www.domaci.de Forum Indeks Home
Portal • Forum • Novi upisi • Pretraga • Link do nas • Domaći filmovi • Lista korisnika • Tim sajta • Proverite privatne poruke • Prijava • Registracija
Pravilnik • FAQ • Profil • Favorites • Galerija slika • Top lista • Download MP3 • MP3 razno • Spotovi • Noviteti 2013 • Muzički noviteti 2014

VW
Strana prethodna  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  sledeća
Pređite na stranu broj:  
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Auto-moto svet ~ -> ~ Automobili ~
::  
Autor Poruka
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pet Feb 09, 2007 8:12 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Jedna vizija novog Golfa

Novo vodstvo Volkswagena na čelu s Martinom Winterkornom smatra kako budući modeli ovog proizvođača moraju biti prije svega dizajnerski smjeliji, baš bi nas interesiralo što bi rekli o ovom uratku
Već smo izvještavali o razmišljanju novog vodstva Volkswagena o potrebnom, između ostalog i dizajnerskom zaokretu u kreiranju novih automobila, kako bi ih učinili luksuznijim i podigli vrijednost branda.

Potaknut pričom o radikalno novom izgledu budućih VW modela talijanski dizajner Andrea Rosati se odlučio napraviti nekoliko rendera kojima pokušava prikazati mogući izgled novog Golfa koji bi se, prema njegovoj zamisli, prvenstveno trebao ugledati na konceptni Iroc, kojim je najavljen budući Scirocco.

Koliko će vam se svidjeti ovisi o tome koliko vam se svidio Iroc, odnosno koliko vam se sviđao konzervativniji dizajnerski jezik dosadašnjih Golfova. Iroc je dobio dosta pozitivnih kritika, a Golfovi u posljednje vrijeme dobivaju sve lošije zbog svojevrsne "jednoličnosti".

Naravno na ovim crtežima ništa nije konačno, radi se samo o miksu mašte i volje za crtanjem. U svakom slučaju zanimljivo za pogledati.
[autonet.hr]



_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
Gardas88
Početnik Domaćeg.de
Početnik Domaćeg.de



Godine: 35

Datum registracije: 01 Maj 2006
Poruke: 147
Mesto: Podgorica

blank.gif
PorukaPostavljena: Sub Feb 10, 2007 6:44 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Koja je razlika izmedju ovog "novog" phaetona i starog! Moja preporuka im je(kad bi me pitali) da promijene politiku što se tiče ovog modela, ako misle da poljuljaju mjesto jako ustoličenoj konkurenciji....
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 37

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sub Feb 10, 2007 7:23 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Stvarno, ni ja ne vidim neku razliku... Confused
Jeste ovo odlicna limuzina ali mislim da su ipak Audi, mecka, BMW...vladari u ovom segmentu...

_________________
Master
 
*~*Dixy*~*
~ToRqUe~
~ToRqUe~



Godine: 42

Datum registracije: 28 Okt 2006
Poruke: 4248
Mesto: BEOGRAD-CILJ OPRAVDAVA SREDSTVA....i da..._ne diram te, ne diraj me_...

serbia.gif
PorukaPostavljena: Ned Feb 11, 2007 3:52 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Ovaj GTI je koliko vidim automatik.....bljak!

_________________
 
nedd1ch
Dobro upućeni član
Dobro upućeni član



Godine: 37

Datum registracije: 11 Dec 2005
Poruke: 597
Mesto: Novi Sad/Bachka_palanka

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Ned Feb 11, 2007 9:41 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Za Amere ga prave sigurno je zato automaja

_________________
nedd1ch
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Ned Feb 11, 2007 12:59 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

MkV GTI kup za Amere

Volkswagen Amerika će u cilju promocije brenda organizovati MkV GTI kup. GTI kup će početi 2008. godine i omogućiće mladim vozačima da kupe prihvatljivu ulaznicu za svet profesionalnog auto moto sporta i pokažu svoj talenat.

Ovo kup takmičenje će regulisati najverovatnije SCCA (Sports Car Club of America). Osnova za GTI Cup trkača biće ulična verzija sa 2.0 Turbo motorom koji razvija 200 KS i maksimalni obrtni momenat od 280 Nm pri 1800 ob/min.

Snaga novog trkača se procenjuje na 230 do 250 KS sa posebnom pažnjom posvećenom sigurnosti vozača. Volkswagen Motorsports će biti zadužen za zaštitni kavez, modifikacije kočnica, ogibljenja, diferencijal sa zatvaračem i još mnogo drugih detalja koji razlikuju uličnog i trkača za pravu sportsku stazu.

Volkswagen Amerika je osnovan 1955. godine i ima sedište u Mičigenu. Automobili se prodaju preko 600 nezavisnih dilera širom SAD.

