www.domaci.de Forum Indeks Home
Portal • Forum • Novi upisi • Pretraga • Link do nas • Domaći filmovi • Lista korisnika • Tim sajta • Proverite privatne poruke • Prijava • Registracija
Pravilnik • FAQ • Profil • Favorites • Galerija slika • Top lista • Download MP3 • MP3 razno • Spotovi • Noviteti 2013 • Muzički noviteti 2014

Porsche Svet
Strana prethodna  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  sledeća
Pređite na stranu broj:  
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Auto-moto svet ~ -> ~ Arhiva - Auto-moto svet ~
::  
Autor Poruka
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pon Feb 26, 2007 8:13 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Osveženi Porsche Cayenne u salonima

Druga generacija Porscheovog Cayenne-a je spremna za kupce. Novi model je od subote parkiran u 86 nemačkih prodajnih salona.

Osveženi Cayenne krase prefinjeniji motori sa direktnim ubrizgavanjem goriva, boljih performansi i veće ekonomičnosti. U realnim uslovima Porsche garantuje do 15 posto moguće uštede u potrošnji, a i CO2 emisija je shodno tome dosta niža.

Svi Porsche modeli dolaze sa Porsche-ovim sistemom za stabilnost PSM, asistencijom pri kočenju i off road ABS-om kao standardnim delom opreme. Tu je PDDC, Porsche-ov sistem kontrole kretanja šasije, koji limitira naginjanje u krivinama.

Porsche je već prodao preko 150.000 primeraka prve generacije, a direktor Porschea Nemačka GmbH, Bernhard Maier, uveren je da će osveženi model nastaviti sa dobrim rezultatima:

"Iako su naši klijenti mogli da steknu uvid o kvalitetu Cayenne modela samo kroz naše izveštaje sa testova, već smo primili veći broj narudžbi nego za bilo koji drugi model. Sigurno smo da će novi Cayenne uliti svežinu u naše poslovanje u Nemačkoj”

U Nemačkoj bazni model košta €51.735, nešto moćnija S verzija košta €66.610, a Cayenne Turbo €108,617 (uključujući porez).[nacionalnaklasa.com]



_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pon Feb 26, 2007 12:50 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

TechArt GTstreet - 911 Turbo snage 630 KS

Na predstojećem ženevskom auto salonu poznata će njemačka tunerska kuća predstaviti modificirani Porsche 911 Turbo. Njemci ga predstavljaju kao jedno od najbržih cestovnih vozila na svijetu
Poznata njemačka tunerska kuća TechArt Automobildesign je 2001. predstavila sličan automobil temeljen na tadašnjooj seriji 996, novi automobil se temelji na trenutnoj seriji 997.

GTstreet pokreće 3,6-litreni bi-turbo motor koji standardno razvija 480 KS, no nakon što su se s njim poigrali TechArtovi stručnjaci isporučuje zavidnih 630 KS pri 6800 o/min. Maksimalni okretni moment je porastao sa 620 na 820 Nm pri 4500o/min.

Za ubrzanje od 0 do 100 km/h GTstreetu treba svega 3,2 sekunda, a kazaljka brzinomjera će doseći brojku 200 već za 10,9 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 345 km/h. Svi dodaci posebno razvijenog techartovog body kita su testirani u zračnom tunelu tako da nude optimalne aerodinamičke karakteristike.[autonet.hr]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Sre Feb 28, 2007 1:22 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Aerokit za Caymana

Set omogućuje bolje prianjanje automobila uz podlogu pri velikim brzinama zahvaljujući prednjim spojlerima te posebnom fiksnom stražnjem krilu. Komponente nije moguće naručiti zasebno, a cijena seta iznosi 3500 Eura u Njemačkoj. U cijenu je uračunata ugradnja i lakiranje u boju vozila, dok bez lakiranja valja izdvojiti 2950 Eura.

[vidiauto.com]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
g_bmw_m3
Upućeni član
Upućeni član





Datum registracije: 20 Dec 2006
Poruke: 442

blank.gif
PorukaPostavljena: Sre Feb 28, 2007 2:48 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Sto se tice TechArta, steta sto nije najbrzi.... Razz nije los taj dizajn samo te boje mi deluju previse zenstveno.. Mr. Green

_________________

Automobilski (BMW i Porsche) FANATIK!
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Ned Mar 04, 2007 3:56 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

"Porše kajen turbo", na granici zakona fizike

Ljubiteljima "čudovišta" sa pogonom na sva četiri točka Porše je ponudio terenca koji do 100 km/h stiže za samo 5,1 sekundu[topspeed.co.yu]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
g_bmw_m3
Upućeni član
Upućeni član





Datum registracije: 20 Dec 2006
Poruke: 442

blank.gif
PorukaPostavljena: Ned Mar 04, 2007 9:17 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Danas sam video jedan Cayenne...Predivan jeep! Smile

_________________

Automobilski (BMW i Porsche) FANATIK!
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Sre Mar 07, 2007 9:45 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Evo oficielnih slika TechArt 911 GTstreet modela




Evo opet ukratko o performansama:
motor B6 630ks@6800o/min
max brzina 345km/h
0-100km/h za 3.1s

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pon Mar 12, 2007 10:13 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Porsche se pribojava nedostatka kvalitetnih inženjera

Dr. Wendelin Wiedeking, predsednik i izvršni direktor Porsche AG, razgovarao je sa grupom nemačkih, diplomiranih srednjoškolaca i ohrabrio ih da se opredele u svom daljem obrazovanju za tehničke profesije.

