www.domaci.de Forum Indeks Home
Portal • Forum • Novi upisi • Pretraga • Link do nas • Domaći filmovi • Lista korisnika • Tim sajta • Proverite privatne poruke • Prijava • Registracija
Pravilnik • FAQ • Profil • Favorites • Galerija slika • Top lista • Download MP3 • MP3 razno • Spotovi • Noviteti 2013 • Muzički noviteti 2014

M o t o r s p o r t
Strana prethodna  1, 2, 3, 4, 5  sledeća
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Sport - Opšte diskusije ~ -> ~ Arhiva - Sport - Opšte diskusije ~
::  
Autor Poruka
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pet Feb 23, 2007 10:12 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Seat Armada se sprema za start
Dok je Seat sezonu 2005. završio na trećem mjestu među konstruktorima odnosno na drugom mjestu u 2006., španjolska marka se ove godine nada osvajanju prvog mjesta. Kako bi ostvario taj cilj i započeo sezonu u top formi, SEAT Sport je provodio zahtjevna zimska testiranja na nekoliko staza s ciljem poboljšanja performansi Leona WTCC. Ovaj automobil već je dokazao svoj potencijal prošle godine trima pobjedama, s pet prvih startnih pozicija te s osam najbržih krugova. Ove sezone tim će imati dva konstruktorska vozila manje te dobiti vozila koja će podržavati tvornica. Sudjelovat će ukupno četiri SEAT Sport vozača: Jordi Gene, Yvan Muller, Gabriele Tarquini i novi vozač iz Meksika, Michel Jourdain koji ima veliko iskustvo u američkim prvenstvima (IRL i Champ Car) i NASCARU.

Tehnički podaci - SEAT Leon WTCC
Cilindara: 4 redna
Obujam: 2000cc
Snaga: 260 KS @ 8500/min
Mjenjač: Hewland 6-stupanjski sekvencijski
Diferencijal: namjestivi samoblokirajući
Amortizeri: hidraulični, plinski
Masa: 1140 kg
Širina traga sprijeda/straga: 1640 mm/1640 mm
Prednje čeljusne kočnice: 4 klipne
Prednje disk-kočnice: promjer 332 mm, širina 32 mm, samoventilirajuće
Stražnje čeljusne kočnice: 2 klipne
Stražnje disk-kočnice: promjer 280 mm, širina 10 mm
Naplatci/gume: 9x17/Yokohama 240/610 R17
[vidiauto.com]



_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Ned Feb 25, 2007 11:25 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

WTCC testovi na stazi Zandvoort
Kišno vreme je značajno otežalo testiranje WTCC timovima koji su bili na ovoj holandskoj stazi tokom protekle nedelje.

Vreme je poslužilo samo timove koji su test vozili u ponedeljak, dok je ostalih dana padala kiša i značajno umanjila planirane rezulatate testova.

BMW timovi Italija-Španija i Holandija su nastupali sa jednim automobilom u kome su se menjali Alessandro Zanardi i Felix Porteiro, dok je BMW Nemačka tim dovezao još jedan automobil, kojeg su delili Jorg Muller i Augusto Farfus. Od ovih vozača, samo je Zanardi imao sreće da vozi u ponedeljak po suvoj stazi. BMW Engleska je takođe bio prisutan, a testove je vozio akutelni šampion Andy Priaulx.
Rezultati postignuti u ponedeljak:
Alessandro Zanardi - BMW 320si - 1'48"1
Felix Porteiro - BMW 320si - 1'50"1

Chevrolet WTCC tim je tokom zimskih testova u skladu sa planom za sezonu 2007 testirao tokom tri dana. RML tim je testove vršio sa tri vozača, koji su na smenu vozili jednog Lacetti-ja. Vozači su bili Alain Menu, Nicola Larini i Rob Huff. Uprkos lošim vremenskim uslovima, Chevrolet tim je uspeo da završi planirane testove i da obavi finalna podešavanja automobila, a sve to zahvaljujući čak 800 pređenih kilometara tokom tri dana. Chevrolet tim je tokom zimskih testova zabeležio čak 6000 odveženih km.

Na testovima je bio prisutan i Seat Sport tim sa Seat Leon test autombilom kojeg su delili Gabriele Tarquini i Michel Jourdain u četvrtak, i Jordi Gene i Yvan Muller, koji su testirali u petak.[nacionalnaklasa.com]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pon Feb 26, 2007 8:24 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

F1: Scott Speed opet u timu Toro Rosso
Posle brojnih špekulacija potvrđeno je da će Scott Speed ponovo sesti za volan bolida ekipe Toro Rosso.