Nama se sa slika koje možete videti najviše svideo natpis na zadnjem staklu...[nacionalnaklasa.com]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pon Feb 12, 2007 11:20 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Potvrđen novi mali VW-ov automobil
Novi šef Volkswagena Martin Winterkorn je potvrdio kako će pod značkom VW-a uskoro izaći novi automobil koji će svojom veličinom biti manji od trenutnog Foxa i direktna konkurencija Smartu
U intervjuu njemačkim novinama Sueddeutsche Zeitung Winterkorn je izjavio kako će se na tržištu pojaviti model koji će se svojom veličinom naći ispod trenutnog Foxa i kako će se raditi o svakodnevnom gradskom automobilu koji je istovremeno ekonomičan, atraktivan i cijenom pristupačan. Za razliku od Smarta novi VW-ov model će imati četiri iskoristiva sjedala te prtljažni prostor. Još se ne zna kada će se točno pojaviti na tržištu.

VW se trenutno nalazi u fazi otpuštanja i do 20.000 radnika i uvođenja duljeg radnog vremena u svoje njemačke tvornice. Očekivani prodajni rezultati novog mališana bi trebali pripomoći kako se broj nepotrebnih ne bi povećao.

Taj program je započelo prethodno vodstvo, ali je novo napomenulo kako neće ići preko tog broja. Naime, Winterkorn je rekao kako VW trenutno treba sve raspoložive resurse unutar kompanije kako bi mogli uspješno ostvariti sve započete projekte. Nadalje, napomenuo je kako će se definitivno u modelima kompaktne klase, Golfu i Polu pojaviti hibridni pogon i to što je prije moguće.[autonet.hr]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Sre Feb 28, 2007 11:18 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

VW povlači blizu 800.000 vozila
Američka filijala nemačkog 'Folksvagena' je saopštila da povlači 790.000 automobila zbog problema sa stop svetlima.

Povlačenje se odnosi na modele 'golf' i GTI izrađene od 1999. do 2006. godine, automobile 'džeta' proizvedene od 2001. do 2005, model 'nova buba' iz 2001-2007. i R32 iz 2004. godine.

'Folksvagen' je obavestio Nacionalnu administraciju za bezbednost u drumskom saobraćaju da je moguća greška na prekidaču za stop svetla ukoliko je nepropisno postavljen, preneo je AP.

Kompanije je u svom saopštenju objasnila da može da se desi da svetlo uopšte ne radi ili je stalno upaljeno, što drugim vozačima u saobraćaju može da da pogrešan signal o kočenju i dovede do sudara.

Dileri VW će besplatno ugraditi nove prekidače za stop svetla na vozilima čije povlačenje, kako se očekuje, počinje krajem aprila. [nacionalnaklasa.com]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
DJ WelleR
***UvEk U pOkReTu***
***UvEk U pOkReTu***



Godine: 32

Datum registracije: 25 Feb 2007
Poruke: 4184

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sre Feb 28, 2007 4:16 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

VW Phaeton V10 TDI

MOĆNI DIZEL

Sve može da se objasni, obrazloži i statistički opravda. Do sada se model Phaeton, naime, nije baš prodavao najbolje. Uprkos tome, Bernd Pischetsrieder, šef VW-a izjavio je kako je Phaeton sa dvanaestocilindarskim motorom osvojio 30% tržišta u svom segmentu. To zapravo znači ovo: 30% tržišta se drži u ”maleckoj” klasi V12 limuzina sa integralnim pogonom.

Od sad će sve biti bolje. Phaeton stiže u trećoj verziji, sa desetocilindarskim turbo-dizel motorom, koji je svoj debi imao u terencu Touareg. Time je VW svetu predstavio najjaču dizel limuzinu na svetu.

Početna kritika na račun velikog dizela se odnosila na nevoljno reagovanje na naredbe sa pedale za gas, no to je po rečima gospodina Pischetsriedera ispravljeno, sada je sve u redu, a to je potvrdila i naša test vožnja.

Motor V10, koji iz pet litara radne zapremine ”izvlači” 313 konja i 750 Nm obrtnog momenta, nastupa sasvim drugačije nego u prvim primercima Touarega. Sada motor silovito vuče već od najmanjih obrtaja, ne zahteva više nikakvo vreme za razmišljanje. Lagani pritisak na gas pedalu za rezultat ima trenutno ubrzanje i to žestoko.

Znatno bolja reakcija motora postignuta je drugačijim podešavanjem oba turbo punjača. Dobrom utisku doprinosi i šestostepeni automatski menjač firme ZF, koji reaguje mnogo brže nego mnogo jeftiniji japanski menjač firme Aisin, primenjen kod modela Touareg.

Motor i menjač u Phaetonu čine dobro usaglašenu celinu, ne samo zbog ogromne elastičnosti, već i zbog lepog zvuka. Spolja se još i može prepoznati da se radi o dizel agregatu, ali putnici ne moraju znati ništa o tome, toliko je zvučna izolacija dobra. Pri ravnomernoj vožnji se motor uopšte ne čuje, a i pri oštrim ubrzanjima se jedino čuje lagano zujanje iz pravca agregata.

