www.domaci.de Forum Indeks Home
Portal • Forum • Novi upisi • Pretraga • Link do nas • Domaći filmovi • Lista korisnika • Tim sajta • Proverite privatne poruke • Prijava • Registracija
Pravilnik • FAQ • Profil • Favorites • Galerija slika • Top lista • Download MP3 • MP3 razno • Spotovi • Noviteti 2013 • Muzički noviteti 2014

M o t o r s p o r t
Strana prethodna  1, 2, 3, 4, 5  sledeća
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Sport - Opšte diskusije ~ -> ~ Arhiva - Sport - Opšte diskusije ~
::  
Autor Poruka
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Ned Jan 07, 2007 10:12 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Poceo Dakar 2007!




Prva dva dana su određena za tehničke provere, uručivanje dokumentacije kao i sastanke sa vozačima pre nego krenu u avanturu koja će ih tokom 16 dana voditi do Dakara. Prve dve etape se voze u Portugalu i Španiji, nakon čega se konvoj seli preko Mediterana na tlo Afrike, gde, kako se kaže, počinje pravi reli.


Navigacija je jedan od ključnih momenata tokom relija, pogotovu nakon dugih i veoma brzih deonica, nakon čega nailaze tehničke sekcije. Veština i koncentracija su najviši na listi priorteta pri prelasku dina, kamenja, reka i uvek nezgodne "Kamilje trave". Preko peščanih dina Maroka, konvoj ide kroz Mauritaniju i Mali, a reli se tradicionalno završava u Senegalu. Ovogodišnja ruta je 7915 km dugačka, od čega su specijalni ispiti dugački 4309km, a dok je veza dugačka 3500 km.

Etapa 1: kreće iz Lisabona i ide do grada Portimao. Prva etapu je organizator tako planirao da će takmičare sačekati iznenađenje u vidu peska koji će biti dominantna podloga tokom 117 km specijalnog ispita.

Etapa 2: takmičari prelaze u Španiju sa kratkim specijalom od 67km tokom kojih će stići u Malagu gde. Ova etapa je veoma slična onima kojima se voze takmičari u WRC, tako da će vozači sa iskustvom u relij takmičenju imati prednost. Nakon završetka ove etape,
vozači trajektom prelaze na afrički kontinent.

Etapa 3: prva afrička etapa kreće iz Nadora i vodi do Er Rachide, sa dužinom etape od 252 km. Navigacija je veoma bitna zato što specijal vodi takmičare kroz prave lavirinte. Kameni putevi će biti mesto gde će iskusni vozači dostizati veoma visoke brzine, dok će novajlije imati priliku da se suoče sa pravim izazovima Dakara.

Etapa 4: jedan od najtežih izazova je put ka Ouarzazate-u koji je dugačak 405km i vodi takmičare preko peščanih dina. Na ovoj etapi se uglavnom odvajaju takmičari koji će imati velike šanse i da završe reli.

Etapa 5: specijal od 325 km vodi ka Tan Tan-u, preko planina Atlas. Kamiondžije na ovoj etapi idu drugom rutom koja je isto tako zahtevna kao i trasa kojom se kreću ostali takmičari.

Etapa 6: pre početka specijala, takmičari moraju da prevale dugačku vezu pre nego se otisnu na 394km specijala koji će ih odvesti u Mauritaniju. Cilj je Zouerat, a to će za takmičare biti najduži dan sa prevaljenih 817km.

Etapa 7: drugu najduži specijal na reliju - 542km ka Atar-u, a na tom putu ih očekuje standardni astortiman pustinjskih prepreka pomešanih sa velikom iscrpeljenošću. Oni koji stignu u grad Atar, imaće priliku da se zasluženo odmore. Jednodnevni odmor će im biti preko potreban zato što naredna etapa važi za najtežu na reliju.