Navodno je broj studenata iz ovih oblasti pao ispod nivoa potrebnog da se popune nova radna mesta na tržištu radne snage. Nedostatak inženjera znači da će za kompanije biti mnogo teže naći svežu i sposobnu radnu snagu za razvoj novih proizvoda, a Wiedeking smatra da bi trend smanjenja inženjera na tržištu radne snage mogao ugroziti poziciju Nemačke, kao jednog od lidera na tehnološkom polju.

Mišljenje novinara sa američkog kontineta, koji su komentarisali ovu temu jeste da postoji problem nedostataka poštovanja prema inženjerima od strane vodećih menadžera. Tehničkom osoblju je izuzetno otežano napredovanje u karijeri, a tome treba dodati i mišljenje menadžera da isti koštaju previše. Jedno od rešenja kojem su pribegli u SAD jeste i uvoz jeftine, visoko kvalifikovane radne snage.[nacionalnaklasa]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
g_bmw_m3
Upućeni član
Upućeni član





Datum registracije: 20 Dec 2006
Poruke: 442

blank.gif
PorukaPostavljena: Pon Mar 12, 2007 1:51 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Mr. Green Eto posla za mene samo jos da zavrsim skolu! Mr. Green

_________________

Automobilski (BMW i Porsche) FANATIK!
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Čet Mar 15, 2007 9:42 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Porsche 911 GT2 blizu finalne verzije

Po svoj prilici Porsche je u završnoj fazi razvoja modela GT2, a o tome svedoče i prve fotografije prototipa sa minimalnom kamuflažom.

GT2 se lako prepoznaje po prednjem braniku koji ima rekli bismo pravi krater na mestu otvora za usis vazduha u sklopu prednjeg branika. Zadnji branik ima brojne otvore za ventilaciju, a tu su u usisnici za vazduh na bokovima.

Agresivan aerodinamički paket zaokruzuje ogroman dvostruki zadnji spojler. Automobil na slici ima i zaštitni kavez koji je tu verovatno samo za zaštitu test vozača tokom ekstremnih testiranja. Konačna snaga modela GT2 se i dalje samo grubo procenjuje na 500+ KS, a prenosiće se samo na zadnje točkove, što bi trebalo da smanji težinu za oko 90 kg u odnosu na Turbo model.



[nacionalnaklasa]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Sub Mar 17, 2007 12:46 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Porsche jubilej
1949. - Porscheov ponos
Na današnji dan prije više od pola stoljeca, Porsche je predstavio svoj prvi automobil, model 356. Taj prototip bio je sportska izvedba Volkswagenovog automobila kojeg je Porsche izradio po Hitlerovoj narudžbi.

Porsche 356 Tri magicna broja

Niti cijena, uvelike veca od konkurenata poput puno jaceg Jaguara XK120 nije smetala odlicnoj prodaji 356-ice. Jer Porsche je za konkurenciju, što se tice aerodinamike i upravljivosti, bio nekoliko velikih koraka ispred.

Službeni datum rodenja prvog Porschea bio je 8. lipanj 1948. godine. Bio je to dvosjed oznake 356 sa 1.1 litrenim zracno hladenim središnje postavljenim motorom najvece snage 40 KS. Automobil je bio cabriolet forme, imao je aluminijsku karoseriju, a mogao je pojuriti do 130 km/h. No korijene ovaj automobil vuce puno prije pocetka II. Svjetskog rata.

Profesor Porsche i Volkswagen

Adolf Hitler, tadašnji kancelar Njemacke, silno je brinuo o problemu transporta u «Heimatu». Nije naime, bilo pravog prijevoza, a Adolf je shvacao kako njegovoj zemlji u zamišljenom gospodarskom planu može pomoci samo adekvatno prijevozno sredstvo na cetiri kotaca dostupno širokim masama. Osnovao je odbor koji je tražio ljude spremne odgovoriti njegovim zahtjevima. Taj covjek zvao se profesor Ferdinand Porsche. Uskoro se pojavljuje prvo narodno vozilo Volkswagen, o njemu i njegovom utjecaju vjerojatno sve znate, a nama je ovdje bitna upravo «Käferova» koncepcija. Pogledajte malo bolje Bubu i laik ce prepoznati oblike Porschea, kako 356-ice tako i današnje 911-ice. Spletom okolnosti Porsche se našao u austrijskom Gmündu, petstotinjak kilometara udaljenom od rodnog Stuttgarta gdje i nastaje prvi automobil. On se bazirao na Volkwagenu no šasija i karoserija bili su specijalno konstruirani. Ustvari, taj se sportski automobil uveliko oslanjao na Porscheovu aerodinamicnu konstrukciju iz 1939. godine koja je jurila na utrci Rim-Berlin.