Ovaj mladi Amerikanac je rođen 24. januara 1983 godine, a u Formuli 1 je debitovao 2006. godine vozeći, takođe, za tim Scuderia Toro Rosso. Tokom prošle sezone se nije mnogo proslavio jer je deseta pozicija najbolja koju je uspeo uzeti. Scott Speed obećava da će u ovoj sezoni dati sve od sebe ne bi li uzeo svoje prve bodove ili čak došao do podijuma. U ekipi Toro Rosso društvo će mu praviti Tonio Liuzzi.


WTCC:Opel u FIA WTCC od 2008?
Paralelno sa Chevrolet timom, od naredne sezone verovatno nastupa još jedan GM tim – Opel.

Samo tri godine nakon ulaska Chevrolet tima u WTCC, Opel je najavio ulazak u WTCC takmičenje. Nazvanično se saznaje da će Opel nastupiti sa Astra OPC modelom, a da će Chevrolet tim nesmetano nastaviti sa Lacetti programom.

Vest je prilično neobična, ako se zna da je Vauxhall, tj Opel za Veliku Britaniju, od 2007 predstavio Opel Vectra VXR model po WTCC specifikacijama, koji će nastupati u BTCC takmičenju. Moguće je da Opel želi da iskoristi WTCC kao dobar marketinški potez za model Astra i da je spreman da žrtvuje znanje, koje će Vauxhall BTCC tim sakupiti tokom sezone 2007.

U ovom svetlu, skorašnja vest da Fiat planira ulazak u WTCC sa novim modelom Bravo, daje nam za pravo da se nadamo veoma zanimljivom WTCC takmičenju u kome će biti dosta fabričkih timova.
[nacionalnaklasa.com]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pon Feb 26, 2007 8:10 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

WSBK: Prva trka sezone - Losail

Prvi ovosezonski vikend trka u Svetskom Superbike šampionatu i već prvo iznenađenje! Odmah pobeda "novajlije" u WSBK klasi Max Biaggi-ja, četvorostrukog šampiona klase do 250ccm! Ni u nižoj Supersport klasi nije bilo nista dosadnije.


Max Biaggi (Alstare Suzuki) i James Toseland (Ten Kate Honda) su u odličnim performansima ostvarili isti broj bodova ovog vikenda. Max prvi, Toseland drugi u trci broj jedan, dok su uloge zamenjene u trci dva, pa je Toseland slavio, a Biaggi se zadovoljio drugim mestom.

Biaggi je pobedu u prvoj trci ostvario na impresivan način uspevši da izdrži pritisak kojem su ga izložila dva veoma iskusna superbike vozača iz Yamaha tima, Troy Corser i Noryuki Haga. Oni su se smenjivali u vođstvu sve do polovine trke kada su pneumatici podlegli pritisku tako da su završili niže u plasmanu.

Odličnu vožnju pružio je i Toseland, kako u drugoj, u kojoj je pobedio, tako i u prvoj trci, u kojoj je čak pao na dvanaestu poziciju, ali se uspešno popeo na pobedničko postolje. Kao trećeplasirani na pobedničkom postolju su bili još i Lorenzo Lanzi (Ducati Xerox) u prvoj trci, i Troy Corser (Yamaha Motor Italia) u drugoj.

Aktuelni šampion Troy Bayliss ovog vikenda nije imao učinak na zadovoljavajućem nivou pošto je obe trke završio iza svog timskog kolege Lorenzo Lanzi-ja, to jest kao peti i osmi.

U Supersport klasi je takodje viđena odlična trka sa dve podjednako zanimljive borbe. Jedna za raspored na pobedničkom postolju između Kenan Sofuoglu-a, Sebastien Charpentier-a (obojica Ten Kate Honda) i Kevin Curtain-a (Yamaha SSP). Kao najbolji se pokazao Sofouglu, dok je drugi stigao Curtain pošto je Charpentier, aktuelni šampion, u predposlednjem krugu izleteo sa piste tako da je treći stigao Katsuaki Fujiwara (Althea Honda).

