004 Poruke: 618 Mesto: Arandjelovac/RC ETF
|
|
Ovaj decko izgleda nije shvatio svrhu svoga postojanja Sta on misli da vozi on kao prvi vozac Ferrarija.Mislim da je otkaz pravo resenje za njega....
Vozač Ferarija Felipe Masa(nadamo se ne jos dugo)
|
_________________
Join eRepublik here!!! |
|
|
|
|
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
Sepang: Montoya četvrti, Kimi odustao u prvom krugu
Juan Pablo Montoya na današnjoj je utrci za VN Malezije ubilježio četvrto mjesto. Kimi Raikkonen okončao je svoju utrku već u prvom krugu. Christian Klien pogodio ga je u zadnji kraj bolida, oštetivši stražnji ovjes MP4-21 te je izletio sa staze i zabio se u barijere.
Raikkonen možda pokušava usvojiti filozofski pogled na stvari, no Finac, koji je startao sa šeste pozicije i imao dobre šanse za veliki plasman, nije mogao sakriti razočarenje gledajući kako Renault povećava prednost u šampionatu.
"Ne mogu ništa promijeniti", izjavio je. "To zaista nije bila moja pogreška. Ovakve stvari se dešavaju. Klien me udario u zadnju gumu i slomio zadnji ovjes. No, pozitivno je da je tim bio dosta pouzdan u prve dvije utrke i već se radujem utrci u Melbourneu za dvije sedmice."
McLaren, pak, neće iz Malezije otići praznih ruku. Juan Pablo Montoya četvrtim je mjestom donio pet bodova te učinio da stvari ipak ne izgledaju potpuno crno.
"Bolid je bio dobar danas i mislim da sam imao solidnu utrku", rekao je Montoya. "Izgubio sam mnogo vremena u prvom dijelu zbog problema sa prednjim gumama, ali čim smo promijenili gume bolid je oživio, a ako uporedite moje performanse sa onim od Jensona Buttona kasnije, vidjećete da su bile poprilično jednake."
Ron Dennis je dodao: "Kimijevo odustajanje u prvom krugu i Juan Pablovi problemi sa gumama prikrili su našu stvarnu konkurentnost. Morali smo također žrtvovati downforce kako bismo poboljšali efikasnost rashladnog sistema. Svi u timu raduju se zakazanim promjenama i na šasiji i na motoru što b nas za dvije sedmice trebalo učiniti još konkurentnim. Za razliku od mnogih timova, mi nismo imali problema sa pouzdanošću motora."
Juan Pablo i Kimi zauzimaju peto i šesto mjesto u ukupnom poretku sa 9 odnosno 6 bodova. McLaren u Australiju odlazi kao drugoplasirani, sa 13 bodova zaostatka za Renaultom.
--
Mercedes najpouzdaniji
Prije svega nekoliko sedmica ko bi se kladio da će jedini dobavljač motora u Formuli 1, koji neće pretrpjeti niti jedan kvar nakon prve dvije utrke, biti Mercedes-Benz?
Bilo u Bahreinu ili na Sepangu, Renault, Ferrari, Toyota, Cosworth (Williams), BMW i Honda imali su bar jedan kvar na motoru. No začuđujuće je da je oličenje nepouzdanosti tokom zimskih testiranja, Mercedesov V8 motor, otišao iz Malezije netaknut.
"Prije šest sedmica nismo bili tamo gdje smo željeli biti sa našim motorom", izjavio je Norbert Haug za RTL, "tako da moram zahvaliti svima u Engleskoj i u Štutgartu."
Sve pohvale idu na račun srebrnih strijela, no također je tačno da je veliki broj rupa za hlađenje morao biti napravljenona šasiji MP4-21. Na primjeru Juan Pabla Montoye jasno se vidjelo da je to značilo veliki hendikep što se brzine tiče.
"Nismo bili jedini, ali, da, naš bolid nije baš bio idealan", rekao je Haug.
Ove sedmice, McLaren će u Evropi testirati nove komponente šasije i motora.
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
CoYoTe Dobro upućeni član
|
Godine: 38
Datum registracije: 18 Sep 2004 Poruke: 618 Mesto: Arandjelovac/RC ETF
|
|
Sascha336,
Objektivno obavestavanje nema sta....
|
_________________
Join eRepublik here!!! |
|
|
|
|
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
To si upravu CoYoTe , ti navijas za Ferrari a ja za McLaren
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
20/03/2006 | Izvor: Reuters
Reno kao Ferari pre nekoliko godina
Osvajanjem prva dva mesta na Gran priju Malezije Reno je pokazao da je u ovom trenutku najbrži tim u Formuli 1.
