www.domaci.de Forum Indeks Home
Portal • Forum • Novi upisi • Pretraga • Link do nas • Domaći filmovi • Lista korisnika • Tim sajta • Proverite privatne poruke • Prijava • Registracija
Pravilnik • FAQ • Profil • Favorites • Galerija slika • Top lista • Download MP3 • MP3 razno • Spotovi • Noviteti 2013 • Muzički noviteti 2014

Audi
Strana prethodna  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  sledeća
Pređite na stranu broj:  
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Auto-moto svet ~ -> ~ Arhiva - Auto-moto svet ~
::  
Autor Poruka
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 37

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Čet Feb 01, 2007 8:04 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Vlado, jel postoji neka konkretnija slika od ove gore... Confused Da vidimo malo bolje ove novu zverku...


_________________
Master
 
Vlada_R
///M
///M



Godine: 38

Datum registracije: 02 Sep 2005
Poruke: 1256
Mesto: NL

netherlands.gif
PorukaPostavljena: Čet Feb 01, 2007 8:08 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Rile_Master je napisao/la sledeće:
Vlado, jel postoji neka konkretnija slika od ove gore... Confused Da vidimo malo bolje ove novu zverku...


Nema nista oficijalno. Moracemo da cekamo...

_________________
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Čet Feb 01, 2007 9:48 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Noviteti planirani za 2007. godinu
U lipnju dolazi coupe srednje klase A5 temeljen na novoj generaciji modela A4 koja će biti predstavljena nešto kasnije, u studenom. Ljubiteljima vožnje pod otvorenim nebom ponudit će se novi TT Roadster. Najviše uzbuđenja rezervirano je za R8 skoro trkaći dvosjed sa središnje smještenim V8 motorom obujma 4,1 litre i najveće snage od 420 KS. Za 301 km/h u Audiju treba platiti oko 100 tisuća Eura.

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
toni2006
$$ doctor 4 love $$
<b>$$ doctor 4 love $$</b>





Datum registracije: 28 Maj 2006
Poruke: 9515
Mesto: purger city

croatia.gif
PorukaPostavljena: Ned Feb 04, 2007 3:44 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Ja sam sa svojim presao 200000km i sad sam izmjenjao amortizere i nosac motora te lijevu balans stangicu...nista strasno
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Uto Feb 06, 2007 12:37 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Audi plaća put u svemir!

Vorsprung durch Technik nagradna igra omogućava srećnom dobitniku put u svemir! Podrazumeva se povratna karta, naravno.

Srećni pobednik na novoj nagradnoj igri, koju organizuje Audi će imati priliku da se otisne u svemir brzinom od preko 2400 km/čas. U saradnji sa časopisom New Scientist, Audi će svoju reklamnu kampanju za model A6 zaokružiti ovom nagradom sa idejom da se istakne kako Audi ima više patenata nego NASA (američka svemirska agencija). Dobitnik nagrade će pre puta morati da prođe intezivne pripreme da bi mogao da podnese put brzinom većom od 2 maha u sub-orbitni svemir. Prevozno sredstvo Xerus je pogonjeno raketama i omogućiće putniku da iskusi bestežinsko stanje, velike G sile i fantastičan pogled na površinu zemlje iz kosmosa.

Da bi ste učestvovali u ovoj svojevrsnoj nagradnoj igri, koja pruža mogućnost da doživite pravu kosmičku avanturu treba da odgovorite na pitanje: "Koji je najbolji patentirani izum svih vremena i zašto?" Patent se ne mora odnositi na automobilske proizvode, a direktor Audija iz Velike Britanije, kaže da je veoma zadovoljan što je ova nagradna igra i kompletna logistika potrebna za tako nešto uspešno realizovana i da sa velikim nestrpljenjem čeka odziv publike.

Jeremy Webb, urednik časopisa New Scientist, je naglasio da će učesnici morati da razmišljaju van klasičnih šablona, da budu veoma maštoviti.

Aktuelna reklamna kampanja u prvi plan stavlja činjenicu da je do današnjeg dana NASA patentirala 6509 izuma, dok je nemački proizvođač patentirao tačno 9621 izum samo za modele A6 (limuzina i Avant). Ovaj podatak još jednom potvrđuje moto kompanije - Vorsprung durch Technik (napredak kroz tehnologiju).