Iza njega se vodila žestoka borba između timskih kolega iz GIL Kawasaki Motorsport tima, Španca Pere Ribe i Francuza Fabien Foret-a, koja je trajala do same linije cilja i skoro se završila fotofinišem u kojem je kao bolje plasirani izašao Foret.
Konačni plasmani:

Superbike trka 1

1. Biaggi Max Alstare Suzuki Corona Extra Suzuki GSX-R1000 K7 18 36'10.115
2. Toseland James Hannspree Ten Kate Honda Honda CBR1000RR 18 36'11.598
3. Lanzi Lorenzo Ducati Xerox Team Ducati 999 F07 18 36'24.021
4. Kagayama Yukio Alstare Suzuki Corona Extra Suzuki GSX-R1000 K7 18 36'24.934
5. Bayliss Troy Ducati Xerox Team Ducati 999 F07 18 36'27.420
6. Neukirchner Max Suzuki Germany Suzuki GSX-R1000 K6 18 36'35.046
7. Rolfo Roberto Hannspree Ten Kate Honda Honda CBR1000RR 18 36'35.280
8. Haga Noriyuki Yamaha Motor Italia Yamaha YZF-R1 18 36'37.435
9. Corser Troy Yamaha Motor Italia Yamaha YZF-R1 18 36'41.352
10. Xaus Ruben Team Sterilgarda Ducati 999 F06 18 36'41.784
11. Martin Steve D.F.X. Corse Honda CBR1000RR 18 36'52.470
12. Nakatomi Shinichi Yamaha YZF Yamaha YZF-R1 18 36'56.960
13. Polita Alessandro Celani Team Suzuki Italia Suzuki GSX-R1000 K6 18 37'09.322
14. Smrz Jakub Team Caracchi Ducati SC Ducati 999 F05 18 37'10.411
15. Ellison Dean Team Pedercini Ducati 999RS 18 37'31.158
16. Zaiser Christian LBR Racing Team MV Agusta F4 1000R 18 37'54.421
17. Al Naimi Mashel D'Antin MotoGP Kawasaki ZX-10R 17 36'57.911
RT Laconi Régis Kawasaki PSG-1 Corse Kawasaki ZX-10R 11 22'19.919
RT Nieto Fonsi Kawasaki PSG-1 Corse Kawasaki ZX-10R 11 22'19.927
RT Brookes Joshua Alto Evolution Honda Honda CBR1000RR 11 22'30.306
RT Drazdak Jiri Yamaha Jr. Pro SBK Racing Yamaha YZF-R1 7 14'37.644

Superbike Trka 2

1. Toseland James Hannspree Ten Kate Honda Honda CBR1000RR 18 36'09.433
2. Biaggi Max Alstare Suzuki Corona Extra Suzuki GSX-R1000 K7 18 36'10.171
3. Corser Troy Yamaha Motor Italia Yamaha YZF-R1 18 36'16.819
4. Haga Noriyuki Yamaha Motor Italia Yamaha YZF-R1 18 36'24.417
5. Nieto Fonsi Kawasaki PSG-1 Corse Kawasaki ZX-10R 18 36'24.466
6. Kagayama Yukio Alstare Suzuki Corona Extra Suzuki GSX-R1000 K7 18 36'25.344
7. Lanzi Lorenzo Ducati Xerox Team Ducati 999 F07 18 36'26.097
8. Bayliss Troy Ducati Xerox Team Ducati 999 F07 18 36'32.682
9. Xaus Ruben Team Sterilgarda Ducati 999 F06 18 36'33.715
10. Neukirchner Max Suzuki Germany Suzuki GSX-R1000 K6 18 36'42.913
11. Laconi Régis Kawasaki PSG-1 Corse Kawasaki ZX-10R 18 36'43.437
12. Fabrizio Michel D.F.X. Corse Honda CBR1000RR 18 36'46.730
13. Brookes Joshua Alto Evolution Honda Honda CBR1000RR 18 36'51.497
14. Muggeridge Karl Alto Evolution Honda Honda CBR1000RR 18 36'51.792
15. Polita Alessandro Celani Team Suzuki Italia Suzuki GSX-R1000 K6 18 36'55.639
16. Smrz Jakub Team Caracchi Ducati SC Ducati 999 F05 18 36'55.900
17. Nakatomi Shinichi Yamaha YZF Yamaha YZF-R1 18 37'00.733
18. Martin Steve D.F.X. Corse Honda CBR1000RR 18 37'12.844
19. Ellison Dean Team Pedercini Ducati 999RS 18 37'52.148
20. Al Naimi Mashel D'Antin MotoGP Kawasaki ZX-10R 17 37'35.028
RT Drazdak Jiri Yamaha Jr. Pro SBK Racing Yamaha YZF-R1 6 12'32.882
RT Rolfo Roberto Hannspree Ten Kate Honda Honda CBR1000RR 0
RT Zaiser Christian LBR Racing Team MV Agusta F4 1000R 0