Motor je težak, ima 100 kg više nego benzinski dvanaestocilindraš, tako da automobil ukupno teži 2405 kilograma.

Ko iz povećane težine izvede zaključak da je upravljivost otežana, i da postoji izražena tendencija podupravljanja, taj se prevario, barem što se vožnje po suvom tiče.

Servo volan bez problema izlazi na kraj sa velikom limuzinom, samo se kod kočenja primećuje povećana težina automobila, a i to samo zbog potrebe malo jačeg pritiska na pedalu kočnice.

Pogled na kompjuter nam otkriva da Phaeton nije štedljiv. Čak i pri umerenoj vožnji se prosečna potrošnja ne spušta ispod 13-14 litara goriva na sto kilometara. No, onaj ko izdvoji 80.000 evra za ovo vozilo, taj se verovatno neće preterano nervirati zbog toga.
vrele gume.co.yu


Poslednja prepravka: DJ WelleR on Sre Feb 28, 2007 7:51 pm; ukupno izmenjena 3 puta
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Sre Feb 28, 2007 4:29 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Stiže karavanski Golf

Volkswagen je za ženevski auto salon pripremio predstavljanje karavnaske inačice popularnog Golfa pod nazivom Variant, s čijim izlaskom na tržište budućnost Golfa Plus postaje još neizvjesnija
U prethodne dvije generacije karavanskog Golfa, odnosno od 1993. je proizvedeno preko 1,2 milijuna primjeraka ovog automobila. Treća generacija Varianta će biti predstavljena za koji dan u Ženevi.

Variant je 36 cm duži od standardnog Golfa, odnosno ukupna dužina iznosi 4,56 m te nudi čak 690 litara prtljažnog prostora u trenutku kada su sva sjedala na svojim mjestimo, a preklapanjem stražnjih ponuda prostora u prtljažniku raste na 1550 l.

Stražnji kraj je naravno pretrpio određene preinake od kojih su svakako najuočljivija nova zaobljena stražnja svjetla.

Variant će pokretati dva benzinska i dva dieselska motora. Slabiji benzinski motor razvija snagu od 102, a snažniji 1,4-litreni "Twincharger" TFSI 140 KS. Dieselski motori su snagom identični benzinskima, slabiji razvija 105 KS, a snažniji 140 KS, no puno su ekonomičniji. Tako prosječna potrošnja prvog iznosi 5,2 l/100 km, dok snažniji 2,0-litreni TDI, s kojim Variant postiže maksimalnu brzinu od 205 km/h, troši 5,6 l/100 km. U svjetlu najnovijih restrikcija u emisijama CO2, spomenut ćemo kako prvi proizvodi 137, a drugi 148 g/km.

Početak prodaje je zakazan za sredinu ove godine.
[autonet.hr]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
Vlada_R
///M
///M



Godine: 38

Datum registracije: 02 Sep 2005
Poruke: 1256
Mesto: NL

netherlands.gif
PorukaPostavljena: Sre Feb 28, 2007 4:32 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Bolje postavite link gde ste nasli, pa cemo mi da procitamo... lol

_________________
 
Sascha336
* Vatreni delija *
* Vatreni delija *



Godine: 51

Datum registracije: 06 Dec 2004
Poruke: 39701
Mesto: BEC/Srbija

austria.gif
PorukaPostavljena: Pet Mar 02, 2007 11:17 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Mini VW s motorom pozadi

Prema nemačkom časopisu Auto Bild, VW planira da proizvede konkurenta Mini Kuperu u vidu kompakta s motorom postavljenim pozadi, verovatno TFSI, sa oko 250 KS. Malo toga je poznato, ali to bi značilo da bi se radilo o automobilu s pogonom na zadnje točkove. Kod savremenih kompaktnih automobila to je prava retkost (izdvaja se Porše 911), jer većina super automobila ima motor centralno postavljen. Kod ostalih je smešten napred, čak i kod Bube, koja je nekada bila simbol automobila s motorom pozadi. Zašto VW razmišlja o proizvodnji ovakvog automobila nije poznato, ali možda je u pitanju želja da se napravi izuzetno jeftin sportski kompakt.

_________________
I C E M A N
 
Prikaz poruka:   
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Auto-moto svet ~ -> ~ Automobili ~ -> VW Vreme je podešeno za GMT + 1 sat
Strana prethodna  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  sledeća
Strana 22 od 23

 
Pređite u:  
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu
Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu
Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu
Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma





- Burek Forum - Doček Nove 2018. godine - Venčanja, svadbe - Proslave - TipoTravel - Kuda večeras - Anwalt - legal -

Bookmark to: Twitter Bookmark to: Facebook Bookmark to: Digg Bookmark to: Del.icio.us Bookmark to: StumbleUpon