"Djankarlo Fizikela i Fernando Alonso su pokazali koliko je brz Reno," rekao je Dženson Baton koji je popunio pobedničko postolje na prethodnoj trci.
"Brzina Renoovih bolida je veoma dobra. U ovom trenutku, mi kao tim koji im je najbliži, nismo na njihovom nivou. Nadam se da nam neće mnogo umaći."
Pre nekoliko godina isto se pričalo za Ferari. Od 2000-2004 Ferari je osvajao titulu prvaka sveta i u pojedinačnoj konkurenciji sa Mihaelom Šumaherom i u konkurenciji konstruktora. Ferari je pobedio na 15 trka u 2002. i 2004. a 2002. je na devet trka osvojio prva dva mesta.
Sada se čini da bi Reno mogao da učini isto, možda i bolje od toga. Ferari se na prethodnoj trci s mukom borio za peto i šesto mesto a Felipe Masa je čak bio uspešniji od Mihaela Šumahera.
Prethodni put Reno je prva dva mesta osvaojio 1982. na velikoj nagradi Francuske. Alonso je pobedio na prvoj trci u Bahreinu.
Sledeća trka je u Australiji 2. aprila. Pre nego što je trijumfovao u Maleziji Fizikela je pobedio baš u Australiji, prošle sezone.
Fernando Alonso želi da održi sadašnji ritam. Osam uzastopnih trka Alonso je bio na podijumu. Prethodna trka na kojoj nije bio među najbolja tri je Velika nagrada Mađarske.
"U kontinuitetu biti na podijumu je ključ za osvajanje titule. Pokušaću da pobedim u Melburnu i na najbolji način zaključim prvi deo prvenstva."
Posle Australije Formula 1 prelazi u Evropu. Prvi evropski Gran Pri je San Marino 23. aprila.
U Maleziji Fizikela je vodio do prvog ulaska u boks u 17-om krugu. On je bio prvi od konkurenata za visok plasman koji je to učionio. Osam krugova kasnije vratio se na čelnu poziciju. Batoj je bio drugi a Alonso treći.
Druga runda zaustavljanja počela je u 38-om krugu kada su Fizikela i Baton zajedno otišli u boks.
Alonso je ostao na stazi pet krugova više. Manje goriva i kratko zaustavljanje su omogućili Špancu da pretekne Batona na drugoj poziciji.
Fizikela je u tom momentu imao gotovo 12 sekundi prednosti. Svetski prvak je smanjio prednost na 8 sekundi deset krugova pre kraja a potom je Fizikela usporio u poslednjem krugu.
Masa, Ferrijev drugi vozač, počeo je iz zadnjeg reda, posle još jedne promene motora, a stigao do petog mesta, nešto manje od sekunde ispred Šumahera.
Na dva bolida Ferari je promenio tri motora tokom prethodne sedmice.
"Prihvatamo ovakvo stanje stvari sa obzirom na sve što se dešavalo tokom vikenda,"rekao je Mihael Šumaher.
Šumaher je imao četvrto vreme u kvalifikacijama ali je startovao sa 14. pozicije jer je promenio motor.
Huan Pablo Montoja iz Meklarena je bio četvrti.
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
cikatommy Početnik Domaćeg.de
|
Godine: 50
Datum registracije: 21 Mar 2006 Poruke: 3
|
|
Felipe Masa ce ove godine daleko dogurati.Ferari je broj 1
|
|
|
|
|
|
seanpaul Početnik Domaćeg.de
|
Datum registracije: 16 Nov 2005 Poruke: 68
|
|
Najbitnije je da sumaher vise ne pobedjuje !
|
|
|
|
|
|
boban11 Upozorenja: 2 od 3 Prijatelj foruma
|
Godine: 39
Datum registracije: 03 Mar 2005 Poruke: 19847 Mesto: Gradiska
|
|
Biće ovo uzbudljiva sezona, mnogo je kandidata za titulu i puno ih ima jako realne šanse, videćemo šta će naredne trke donjeti...
|
_________________ Vilenjakinja & Ja Post Team
Ika & Ja Super Team |
|
|
|
|
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
Odobrena kupovina većinskog paketa Formule jedan
BRISEL, 21. marta 2006. (Beta) - Evropska antimonopolska regulatorna komisija odobrila je investicionom fondu CVC Kapitel partners limitid da kupi većinski udeo u Grupi Formula jedan, organizatoru takmičenja Formule jedan, pod uslovom da taj britanski privatni fond proda svoju špansku podružnicu, kompaniju Dorna.