Etapa 8: najduži specijal na reliju od 589km od Atar-a do Tichit-a se uglavnom vozi po kamenoj podlozi sa kratkim delom koji će ih voditi kroz pustinju i jednu od pustinjskih oaza. Ova etapa je izmenjena u odnosu na prethodnu godinu usled smrtnog slučaja koji se na njoj i dogodio.

Etapa 9: još 494km specijala na putu ka gradu Nema. Prelazak pustinje je jedan od klasičnih Dakar momenata, pa će retki prirodni markeri biti od presudne važnosti za navigaciju takmičara.

Etapa 10: kružna etapa u dužini od 366km označava i odlazak iz Sahare, a vozači prelazeći preko peščanih dina idu ka savani koja ih očekuje narednih dana.

Etapa 11: od Nama do Ayoun-a, se vozi 280 km veze, opet usled promene plana zbog sigurnosnih razloga.

Etapa 12: od Ayoun-a do Kayes-a se vozi 257km specijala i konvoj tokom ove etape ulazi u Mali.

Etapa 13: specijal do Tambacounda-e je dugačak 260km. Vozači konačno ulaze u Senegal i svi su svesni da je finiš veoma blizu.

Etapa 14: specijal 225km dužine, a potom 227km veze ih dovodi u Dakar.

Etapa 15: tradicionalni "Lac Rose" kružni specijal dužine 16km.

Završni dan relija, je 21. januar kada će šampanjcem proslavljati pobede, a i uspešan završetak relija.

Na prošlogodišnjem Dakaru Vladimir Tchaguine je osvojio svoju petu pobedu u kategoriji vozača kamiona. Kod motorciklista pobedu je osvojio španac Marc Coma na KTM-u, dok je u kategoriji automobila pobedu osvojio Luc Alphand u Mitsubishiju.[nacionalnaklasa.com]



_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
Sascha336
* Vatreni delija *
* Vatreni delija *



Godine: 51

Datum registracije: 06 Dec 2004
Poruke: 39701
Mesto: BEC/Srbija

austria.gif
PorukaPostavljena: Pon Jan 08, 2007 9:17 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

07/01/2007 | Izvor: B92, zvanicni sajt
Saincu druga etapa Dakar relija

Karlos Sainc pobedio je u drugoj etapi Dakar relija, pa se tako u generalnom plasmanu približio vodećem Karlosu Souzi, dok je Helder Rodriges preuzeo vođstvo u kategoriji motorista pošto je trijumfovao u nedeljnoj trci.

42-godišnji Sainc vozeći svoj Folksvagen Tuareg imao je najbolje vreme na stazi dugoj 67 kilometara. Portugalac Souza je imao tek deveto vreme. Na trećem mestu u generalnom plasmanu je Žiniel de Vilje, četvrti je Nani Roma, a peti dvostruki pobednik Stefan Peterhansel.

Dominacija Portugalaca u konkurenciji motora je nastavljena. Rodriges na Jamahi je pobedio prvi put u svojoj karijeri i stigao je na čelo ukupnog plasmana. Dosadašnji lider Ruben Farija je pao na drugu poziciju, pošto je uspeo da se oporavi od nezgode koju je doživeo tokom testa.

"Ovo je specijalan dan. Nisam imao nikakav problem. Znao sam da od početka treba da napadam da bi pobedio. Mislio sam da ću u prvoj etapi imati više izgleda, ali se ispostavilo da mi je ova staza više odgovarala", rekao je Rodriges.

Svi takmičari sele se iz Malage u Afriku gde se nastavlja Dakar Reli, gde će se ponovo priključiti kamioni. Preko noći brodovi će sve učesnike prebaciti u Maroko.

Takmičari se sada sele u Afriku, a treća etapa biće vožena kroz Maroko – od Nadora do El Rašidije.

Ukupna dužina treće etape je 648 kilometara, od toga je 252 km duga specijalna etapa kroz pustinju.