Supersport

1 Sofuoglu Kenan Hannspree Ten Kate Honda Honda CBR600RR 18 37'22.452
2 Curtain Kevin Yamaha World SSP Racing T. Yamaha YZF-R6 18 37'25.865
3 Fujiwara Katsuaki Althea Honda Team Honda CBR600RR 18 37'28.680
4 Foret Fabien Team Gil Motor Sport Kawasaki ZX-6R 18 37'36.211
5 Riba Pere Team Gil Motor Sport Kawasaki ZX-6R 18 37'36.309
6 Harms Robbin Stiggy Motorsport Honda Honda CBR600RR 18 37'36.986
7 Roccoli Massimo Yamaha Team Italia Yamaha YZF-R6 18 37'41.102
8 Nannelli Gianluca Team Caracchi Ducati SC Ducati 749R 18 37'41.227
9 Veneman Barry Team Hoegee Suzuki Suzuki GSX-R600 18 37'41.743
10 Kallio Vesa Team Hoegee Suzuki Suzuki GSX-R600 18 37'43.047
11 Fores Javier HP Racing Honda CBR600RR 18 37'43.269
12 Jones Craig Revè Ekerold Honda Racing Honda CBR600RR 18 37'44.850
13 Alfonsi Lorenzo Althea Honda Team Honda CBR600RR 18 37'49.355
14 Salom Fuentes David Yamaha Spain Yamaha YZF-R6 18 37'51.020
15 Vizziello Gianluca RG Team Yamaha YZF-R6 18 37'56.968
16 Ivanov Vladimir Vector Racing Team Yamaha YZF-R6 18 37'59.421
17 Peris Chris Moto 1 - Yamaha Bikersdays Yamaha YZF-R6 18 38'06.083
18 Lauslehto Tatu Intermoto Czech Honda CBR600RR 18 38'19.851
19 Praia Miguel Racing Team Parkalgar Honda CBR600RR 18 38'30.941
20 Giugliano Davide Lightspeed Kawasaki Supp. Kawasaki ZX-6R 18 38'30.970
21 Talmacsi Gergo Vector Racing Team Yamaha YZF-R6 18 38'31.140
22 Günther Jesco CRS Grand Prix Honda CBR600RR 18 38'37.998
23 Checa David Yamaha - GMT 94 Yamaha YZF-R6 18 38'48.388
24 Milovanovic Nikola Team Benjan Motoren Honda CBR600RR 18 38'52.403
RT Enjolras Julien Tati Team Beaujolais Racing Yamaha YZF-R6 17 36'23.188
RT Boccolini Gilles Team PMS Corse Kawasaki ZX-6R 17 36'37.671
RT Charpentier Sébastien Hannspree Ten Kate Honda Honda CBR600RR 16 33'10.535
RT Lascorz Joan Glaner Motocard.com Honda CBR600RR 13 27'23.572
RT Gimbert Sébastien Yamaha - GMT 94 Yamaha YZF-R6 13 27'23.659
RT Tiberio Yoann Stiggy Motorsport Honda Honda CBR600RR 12 25'16.521
RT Sanna Simone Racing Team Parkalgar Honda CBR600RR 12 25'39.815
RT Polzer Yves LBR Racing Team Ducati 749R 7 15'18.172
RT Parkes Broc Yamaha World SSP Racing T. Yamaha YZF-R6 5 10'31.566
RT Leblanc Gregory Vazy Racing Team Honda CBR600RR 5 10'39.024
RT De Angelis William Intermoto Czech Honda CBR600RR 2 4'26.064
[nacionalnaklasa.com]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Uto Feb 27, 2007 9:19 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Dirk Muller prelazi u FIA GT

Nakon odlaska iz BMW WTCC tima, kako bi se napravilo mesta za Augusta Farfusa Jr, Dirk Muller je u potrazi na novim angažmanom.


Dosta tračeva sa Mullerom u glavnoj ulozi se čulo u proteklom periodu, a jedan od najčešćih je bio njegov odlazak u DTM. Međutim, Dirk Muller će u 2007 voziti Ferrari F430 za tim Corse AF.

Dirk Muller će automobil deliti sa poznatim francuskim vozačem, Stephane Ortell-jem, dok će drugi timski automobil deliti vozači Gianmaria Bruni i Toni Vilander.[nacionalnaklasa.com]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....


Poslednja prepravka: rizmal datum Ned Mar 04, 2007 3:31 am; ukupno izmenjena 1 put
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Ned Mar 04, 2007 3:25 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

DTM kalendar za sezonu 2007

Organizator nemačkog V8 šampionata ITR, je objavio kalendar trka za tekuću sezonu.