Izuzetno poželjan

Fantasticne reakcije na Ferryev sportski automobil rezultiraju sklapanjem novih 50 modela tzv. serije 356/2 u tvornici u Gmündu. Još veca potražnja primorala je Ferrya da pronade nove partnere i taklo sklapa ugovor s tvornicom Reutter iz Stuttgarta koja izraduje 500 karoserija za novi modificirani model 356. Upravo je ovaj model postao klasik. Iako motor nije bio suviše snažan (40 KS) zahvaljujuci fantasticnoj aerodinamici automobil je mogao pojuriti cak 140 km/h. Niti cijena, uvelike veca od konkurenata poput puno jaceg Jaguara XK120 nije smetala odlicnoj prodaji. Jer Porsche je za konkurenciju, što se tice aerodinamike i upravljivosti, bio nekoliko velikih koraka ispred. 356 je postao omiljeni sportski automobil kojeg su vozili pravi znalci ali i pravi šminkeri. Niti sportski uspjesi nisu nedostajali. Iako s nejakim motorom Porsche je zbog vrhunskih voznih svojstava jednostavno bio prejak za konkurenciju.

Legendarni znak dolazi 1953. godine

1953. godine na automobilu je prvi puta predstavljen legendarni znak Porschea kakvog i danas poznajemo. Coupe verzija bila je puno bolje prihvacena; cak 70 % kupaca biralo je upravo verziju sa zatvorenim krovom. Godinu dana kasnije, dana 15. ožujka iz tvornice je izašao 5000-ti primjerak modela 356. Ferry Porsche nije ni sanjao kakav uspjeh ce postici svojim malenim sportskim dvosjedom…. U deset godina Porsche je proizveo ukupno 25 000 primjeraka. Godinu dana kasnije predstavljen je model 356B, a 1963. godine i posljednja evolucija – model 356C. Porsche je izvozio cak 70 % proizvodnje od cega je 50 % išlo «preko bare». Produkcija genijalnog sportskog modela prestaje 1965. godine. Sveukupno je prodano izmedu 75 i 80 tisuca primjeraka.

Od 40 do 155 KS

Razvoj motora tako je jednako brzo kao i samog automobila. Od pocetnih 40 KS (1.1 l) KdF motora snaga je rasla na 70 KS iz 1.5 litara, da bi modelom iz 1954. godine Porsche predstavio i prvi vlastiti agregat iza cije je konstrukcije stajao dr. Ernst Fuhrmann. Obujam je ostao isti, dakle 1.5 litara, no snaga je iznosila fantasticnih 95 KS što je bilo dovoljno za 200 km/h! No tu nije kraj. 1962. je predstavljen model 2000GT s punih 155 KS. Upravo ovi podaci dokazuju koliko je automobil bio dobar u startu kada je bez problema mogao podnijeti cetverostruko povecanje snage.
1963. godine u Frankfurtu je predstavljen novi Porscheov model oznake 901. Bio je to potpuno novi model, sada i s prvim šesterocilindricnim bokser motorom, koji se na srecu autora ovih redaka ali i velike vecine Porsche fanova, nije bitnije odmaknuo od izgleda i koncepcije legendarne 356-ice. Oznaku 901 Porsche je morao zamijeniti jer je Peugeot zaštitio prava na sve troznamenkaste brojeve s nulom u sredini. Tako je stvoreno legendarno ime 911, ime koje se u svijetu sportskih automobila izgovara s poštovanjem, a sve zahvaljujuci, opet, tri magicna broja – 356.



Proizvodnja: 1948-1965.
Motor: bokser, 4 cilindra, zrakom hladen
Obujam (cm3): 1086
Snaga (kW/KS): 29/40
Maksimalna brzina (km/h): 130
Broj primjeraka: 75 000-80 000
[vidiauto-edited by me]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
sarjann
Početnik Domaćeg.de
Početnik Domaćeg.de



Godine: 43

Datum registracije: 04 Mar 2007
Poruke: 19
Mesto: Beograd/Muenchen/

serbia.gif
PorukaPostavljena: Pet Mar 23, 2007 9:06 am    Naslov poruke: Potrebna pomoc.... Na vrh strane Na dno strane

Zna li neko, u okolini Minhena, gde ima polovnih delova za Porschea...
Treba mi prednja hauba za 911 '88, air flow za 964 3,2 motor '93. i door glass frames (ram za prozor levi i desni) za 911 '93.
Ako neko zna gde mogu da nadjem ove delove,polovne naravno, neka napise...
Unapred hvala svima!
 
Prikaz poruka:   
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Auto-moto svet ~ -> ~ Arhiva - Auto-moto svet ~ -> Porsche Svet Vreme je podešeno za GMT + 1 sat
Strana prethodna  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  sledeća
Strana 14 od 15

 
Pređite u:  
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu
Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu
Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu
Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma





- Burek Forum - Doček Nove 2018. godine - Venčanja, svadbe - Proslave - TipoTravel - Kuda večeras - Anwalt - legal -

Bookmark to: Twitter Bookmark to: Facebook Bookmark to: Digg Bookmark to: Del.icio.us Bookmark to: StumbleUpon