Automobili, druga etapa:
1 Carlos Sainz (Esp) Volkswagen 59 minuta, 26 sekunde
2 Luc Alphand (Fra) Mitsubishi 59:55
3 Joan Nani Roma (Esp) Mitsubishi 59:55
4 Stephane Peterhansel (Fra) Mitsubishi 59:57
5 Hiroshi Masuoka (Jpn) Mitsubishi 1:00:50
6 Giniel De Villiers (Rsa) Volkswagen 1:01:00
7 Guerlain Checherit (Fra) BMW 1:01:16
8 Miguel Barbosa (Por) Proto 1:01:16
9 Carlos Sousa (Por) Volkswagen 1:01:19
10 Christian Lavieille (Fra) Nissan 1:02:32

Automobili, generalni plasman:
1 Sousa 2:21:57
2 Sainz +0:45
3 De Villiers +2:12
4 Roma +3:29
5 Peterhansel +3:55

Motocikli, druga etapa:
1 Helder Rodrigues (Por) Yamaha 1:02:44
2 Ruben Faria (Por) KTM +1:03
3 Isidre Esteve Pujol (Esp) KTM +1:45
4 David Casteu (Fra) KTM +2:10
5 Marc Coma (Esp) +2:26
6 Fabien Planet (Fra) KTM +2:29
7 Jean De Azevedo (Bra) +3:14
8 David Fretigne (Fra) Yamaha +3:17
9 Giovanni Sala (Ita) KTM +4:05
10 Michel Marchini (Fra) Yamaha +4:19

Motocikli, generalni plasman:
1 Rodrigues 2:25.07
2 Faria +0:47
3 Pujol +6:29
4 Casteu +7:01
5 Planet +8:44

_________________
I C E M A N
 
Sascha336
* Vatreni delija *
* Vatreni delija *



Godine: 51

Datum registracije: 06 Dec 2004
Poruke: 39701
Mesto: BEC/Srbija

austria.gif
PorukaPostavljena: Uto Jan 09, 2007 8:29 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

08/01/2007 | Izvor: B92, zvanicni sajt
Sainc lider Dakar relija

Trećeg dana Dakar relija vožena je prva etapa na afričkom tlu od Nadora do Er Rišidija. Dužina staze bila je 648 kilometara, a vreme se merilo na 252 kilometara dugoj deonici.

Pobednik trećeg brzinskog ispita je Južnoafrikanac Žinil de Vije u Folksvagenu ispred klupskog kolege Karlosa Sainca sa 25 sekundi prednosti. Treće i četvrto mesto zauzeli su vozači Micubišija Stefan Peterhansel i Lik Alfan.

Karlos Souza, do ove etape vodeći u generalnom plasmanu bio je šesti, sa zaostatkom od pet i po minuta, pa je tako lidersko mesto prepustio Saincu.

Španac ima 62 sekunde prednosti u odnosu na De Vijea, a treći je Souza.

Među motoristima najbrži je bio prošlogodišnji pobednik Mark Koma ispred Amerikanca Krisa Blejza, dok je treći bio Isidre Estefe Pujol iz Španije, koji je preuzeo vodeće mesto u generalnom plasmanu. Dosadašnji lider Helder Rodriges se nije najbolje snašao na stazi u Maroku, pa je za pobednikom zaostao čak 23 minuta.

_________________
I C E M A N
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Uto Jan 09, 2007 11:33 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Šleseru etapa, prva žrtva Relija
Dvostruki šampion, Francuz Žan-Luj Šleser (Ford) pobedio je na četvrtoj etapi Relija Pariz-Dakar, koja je vožena u Maroku od El Rahidija do Ouarzazatea. Vreme je mereno na deonici od 405 kilometara od ukupno 679 kilometara, koliko je voženo tokom četvrtog dana Relija, a Šleser je završio sa osam minuta prednosti ispred drugoplasiranog Karlosa Sainca (Folksvagen), dok je treće mesto zauzeo još jedan Španac Nani Roma (Micubiši).