Jedanaest trka očekuje ljubitelje najbržeg takmičenja putničih automobila na evropskom kontinentu. Jedno od najzanimljivijih takmičenja i pored pristustva samo dva proizvođača će i ove sezone biti prisutno u više zemalja Evrope.





DTM kalendar 2007

Datum___Staza/Država

22. april_Hockenheimring/Germany

06. maj_Motopark Oschersleben/Germany

20. may_Eurospeedway Lausitz/Germany

10. jun_Brands Hatch/Great Britain

24. jun_Norisring/Germany

15. jul_Mugello/Italy

29. jul_Circuit Park Zandvoort/Netherlands

02. septembar_Nurburgring/Germany

23. septembar_Circuit de Catalunya/Spain

28. oktobar_Hockenheimring/Germany

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pon Mar 05, 2007 8:11 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

WTCC:N.Technology kompletirao postavu za 2007

WTCC tim, N.Technology, je odabrao Olivier Tielmansa kao drugog vozača u njihovom timu za predstojeću 2007. sezonu.

Olivier Tielmans će voziti pored dvostrukog BTCC šampiona, James Thompsona na svim trkama u sezoni 2007. 22-godišnji Holanđanin ima dosta iskustva kako u putničkim automobilima tako i u jednosedima. Tielmans je nastupao u DTM, Formuli 3000 i Megane Eurocup takmičenjima, a po njegovim rečima, angažman u WTCC je najbolji angažman koji mu je ponuđen za ovu sezonu.

Jedan od velikih pluseva, je činjenica da je Tielmans rođen i da živi u neposrednoj blizini staze Zandvoort, gde se WTCC takmičenje održava. Tielemans je nastupao na preko 30 trka na ovoj stazi, završivši kao 5. u 2003 Benelux Formula Renault 2000.

Početak WTCC karijere za mladog holanđanina je na stazi Curitiba, u Brazilu, 10. marta 2007.


MOTOCROSS:Prva internacionalna pobeda Josh Coppinsa za Yamaha tim

Fabrički vozač Yamaha Motocross tima, Josh Coppins je pokazao da nije neopravdano smatran za favorita u FIM MX1 Svetskom Motokros Šampionatu.

Tokom proteklog vikenda, Coppins je osvojio svoju prvu internacionalnu pobedu za Yamaha tim. Samo nedelju dana ranije, Coppins je zabeležio pobedu u Motokros Šampionatu Italije. Novozelanđanin je vozio YZ450FM, sa kojim je uspeo da dominira na Valnence stazi, na jugu Francuske.

Rezultati MX1 trke:


1. J. Coppins (NZL) Yamaha
2. D. Philippaerts (ITA) KTM
3. M. Nagl (RFA) KTM
4. K. Strijbos (BEL) Suzuki
5. T. Rattray (AFS) KTM
6. B. Mackenzie (GBR) Kawasaki
7. S. Pourcel (FRA) Kawasaki
8. J. Bill (CH) Kawasaki
9. N. Aubin (FRA) Yamaha
10. F. Renet (FRA) Honda
11. A. Boissière (FRA) Kawasaki
12. M. Vanni (FRA) Honda
13. S. Frossard (FRA) Kawasaki
14. D. Allier (FRA) Kawasaki
15. M. De Reuver (NL) Yamaha

[nacionalnaklasa.com]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Čet Mar 08, 2007 7:52 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Ženeva: Predstavljen AMG Mercedes C-class DTM

Mercedes je na Salonu u Ženevi predstavio svog novog aduta u DTM šampionatu - AMG Mercedes C-Class za 2007. godinu.

Promoter novog automobila na prezentaciji bila je Susie Stoddart (24), a društvo joj je pravio Dr. Dieter Zetsche, izvršni direktor DaimlerChrysler grupe. Automobil, koji je baziran na skoro predstavljenom Mercedesu C klase, debitovaće 22. aprila na stazi Hockenheim.

Sve tri generacije C klase su učestvovale u DTM šampionatu i ukupno zabeležile 54 pobede (od ukupno 106 trka u kojima je nastupio). S obzirom na broj titula i dobijenih trka Mercedes C klase je definitivno najuspešniji automobil u istoriji DTM šampionata.

Razvoj novog modela je počeo još u martu prošle godine, a prvi put se našao na stazi u januaru kada su ga u Estorilu provozali Bernd Schneider i Bruno Spengler, prvoplasirani i drugoplasirani vozač u protekloj sezoni.