Nagradna igra počinje 1. februara 2007, a završava se 30. aprila. Pobednik će biti objavljen 31. maja 2007, u junskom izdanju časopisa New Scientist. Detalje možete saznati na sajtu www.winatriptospace.co.uk
[nacionalnaklasa.com]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Sre Feb 07, 2007 9:25 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Najnoviji prikaz budućeg A3

Audi zasigurno neće novu generaciju modela A3 izbaciti na tržište do prije 2009, no možemo pogledati najnovije rendere koji pokazuju kako bi novi automobil trebao poprimiti agresivnije obiteljske crte
Najupadljivija promjena bi se trebala odnositi na nova zakrivljena prednja svjetla i uglađenije bočne linije koje vode do stražnjeg kraja na koji je utjecaj očito izvršio izgled novog TT-a. Zategnute bočne površine podsjećaju na one viđene na špijunskim fotografijama novog A5, a automobilu daju mišićaviji i aerodinamičniji izgled.

Novi A3 će biti dostupan u izvedbi sa dvoja i petora vratiju, ali će kroz neko vrijeme po predstavljanju slijediti coupe i kabrio verzija. Očekuje se i kako će većina motora dostupnih s ovom generacijom svoje mjesto pronaći i u ponudi buduće, uključujući i sportski S3 model s 3,2-litrenim V6 motorom snage 265 KS (195 kW). Također vjeruje se i kako Audi razvija mali Q3 koji bi se trebao bazirati na istoj platfornmi kao i budući A3.

Kao i trenutna tako će i novi generacija modela A3 dijeliti mnoge svoje komponente s budućim Golfom, čiji je dolazak na tržište također planiran za 2009. No imat će i svoje obiteljske vrline poput najnovije verzije sustava audijevog pogona na sva četiri kotača, popularnog Quattra te reviziranu ponudu mjenjača.

Audi je još prošle godine potvrdio kako će 2008. lansirati 2+2 kabrio izvedbu trenutnog modela A3 koji bi trebao direktno prethoditi novoj generaciji. Ova, kao i nova coupe izvedba će biti direktna konkurencija najavljenoj BMW-ovoj seriji 2.[autonet.hr]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pon Feb 12, 2007 8:37 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

2009 Audi A7 kupe

Audi je u apsolutnoj ofanzivi, a ova 2007. godina neće biti ništa drugačija. Nemački proizvođač će predstaviti na Ženevskom salonu automobila A5 i S5 na B8 platformi, a sledi A4 sa istom platformom na Frankfurtskom salonu.

Za 2008. godinu Audi bi mogao već u Ženevi predstaviti A7 kupe. Ovaj model će inicijalno biti ponuđen samo kao kupe sa četvoro vrata. Sličan automobil trenutno nudi jedino Mercedes, a u pitanju je naravno CLS.

Motiv za A7 je najverovatnije više nego solidna prodaja CLS-a, kao i dobra prognoza kada je u pitanju prodaja luksuznih automobila. Treba napomenuti da Audi nije jedini sa sličnom idejom. Jaguar i VW takođe rade na svojim konkurentima za CLS. U Jaguarovom slučaju to je model koji će zameniti XJ (sličan dizajn kao i XF), a na drugoj strani planovi za Passat kupe su u zastoju s obzirom na radikalne poteze novog izvršnog direktora VW grupe, Martin Winterkorn-a.

Prvobitne procene su govorile da će A7 biti konkurent za BMW seriju 6, ali se iste ispostavljaju kao pogrešne. A7 je dizajniran sa posebnom pažnjom na komfor putnika na zadnjim sedištima, što je potpuno u suprotnosti sa tradicionalnim luksuznim kupeima. Međuosovinsko rastojanje će biti slično kao i kod modela A6., međutim veliko međuosovinsko rastojanje ne samo da će obezbediti prostor za putnike pozadi, već će i učiniti da A7 izgleda veće od A6.

Najavljena nova MLP (modularna) platforma, dobila je ovo ime zato što će biti zajednička za veliki broj modela Audija (A5/S5, A4 kao i A6, A7 i A8). Sve od elektronike do pogona može biti zamenjeno u zavisnosti od modela.