42-godišnji Sainc je još jednom sigurnom vožnjom ostao na čelu u ukupnom poretku, sa dva minuta prednosti u odnosu na Žinila de Vijea (Folksvagen), koji je posle pobede na trećoj etapi, današnju završio na četvrtoj poziciji.

Uprkos obećavajućem početku dana, višestruki šampion Stefan Peterhansel imao je velikih problema pošto je izgubio oko 25 minuta zbog kvara na kvačilu, posle čega je pao na deveto mesto u generalnom plasmanu.

U konkurenciji motocikala, četvrta etapa pripala je Špancu Marku Komi (KTM) koji sada vodi u generalnom plasmanu sa više od 11 minuta prednosti u odnosu na Isidra Estevea (KTM), pobednika treće etape.

Program četvrtog dana je, ipak, ostao u senci tragične smrti Južnoafrikanca Elmera Simonsa koji je podlegao povredama posle udesa na 140. kilometru četvrte etape.

Doktori su stigli na mesto udesa posle 10-ak minuta, ali su samo mogli da konstatuju smrt.
Direktor Relija Etjen Lavin izjavio je da se tragedija desila na deonici koja je označena kao "opasna" (nivo 2 od ukupno 3).

29-godišnji vozač KTM-a, kojem je ovo prvo učešće na Reliju Pariz-Dakar prva je žrtva ovogodišnjeg takmičenja i ukupno 47. od 1979. godine kada je vožen prvi Reli Pariz Dakar .

Prošle godine, poginuo je Endi Kaldekot, takođe motociklista, kao i dva gledaoca, dok su godinu ranije stradala još dva vozača "dvotočkaša" Hose Manuel Perez i Fabricio Meoni.

Automobili:

1. Jean-Louis Schlesser (France) Schles-Ford-Raid 03:59:54
2. Carlos Sanz (Spain) Volkswagen 04:07:52
3. Nani Roma (Spain) Mitsubihsi 04:07:59

Generalni plasman: 1. Sainz (Volkswagen) 09:17:11; 2. de Villiers (Volkswagen) 09:19:06; 3. Sousa (Volkswagen) 09:24:31; 4. Roma (Mitsubihsi) 09:28:55; 5. Masuoka (Mitsubihsi) 09:30:00...


Motcikli:

1. Marc Coma (Spain) KTM 4:27:54
2. Isidre Esteve (Spain) KTM 4:40:10
3. Cyril Despres (France) KTM 4:46:50


Generalni plasman: 1. Coma (KTM) 10:10:32; 2. Esteve (KTM) 10:22:22; 3. Casteu (KTM) 10:34:52; 4. Blais (KTM) 10:45:36; 5. Ullevalseter (KTM) 10:54:19...

Kamioni:
1.Vladimir Chagin(RUS) Kamaz 04:56:13
2.Hans Stacey(HOL) Man +12'55''
3.Ilgizar Mardeev(RUS) Kamaz +29’06"


GEneralni plasman:1.Vladimir Chagin(RUS) Kamaz 09:59:12; 2.Hans Stacey(HOL) +24'04"; 3.Gerard De Rooy (HOL) +54’48"; RESHETNIKOV (RUS) Kamaz +01:37:37;Ilgizar Mardeev(RUS) Kamaz +01:42:45...
[b92.net/dakar.com]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
Sascha336
* Vatreni delija *
* Vatreni delija *



Godine: 51

Datum registracije: 06 Dec 2004
Poruke: 39701
Mesto: BEC/Srbija

austria.gif
PorukaPostavljena: Sre Jan 10, 2007 12:58 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

10/01/2007 | Izvor: B92, BBC
Vilnev i Burda voze "Le Man"

Bivši šampion F1 Žak Vilnev naći će se u postavi "Pežoa" za legendarnu trku "24 časa Le Mana".

Pored Vilneva u postavi francuskog tima koji želi da prekine dominaciju "Audija" na ovoj trci, biće još jedno poznato ime, šampion "Čemp Kara" Sebastijan Burda.