Motor DTM Mercedesa je V8 zapremine 4 litra i za novu sezonu je dodatno optimizovan. Po pravilima DTM šampionata automobil ima dva restriktora za vazduh promera 28 mm. Maksimalna snaga agregata je 476 KS pri 7500 ob/min, a maksimalni obrtni momenat je okruglo 500 Nm. Inženjeri AMG-a su dobar deo vremena posvetili usavršavanju ogibljenja novog Mercedesa sa ciljem da se dodatno poboljša upravljivost i vozne karakteristike.

U novoj sezoni AMG Mercedes će voziti Bernd Schneider, Mika Häkkinen, Bruno Spengler i Jamie Green. Schneider (42) je član Mercedes DTM tima još od daleke 1991 godine. Zabeležio je 41 pobedu i osvojio titule u 1995., 2000., 2001., 2003. i 2006. Hakkinen (38) je bio šampion Formule 1 1998 i 1999. godine, a 2001., je napusti šampionat nakon 161 Gran Prix-ja i 20 pobeda. Četiri godine nakon penzionisanja došao je u DTM i zabeležio pobedu već u svojoj trećoj trci.

Bruno Spengler (23.) je najmlađi vozač u ovom društvu, a iza sebe ima već dve sezone u DTM-u. Ovo će biti druga godina da nastupa za fabrički tim Mercedesa, a već u prvoj godini zabeležio je 4 pobede i završio sezonu kao vicešampion. Green (24) je još jedan mladi vozač koji je osvoji 2004. godine Formula 3 Euro Series šampionat sa Dallara Mercedesom. U DTM-u Englez je sakupio 6 pol pozicija i 5 finiša na podijumu.

[nacionalnaklasa.com]


WTCC:Tiago Monteiro vozi za SEAT Sport
SEAT Sport je angažovao Tiaga Monteira kao fabričkog vozača u FIA WTCC timu.

Tiago Monteiro je peti zvanični vozač za SEAT WTCC tim, pored već poznatih vozača: Jordi Gene, Michel Jourdain Jr, Yvan Muller i Gabriele Tarquini-ja.

Monteiro neće voziti na prvoj trci sezone, koja se vozi u Brazilu. I pored toga, Monteiro će biti prisutan kako bi se upoznao sa načinom rada u timu, kolegama i, uopšte, radi upoznavanja sa WTCC takmičenjem.

Monteiro će svoj WTCC debi imati za vikend 5/6. maja na stazi Zandvoort u Holandiji.[nacionalnaklasa.com]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pet Mar 09, 2007 8:41 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Audi 2007 DTM postava

Audi je predstavio svoju vozačku postavu za 2007 sezonu u DTM takmičenju. Nova, ali ne i nepoznata imena, će biti dodatna snaga da Audi tim ove sezone nadmaši večitog rivala, Mercedes.

I ove godine za Audi fabričke i privatne timove vozi 10 vozača. Tri nova vozača su došla u fabričke timove – Nemci Lucas Luhr (27) i Mike Rockenfeller (23), kao i Francuz Alexandre Prémat (24).

Audi Sport Team Abt Sportsline tim će koristiti najnoviju generaciju Audi A4 DTM automobila, a vozači su: Tom Kristensen (39), Mattias Ekström (28), Martin Tomczyk (25) i Timo Scheider (28).

Za Rosberg tim, u prošlogodišnjim vozilima, nastupaće Lucas Luhr (27) i Mike Rockenfeller (23).

Za Audi Sport Team Phoenix voze Christian Abt (39), Alexandre Prémat (poznat po svojim uspesima u GP2 i A1GP takmičenjima), koji će nastupati u dve godine starim evolucijama A4 DTM vozila.

Za Audi Kolles TME tim nastupa Belgijanka, Vanina Ickx (32), koja će nastupati u Audi A4 2005 DTM automobilu. Drugi vozač ovog tima još uvek nije određen.

DTM sezona 2007 počinje 15. aprila, zvaničnom prezentacijom u Düsseldorfu. Prva trka se, tradicionalno, vozi na stazi Hockenheim nedelju dana kasnije.[nacionalnaklasa.com]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pon Mar 12, 2007 10:05 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

WTCC: Nova sezona krenula žestoko

Pod žestokim smatramo pregršt dobrih duela, ali naravno i karambola bez kojih se ne može. BMW-i su tokom ovog vikenda prosto pregazili konkurenciju koja će se teško oporaviti do sledeće trke.
PRVA TRKA

Nova sezona donela je i promenu pravila po pitanju starta u prvoj trci. U novoj sezoni prva trka će počinjati tzv. letećim startom, dok je za drugu ostao klasičan start iz mesta. Želja da se izjednače na startu automobili sa prednjim pogonom (svi sem BMW-a) i oni sa zadnjim, ali i da se poveća bezbednost tokom uobičajene borbe na startu bar na prvoj trci nije dala rezultate. Sem toga, prava pometnja je tek napravljena nejasnom odlukom u poslednji tren da se BMW-ima zbog zadnjeg pogona dozvoli smanjenje težine za 15 kg.