A7 će kao i ostali MLP Audiji imati motor i transmisiju pomerenu dodatno unazad , iza prednje osovine, što bi trebalo značajno poboljšati upravljivost i dinamičnost vozila.

Odluke oko motora još nisu finalne, ali i benzinski i TDI motori će biti dostupni već pri predstavljanju. TDI verzija je zapremine 4,2 litra sa 326 KS i masivnih 650 Nm obrtnog momenta između 1.600 i 3.500 ob/min. Za tržište SAD u startu neće biti u ponudi TDI motora, već samo 4,2 FSI benzinac. Za evropsko tržište pored pomenute dizelke treba očekivati V6 u dizel i benzinskoj varijanti. V6 TDI bi trebao stići na tržište SAD za 6 do 9 meseci nakon predstavljanja benzinske verzije.

Planovi i za S verziju A7 su prilično daleko odmakli. S7 će imati derivat Lamborghinijevog V10 motora iz S6, a kao dodatak spremaju se i posebne gume i naplatci visokih perfomansi, prilagodljivo sportsko ogibljenje. S7 bi trebao da se pojavi na tržištu ipak tek od 2010. godine.

U Audiju veruju da će biti dizajnerski u stanju da stvore iluziju kupea sa dvoja vrata zadržavajući 4 vrata. Upotreba staklenih površina bez rama ovde bi trebala da odigra ključnu ulogu, ali Audi traži način da sakrije ručku zadnjih vrata, pa će rešenje biti verovatno slično onom kod Alfe 156.

Panorama stakleni krov kao u modelima A3 i Q7 biće uzet u razmatranje. Kada je u pitanju enterijer standardi su u Audijevom stilu izuzetno visoki. Pored kvalitetnih materijala i boja iz većeg A8, posebna pažnja biće posvećena konstrukciji zadnjih sedišta. Sedišta će biti multifunkcionalna i prilagođena za udobno smeštanje dva putnika.

Postoje koncept verzije i A7 modela sa 2 vrata i kabrio, ali u Audiju će sačekati reakciju kupaca na A7 kupe sa 4 vrata. Teško je predvideti cenu za novi A7, ali bi trebala biti 15 do 20 posto veća od one za A6 model.[nacionalnaklasa.com]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Uto Feb 13, 2007 9:26 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Sta kazete na 1 ovakav Silver A8 MTM



_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
nedd1ch
Dobro upućeni član
Dobro upućeni član



Godine: 37

Datum registracije: 11 Dec 2005
Poruke: 597
Mesto: Novi Sad/Bachka_palanka

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Uto Feb 13, 2007 10:28 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

jel zna neko postupak [makar okvirno] za ovu vrstu poliranja////????

_________________
nedd1ch
 
Vlada_R
///M
///M



Godine: 38

Datum registracije: 02 Sep 2005
Poruke: 1256
Mesto: NL

netherlands.gif
PorukaPostavljena: Uto Feb 13, 2007 10:28 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Ne znam sta da kazem.....ostao sam bez reci.

Takav sjaj mislim da se ne dobija poliranjem. Pre bih rekao da je karoserija niklovana ili hromirana. A gledajuci ove tipove sto stoje pored masine ne bi me zacudilo da je srebro/belo zlato/platina.

_________________
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Sre Feb 14, 2007 8:04 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

MTM Audi S3 sa 330 KS

Ako želite zaista žestok hatch možda Motoren Technik Mayer GmbH ima rešenje za vas. Iz ove tjunerske kuće stiže nam zaista ljuta sprava.

Audi S3 je bila sjajna početna tačka za nemačke tjunere, a s obzirom da su se mnogi žalili na "razočaravajućih" 265 KS TFSI motora, snaga je povećana već u prvoj fazi na 310 KS i 400 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Ova cifra je izvučena samo modifikacijom elektronike. Oni koji izaberu MTM rezonator i zadnji lonac dobiće dodatnih 5 KS i 5 Nm.

MTM nudi i izmenu prednjeg prigušivača i katalizatora, a rezultat je 330 KS i 420 Nm. Performanse su zaista odlične: 5,1 sekunda do 100 km/sat i maksimalna brzina od 264 km/sat.