Pežo 908


Ukoliko "Pežo" sa novim dizel automobilom osvoji ovogodišnju trku, 35-godišnji Vilnev ostvariće nezapamćen uspeh kao šampion F1, pobednik trke "Indijanapolis 500", "Čemp serije" i "24 časa Le Mana".

Četiri člana ekipe "Pežo" već su poznata. To su dva Francuza, Stefan Saracin i Nikola Minasin, Portugalac Pedro Lami i Španac Mark Hene.

Poslednju pobedu na legendarnoj tci, "Pežo" je izvojevao daleke 1993.godine.

_________________
I C E M A N
 
Sascha336
* Vatreni delija *
* Vatreni delija *



Godine: 51

Datum registracije: 06 Dec 2004
Poruke: 39701
Mesto: BEC/Srbija

austria.gif
PorukaPostavljena: Sre Jan 10, 2007 1:25 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Pavlović potpisao, ostaje u Formuli Reno
Sreda, 10. januar 2007. 11:29

Najbolji srpski automobilista Miloš Pavlović i naredne sezone nastupaće za ekipu "Drako Multirejsing" u Reno svetskoj seriji.

Pavlović je, kako pišu "Večernje novosti", potpisao ugovor sa američkim timom za koji vozio poslednja tri trkačka vikenda prošle godine i u čijem bolidu je zabeležio dva podijuma.

Jedini Srbin sa licencom za Formulu 1 tako je posle dugo godina uspeo je da na vreme reši svoj status pre početka šampionata.

S obzirom na to da je "Drako Multirejsing" jedna od najboljih ekipa u Reno svetskoj seriji, 24-godišnji Pavlović ima puno pravo da se u predstojećoj sezoni nada borbi za titulu, koja u ovom šampionatu znači nagradu o kojoj sanjaju svi vozači - test u Renoovom bolidu Formule 1.



Izvor: MTS-Mondo

_________________
I C E M A N
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Sre Jan 10, 2007 3:39 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Dakar

Automobili:Carlos Sainz(ESP) {Volkswagen} pobedio na danasnjoj etapi,njegova druga pobeda,Vreme za koje je izvezao etapu je 3h36m39s;2.Stephane Peterhansel(FRA) {Mitsubishi} 3h37m09s;3. Giniel De Villiers(AFS) {Volkswagen} 3h38m20s

Motori:Esteve Pujol(ESP) {KTM} je pobednik medju motorima s vremenom 3h56m22s;2.Marc Coma(ESP) {KTM} 03h58m16s;3. Cyril Despres(FRA) {KTM} 4h01m24s

generalni plasman:
Automobili:1.Carlos Sainz(ESP) {Volkswagen} 12h53m50s;2.Giniel De Villiers(AFS) {Volkswagen} +3'36";3.Carlos Sousa(POR) {Volkswagen} +11'17"

Motori:1.Marc Coma(ESP) {KTM} 14h08m48s;2.Esteve Pujol(ESP) {KTM} +9'56";3.David Casteu(FRA) {KTM} +37'41"
[dakar.com]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Sre Jan 10, 2007 7:13 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Dakar

Vladimir Chagin(RUS) {KAMAZ} odustao...

Chagin je prvo pri pocetku specijalnog dela etape na kojoj se meri vreme imao mehanickih problema da bi nakon brze popravke nastavio s etapom.Medjutim pri kraju etape Chagin se prevrnuo i morao je da odustane.To znaci da Chagin nece odbraniti titulu u kategoriji kamiona.
Ispadanjem Chagina na prvom mestu u generalnom plasmanu se nasao Hans Stacey(HOL){MAN}.[dakar.com]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Čet Jan 11, 2007 7:10 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Dakar
Sesta etapa


Na sestoj etapi u konkurenciji automobila je pobedio Robby Gordon(USA) {Hummer} s vremenom 02:58:57;drugi je bio Jean Louis Schlesser(FRA) {SCHLES-FORD-RAID} s vremenom 02:59:14;Treci je bio Giniel De Villiers(AFS) {Volkseagen} s vremenom 03:05:49.