Pol pozicije su osvojila tri fabrička BMW-a: Jorg Muller prvi i Augusto Farfus drugi za tim BMW Nemačka, a branilac titule Andy Praulx treći za tim BMW Velika Britanija. Drugi želja koja nije ispunjena je naravno bezbednost, jer je već na startu nastao karambol u kome su stradala oba vozača Alfa Romea, James Thompson i Olivier Tiemans. Ništa bolja situacija nije bila ni za asove Chevroleta, Alain Menu-a i Nicola Larinija, koji su bili optimistični pred ovu trku,...možda i malo preoptimistični.

Rezultat ovog udesa jesu tri kruga iza sigurnosnog automobila. Nakon restarta Jorg Muller, koji je uspeo sačuvati najbolju poziciju uspeva da se odvoji od Andy Praulxa, koji je preoteo poziciju dva od brazilskog vozača, Augusta Farfusa. Izgledalo je kao da Priaulx ima nešto tvrđu smesu guma, jer su i Muller i Farfus bili brži u prvoj trećini trke. Muller se odvojio, a Farfus je par puta pripretio Britancu na ulasku u prvu krivinu. Priaulx je očigledno imao problema u tom periodu trke, jer se par puta opasno zaneo izletevši spoljnim točkovima van staze u pokušaju da sačuva poziciju ispred mladog Brazilca.

Iza njih se vodila velika borba između veće grupe vozača koje je predvodio Tarquini u Seatu, dok su iza njega bili Robert Huff u Chevroletu, Coronel u privatnom Seatu i Zanardi u BMW-u.

Završnica trke pripala je Priaulx-u koji je bio sve brži kako se kraj približavao. Ipak iako se našao na braniku Jorg Mulleru i jednom opasno uspeo da mu pripreti poredak je ostao nepromenjen.

Rezultati prve trke

1
2
Jorg MULLER (BMW 320si ) 16
00:25:38.208 138.36 km/h
2 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 16 00:25:38.629 + 0.421
3 3 Augusto FARFUS (BMW 320si ) 16 00:25:39.442 + 1.234
4 11 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 16 00:25:47.084 + 8.876
5 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 16 00:25:47.909 + 9.701
6 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 16 00:25:48.532 + 10.324
7 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 16 00:25:49.216 + 11.008
8 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 16 00:25:51.488 + 13.280
9 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 16 00:25:51.757 + 13.549
10 23 Pierre-Yves CORTHALS (SEAT Leon ) 16 00:26:01.959 + 23.751
11 26 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) 16 00:26:02.366 + 24.158
12 10 Michel JOURDAIN (SEAT Leon ) 16 00:26:08.402 + 30.194
13 21 Emmet O'BRIEN (SEAT Leon ) 16 00:26:11.929 + 33.721
14 31 Sergio HERNANDEZ (BMW 320i ) 16 00:26:14.641 + 36.433
D.N.F. 5 Felix PORTEIRO (BMW 320si ) 10 00:17:08.303 + 6 Laps
D.N.F. 30 Luca RANGONI (BMW 320i ) 0 00:00:00.000 + 16 Laps
D.N.F. 15 James THOMPSON (Alfa Romeo 156 ) 0 00:00:00.000 + 16 Laps
D.N.F. 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 0 00:00:00.000 + 16 Laps
D.N.F. 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 0 00:00:00.000 + 16 Laps
D.N.F. 16 Olivier TIELEMANS (Alfa Romeo 156 ) 0 00:00:00.000 + 16 Laps



DRUGA TRKA

Andy Priaulx i Jorg Muller su naravno u drugoj trci krenuli sa pozicija 7 i 8, što im je prilično otežalo zadatak na stazi Curitiba. Nicola Larini, Luca Rangoni, Alain Menu, James Thompson i Olivier Tielemans su krenuli sa kraja startnog reda što je posledica incidenta u kojem su učestvovali na prvoj trci.