Regulatorno telo EU ocenilo je da kupoprodaja Formule jedan "neće bitnije ugroziti efikasnu konkurenciju" u Evropskom ekonomskom prostoru, koji čine 25 zemalja Unije, Švajcarska i Norveška.
Evropski komesar za konkurenciju Neli Kres izjavila je, međutim, da fond CVC mora da proda svoju podružnicu Dorna, koja je promoter motociklističkog šampionata Moto GP.
Ona je objasnila da bi, ukoliko bi CVC kontrolisao oba takmičenja, postojao rizik "porasta cena za prava televizijskog prenosa ta dva događaja i smanjenja mogućnosti izbora konzumenata".
Regulatorno telo EU je navelo da su njegove analize pokazale da bi kupovina Formule jedan, uz istovremeno posedovanje Moto GP šampionata i Svetskog FIM superkros šampionata, koje CVC već kontroliše, moglo da izazove probleme na televizijskom tržištu Italije i Španije, gde su i automobilske i motociklističke trke veoma popularne.
Fond CVC je u novembru obelodanio svoju nameru da kupi većinski udeo u kompaniji Spid investments Ltd., čime bi stekao kontrolu nad kompanijom SLEC, holding kompanijom koja drži takmičenje Formule jedan.
Fond CVC je tada najavio i da namerava da zadrži Bernija Eklstona, dugogodišnjeg komercijalnog šefa Formule jedan, kao izvršnog direktora.
Odluku Brisela o preuzimanju Grupe Formula jedan pozdravili su danas i proizvođači vozila Formule jedan, koji su ranije zapretili da će od 2008. godine organizovati sopstvenu seriju takmičenja.
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
CoYoTe Dobro upućeni član
|
Godine: 38
Datum registracije: 18 Sep 2004 Poruke: 618 Mesto: Arandjelovac/RC ETF
|
|
Da li je moguce da niko nece prenositi ovu sezonu kod nas?!!
|
_________________
Join eRepublik here!!! |
|
|
|
|
zvezdaza Dobro upućeni član
|
Godine: 41
Datum registracije: 20 Mar 2006 Poruke: 525 Mesto: Zajecar
|
|
Ja sam vam veliki zaludjenik!
Obozavam F1, ali nemam pojma stase zbiva u sezoni 2006. Citao sam nesto sto ste pisali, ali mrzelo me je sve!
Sada u Srbiji nema prenosa, ili mozda ima, pojma nemam? Ako ima recite mi na kom programu, molim vas!!!!
Ja sam verni navijac Ferraria
|
_________________
|
|
|
|
|
Sascha336 * Vatreni delija *
|
Godine: 51
Datum registracije: 06 Dec 2004 Poruke: 39701 Mesto: BEC/Srbija
|
|
24/03/2006 | Izvor: B92, eurosport
F1: VN Japana na stazi Fudži
Velika nagrada Japana u F1 šampionatu 2007. godine biće organizovana na stazi Fudži, saopštili su organizatori, predstavnici firme Tojota.
Tojota je vlasnik staze Fudži, dok je staza Suzuka, na kojoj je do sada održavan japanski Gran pri, u vlasništvu konkurentske kompanije Honda.
“Veliko nam je zadovoljstvo to što će Fudži biti novi dom Formule 1 u Japanu”, rekao je Berni Eklstoun. “Smatramo da ćemo preseljenjem na tu stazu otvoriti novu stranicu u istoriji F1”, stoji u njegovom saopštenju.
Staza Fudži bila je domaćin prve trke za Veliku nagradu Japana 1976. godine. Toga dana, po kiši i oluji, Džejms Hant je osvojio treće mesto, čime je obezbedio titulu.
Godinu dana kasnije Hant je pobedio u trci, koja je odnela dva života gledalaca pored staze. To je uticalo na povlačenje Japana iz F1 šampionata, a pauza je trajala 10 godina.
Po povratku trke su se redovno organizovale u Suzuki. U dva šampionata, 1994. i 1995. godine, Japan je bio domaćin po dve trke, jer se na stazi u Aidi vozila Velika nagrada Pacifika. Moguće je da će se sličan aranžman ponoviti i 2007, a u tom slučaju Velika nagrada Pacifika vozila bi se na Suzuki.
U međuvremenu je staza Fudži, izgrađena još 1965. godine, renovirana i puštena u upotrebu 2005. Sada ima licencu prvog stepena po bodovanju FIA.
|
_________________ I C E M A N |
|
|
|
|
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|