Generalni Plasman:1.Carlos Sainz(ESP) {Volkswagen} 16:00:04;2.Giniel De Villiers(AFS) {Volkswagen} +00:03:11;3.carlos Souza(POR) {Volkswagen} +00:14:03


U klasi motora prvio na cilj je stigao Jordi Viladoms(ESP) {KTM} s vremenom 3:45:45;drugi je bio Marc Coma(ESP) {KTM} s vremenom 03:46:42;A treci na cilj je stigao Chris Blais(USA) {KTM} s vremenom 03:46:45.

Generalni Plasman:1.Marc Coma(ESP) {KTM} 17:55:30;2.Isidre Esteve Pujol(ESP) {KTM} +00:12:07;3.David Casteu(FRA) {KTM} +00:44:39.

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pet Jan 12, 2007 8:52 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

LE MAN:2007 Peugeot LMP1 908 "Lion"

Peugeot Sport je održao konferenciju za štampu na stazi "Circuit de Mortefontaine" u Francuskoj, gde je zvanično predstavio svoj LMP1 prototip kao i vozače koji će ga voziti.

Nakon pojavljivanja kopije modela 908 na Salonu automobila u Parizu, septembra 2006, Peugeot Sport je dao do znanja da želi dugoročno angažovanje u LeMans kategoriji automobila. Naime, prototip koji se pojavio na sajmu je imao pokriveni kokpit što je organizaciono telo za 24 časa LeMans-a propisalo kao pravilo od sezone 2010. Peugeot je nakon definitivnog napuštanja WRC takmičenja, svoje resurse usmerio ka LeMans prototipovima, tako da je na prošlogodišnjoj trci 24 časa LeMans-a predstavljen novi V12 HDi FAP motor koji će pogoniti model 908.

Na konferenciji za štampu predstavljen je novi model, kao i posade koje će ga voziti. Tehnički direktor, Bruno Famin, je izjavio da je za model 908 tokom 2007. godine planirano oko 20 do 30000 km test kilometara. Prvo takmičarsko pojavljivanje je planirano za 14. i 15. april na stazi Monca na LeMans Series trci, odmah zatim će učestvovati i na trci u Valensiji 5. i 6. maja. Naravno, ovo veliko angažovanje je u sklopu detaljnih priprema za učestvovanje na 24 časa LeMansa 2007. Plan je da Peugoet 908 osvoji 24 časa Le Mansa u 2008. godini.

Peugeot Sport je odabrao posade Nicolas Manassian/Stephane Sarrazin, kao i Marc Gene/Pedro Lamy, koji će biti angažovani tokom kompletne sezone. Za dugačke endurans trke, poput Le Mansa, tu će biti i Sebastien Bourdais i Jacques Villeneuve. Eric Helary je potpisao ugovor kao test vozač.[nacionalnaklasa.com


WRC:2007 Suzuki SX4 WRC

Prvo javno takmičarsko pojavljivanje novog Suzuki SX4 WRC modela se planira za WRC Finska.

Posle dugogodišnjeg, veoma aktivnog i uspešnog učestvovanja u Junior WRC, Suzuki svoj WRC projekat započinje takmičarskim nastupom na WRC Finska ove godine. Japanski proizvođač će biti veoma diskretan što se takmičenja tiče, pa će SX4 WRC model učestvovati na samo tri WRC relija ove godine: Finska, Korzika i Engleska. Iz Suzukija je stigla potvrda da će automobil u veoma bliskoj budućnosti proći i FIA homologaciju. Zbog učestvovanja na samo tri relija, fabrički tim neće biti u mogućnosti da osvaja poene u kategoriji konstruktora.
Vozači WRC automobila još uvek nisu objavljeni, ali je velika verovatnoća da će Suzuki pružiti šansu svojim vozačima iz JWRC automobila.[nacionalnaklasa.com]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Sub Jan 13, 2007 10:12 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

ALMS: Audi polaže nadu u TDI

Velika ofanziva dizel pogonjenih putničkih automobila na američkom tržištu se poklapa sa Audijevim naporima da dizel pogonjenim modelom postavi novi trend kod trkačkih automobila.