Za one koji bi zamenili samo izduvni sistem na modelu S3, MTM nudi promenu zadnjeg lonca ili promenu istog u kombinaciji sa promenom katalizatora. Dve izduvne cevi su više nego atraktivne sa promerom od 80 mm, a zvuk koji proizvode više dolikuje zverima sa trkačkih staza.

S obzirom na ogromnu ergelu KS, posebna pažnja je posvećena kočionom sistemu. Modifikacije na njemu su moguće u tri faze. U prvoj fazi MTM nudi 8-klipna kočiona klešta i poluperforirane diskove dimenzija 330x32. U sledećoj fazi moguće je ugraditi perforirane diskove dimenzija 356x34, a na kraju dolaze polu perforirani diskovi dimenzija 380x34.

Za beskompromisne po pitanju performansi MTM nudi modifikovano ogibljenje koje spušta S3 za 35 do 65 mm. Ogibljenje ima mogućnost podešavanja tvrdoće amortizera. Alternativno MTM nudi kraće opruge koje spuštaju S3 za 45 mm. Za bolje držanje puta tu su i distancijali koji proširuju trag točkova za 20 mm po svakoj osovini.

I na kraju tu su točkovi a radi se o kreaciji MTM-a pod imenom Bimoto. Ovi točkovi dolaze u više varijanti: “shiny silver”, “titanium” i “diamond cut”. Kada su u pitanju dimenzije točkova pomenute su samo 8,5x19” ET50, a dodatno je na raspolaganju i set guma dimenzija 235/35ZR19. Uživajte u slikama...[nacionalnaklasa.com]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Sre Feb 14, 2007 11:48 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

A3 i A4 u novoj e izvedbi
Audi će proširiti svoju ponudu time što su dva najprodavanija modela dobila svoje "e" varijante, iza tog slova krije se visoka ekonomičnost tj. štedljivost njihovih motora, slično hondinoj oznaci "LEV"
Audi je po uzoru na hondin "LEV" odnosno Low Emission Vehicle, odlučio uvesti oznaku "e" za svoje ekstra štedljive modele. Tako će se na tržištu pojaviti A3, A3 Sportback 1.9 TDI e i A4 2.0 TFSI e u limuzinskoj i karavanskoj tj. Avant izvedbi, koji će biti opremljeni najnovijom tehnologijom direktnog ubrizgavanja goriva.

Smanjenoj potrošnji goriva će pripomoći i indikator koji se nalazi na instrumentnoj ploči koji upozorava vozača kada je idealni trenutak za promjenu stupnja prijenosa. Općenito elektronika motora je dotjerana kako bi se osigurala najpovoljnija moguća potrošnja goriva.

Naravno trebalo je poraditi i na smanjenu mase vozila pa će "e" izvedba imati aluminijski poklopac motora te 16 colne kotače s gumama koje pružaju manji otpor pri kotrljanju.

Što se konkretnih podataka tiče prosječna potrošnja modela A4 2.0 TFSI e iznosi 7,1 l/100km, dok A3 s 1,9 TDI dieselskim motorom 100 km prijeđe s prosječnih 4,5 litara goriva uz zavidno nisku emisiju CO2 koja je manja od 120 g/km. S takvom potrošnjom goriva s A3 bi mogli prijeći i do 1200 km s jednim rezervoarom.

Audi čak nudi i tečaj za kupce koji žele naučiti kako voziti svog limenog ljubimca na što učinkovitiji i štedljiviji način, no taj program je trenutačno ograničen samo na Njemačku. Za sada su poznate i njemačke cijene ovih automobila pa je za A3 1.9 TDI e potrebno izdvojiti 22.600, za A3 Sportback 23.500, a za A4 2.0 TFSI e 29.650 u limuzinskoj i 31.300 eura u Avant izvedbi.[autohr.net]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
Prikaz poruka:   
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Auto-moto svet ~ -> ~ Arhiva - Auto-moto svet ~ -> Audi Vreme je podešeno za GMT + 1 sat
Strana prethodna  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  sledeća
Strana 9 od 12

 
Pređite u:  
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu
Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu
Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu
Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma





- Burek Forum - Doček Nove 2018. godine - Venčanja, svadbe - Proslave - TipoTravel - Kuda večeras - Anwalt - legal -

Bookmark to: Twitter Bookmark to: Facebook Bookmark to: Digg Bookmark to: Del.icio.us Bookmark to: StumbleUpon