Audi Sport North America tim će se i u sezoni 2007. truditi da odbrani titulu i renome nepobedivih uz pomoć dva R10 prototipa. Aktuelni vozači iz protekle sezone će i u 2007. voziti za Audi: Dindo Capello i Allan McNish kao aktuelni šampioni kao i Emanuele Pirro i Marco Werner. Svaki od četiri fabrička vozača ima bar po jednu šampionsku ALMS titulu u svom rezimeu.

Prestižno američko takmičenje ALMS će se u sezoni 2007. po prvi put sastojati od 12 trka.Nove staze u kalendaru su ulična staza Long Beach u Kaliforniji, St. Petersburg u Floridi i Detroit u Mičigenu. Sezona tradicionalno startuje 12 časovnom trkom na stazi Sebring u Floridi, gde je Audi nepobeđen od 2000. godine.

2007 American Le Mans Series kalendar

17.3: Sebring (USA)
31.3: St. Petersburg (USA)
14.3: Long Beach (USA)
21.4: Houston (USA)
19.5: Salt Lake City (USA)
7.7: Lime Rock (USA)
22.7: Mid-Ohio (USA)
11.8: Road America (USA)
26.8: Mosport (CDN)
1.9: Detroit (USA)
6.10: Road Atlanta (USA)
20.10: Laguna Seca (USA)
[nacionalnaklasa.com]



Na sedmoj etapi je bilo dosta odustajanja,medju motorima je odustao jucerasnji pobednik etape Jordi Viladoms(ESP) {KTM}.
A medju kamionima su odustala oba kamiona porodice De Rooy.
Medju atuomobilima odustao je Ari Vatanen(FIN) {volkswagen} usled vatre koja je zahvatila njegov automobil kada se isti zapalio.

Takodje NAni (Joan) Roma(ESP) {Mitsubihshi} je juce doziveo prevrtanje na dinama nakon cega automobil nije mogao da pokrene pa je morao da ceka servini kamion koji ga je odvukao do kraja etape.
Tako da je on jucerasssnju etapu zavrsio kao 110. te je sada pao s 7. na 23. mesto ugeneralnom plasmanu.

Danas je dan odmora...

Sedma etapa:
Motori:
1.Cyril Despres(FRA) {KTM} 4h30m42s;
2.Pal Anders Ullevalseter(NOR) {KTM} +02m46s;
3.David Casteu(FRA) {KTM} +4m36s

Generalni plasman:
1. Marc Coma(ESP) {KTM} 22h38m34s
2. Isidre Esteve Pujol(ESP) {KTM} +10m47s
3. David Casteu(FRA) {KTM} +36m53s






Automobili:
1.Giniel De Villiers(AFS) {Volkseagen} 4h00m46s;
2.Stephane Peterhansel(FRA) {Mitsubishi} +2m46s;
3.Carlos Sainz(ESP) {Volkswagen} +4m50s.

Generalni plasman:
1. Giniel De Villiers(AFS) {Volkswagen} 20h04m01s
2. Carlos Sainz(ESP) {Volkswagen} +1m39s
3. Stephane Peterhansel(FRA) {Mitsubishi} +24m38s






Kamioni:
1.Hans Stacey(HOL) {MAN} 4h51m44s;
2.Philippe Jacquot(FRA) {MAN} +26m52s;
3.Tomas Tomecek(CZE) {Tatra} +27m57s.

Generalni plasman:
1. Hans Stacey(HOL) {MAN} 22h36m57s
2. Ilgizar Mardeev(RUS) {KAmaz] +2h16m28s
3. Wulfert Van Ginkel(UNK) {Ginaf} +3h13m14s








[dakar.com]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Ned Jan 14, 2007 2:26 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

WTCC: Thompson se vratio u Alfa Romeo

U narednoj sezoni WTCC šampionata Britanac James Thompson će se vratiti u tim Alfa Romeo. Thompson je nastupao za italijanski tim u 2005. godini, a prošle godine imao je dosta neuspešan nastup za SEAT završivši sezonu na skromnom 8. mestu.

"Ovo je sjajno za mene. Imao sam odličnu saradnju sa timom N.Technology, a Alfa je predivan automobil ", izjavio je Thompson.

Šef tima, Mauro Sipsz je prokomentarisao: " Thompson je dokazao da je na istom nivou kao i njegove klupske kolege Giovanardi i Tarquini. Iz tog razloga, čim mu istekne ugovor sa bivšim timom on je naš. Sjajno je imati ga ponovo u timu".

Italijanski tim još uvek nije objavio ko će voziti drugi Alfa Romeo.

Na drugoj strani, prošlogodišnji vozač Alfa Romea, Brazilac Augusto Farfus se pridružio timu BMW -a i krajem decembra je prvi put seo za volan modela 320 si u okviru testova na stazi Jerez.

Farfus će nastupati za tim BMW Nemačka, a kolega će mu biti Jorg Muller. Iako zvanična vremena nisu objavljena, prema nezvaničnim podacima Farfusovo najbrže vreme je bilo 1,58.1, što je samo 4, odnosno 2 desetinke sporije od Priaulxa, branioca titule šampiona WTCC, i kolege Mullera.

Nicola Larini je takođe testirao na stazi Jerez i postigao impresivno vreme u Chevrolet Lacetti-ju, koje je bilo samo jednu desetinku sporije od vremena najbržeg, Priaulxa.

BTCC: Vauxhall predstavio model Vectra S2000

Britanski Vauxhall je predstavio automobil sa kojim će nastupati u novoj sezoni BTCC šampionata. Ove godine Vauxhall je izabrao model Vectra, a automobil je predstavljen na Salonu auto sporta u Birminghamu.
Nakon šest godina učestvovanja u BTCC šampionatu sa modelom Astra, Vauxhall se odlučio da ponovo nastupa sa modelom Vectra, koja je poznata ljubiteljima ovog šampionata iz ST ere. Kako su naveli iz Vauxhalla presudnu ulogu kod izbora novog automobila imala je aerodinamika, a u konkurenciji je bio čak i model Corsa.

Automobil će voziti Fabrizio Giovanardi i Tom Chilton za VX Racing tim. Automobil će biti u skladu sa S2000 specifikacijama i samo automobili koji budu ispunjavali ove uslove moći će nastupiti u BTCC šampionatu. S obzirom da su ovo pravila iz WTCC šampionata jasno je da će najveću prednost imati tim Seata, koji učestvuje u pomenutom takmičenju.

Pored fabrički podržanog tima VX Racing, automobil za novu sezonu BTCC šampionata predstavio je i nezavisni tim RAC. Tim će se takmičiti sa BMW-om 320si E90, a za volanom automobila naći će se Colin Turkington. Timski kolega Turkingtona još uvek nije predstavljen.

[nacionalnaklasa.com]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
Prikaz poruka:   
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Sport - Opšte diskusije ~ -> ~ Arhiva - Sport - Opšte diskusije ~ -> M o t o r s p o r t Vreme je podešeno za GMT + 1 sat
Strana prethodna  1, 2, 3, 4, 5  sledeća
Strana 2 od 5

 
Pređite u:  
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu
Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu
Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu
Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma





- Burek Forum - Doček Nove 2018. godine - Venčanja, svadbe - Proslave - TipoTravel - Kuda večeras - Anwalt - legal -

Bookmark to: Twitter Bookmark to: Facebook Bookmark to: Digg Bookmark to: Del.icio.us Bookmark to: StumbleUpon