Yvan Muller, koji vozi sa Seat i ove sezone, krenuo je sa pol pozicije koju je zadržao i nakon prolaska kroz prvu krivinu. Nešto kasnije Robert Huff u Chevroletu, pokušava da napadne Zanardija u BMW-u, ali se čitava situacija završila incidentom u kojem je stradao i Zanardi, koji je pao sa 2 na 5 poziciju, a trku je završio još niže na 6. mestu.

To je iskoristio Farfus, koji se probio sa 6 startne pozicije na 2 već posle par krivina, a nakon trećeg kruga našo se u vođstvu pretekavši Mullera u prvoj krivini. Za to vreme Praulx i Muller, su se nalazili na poziciji 5 i 6, ali su do 11 kruga uspeli da preteknu Seatove vozače, Mullera,Tarquinija i Coronela i popnu se na podijum.

Tri Seatova vozača su završila u prvh deset, Muller četvrti, Tarquini peti i privatnik Coronel osmi.

Luca Rangoni iz privatnog tima Proteam Motorsport u drugoj trci bio sedmi i time nadmašio Coronela u takmičenju nezavisnih (ne fabričkih ) timova i vozača.

Nažalost, naredna trka je na programu tek 6. maja u na stazi u Valensiji.

Rezultati druge trke:

1
3
Augusto FARFUS (BMW 320si ) 14
00:20:20.148 152.62 km/h
2 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 14 00:20:24.526 + 4.378
3 2 Jorg MULLER (BMW 320si ) 14 00:20:25.839 + 5.691
4 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 14 00:20:27.111 + 6.963
5 11 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 14 00:20:27.627 + 7.479
6 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 14 00:20:30.454 + 10.306
7 30 Luca RANGONI (BMW 320i ) 14 00:20:30.642 + 10.494
8 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 14 00:20:32.221 + 12.073
9 23 Pierre-Yves CORTHALS (SEAT Leon ) 14 00:20:37.492 + 17.344
10 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 14 00:20:38.573 + 18.425
11 15 James THOMPSON (Alfa Romeo 156 ) 14 00:20:48.348 + 28.200
12 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 14 00:20:48.527 + 28.379
13 26 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) 14 00:20:49.046 + 28.898
14 16 Olivier TIELEMANS (Alfa Romeo 156 ) 14 00:20:50.187 + 30.039
15 10 Michel JOURDAIN (SEAT Leon ) 14 00:20:53.350 + 33.202
D.N.F. 31 Sergio HERNANDEZ (BMW 320i ) 9 00:13:32.216 + 5 Laps
D.N.F. 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 3 00:10:03.164 + 11 Laps
D.N.F. 21 Emmet O'BRIEN (SEAT Leon ) 1 00:01:43.867 + 13 Laps
D.N.F. 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 0 00:00:00.000 + 14 Laps
D.N.F. 5 Felix PORTEIRO (BMW 320si ) 0 00:00:00.000 + 14 Laps

Poredak u šampionatu vozača

1 Jörg Müller (GER) 16
1 Augusto Farfus Jr (BRA) 16
3 Andy Priaulx (GBR) 16
4 Gabriele Tarquini (ITA) 9
5 Yvan Muller (FRA) 6

Poredak u šampionatu proizvođača

1 BMW (GER) 36
2 SEAT Sport (ESP) 21
3 Chevrolet (USA) 9
4 Alfa Romeo (ITA) 5

[nacionalnklasa]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
rizmal
Lanin Sicilijanac
Lanin Sicilijanac



Godine: 40

Datum registracije: 27 Maj 2005
Poruke: 8742
Mesto: Beograd

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pet Mar 16, 2007 11:57 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Mercedes-Benz Novi DTM bolid

Prethodni DTM automobil može se pohvaliti kao jedan od najuspješnijih Mercedesovih automobila koji je ikada sudjelovao na vrhunskom DTM (Deutsche Tourenwagen Masters) natjecanju. Nova DTM C-klasa koristi poboljšanu verziju trkaćeg četiri litrenog V8 motora snage 476 KS koju razvija pri 7500/min uz 500 Nm okretnog momenta. S novim bolidom Mercedes je naoštrio zube pred sam početak sezone.

[vidiauto]

_________________

....tvoj i u dobru i u zlu....
 
Sascha336
* Vatreni delija *
* Vatreni delija *



Godine: 51

Datum registracije: 06 Dec 2004
Poruke: 39701
Mesto: BEC/Srbija

austria.gif
PorukaPostavljena: Pet Mar 16, 2007 3:39 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Bas je lepa ova Mecka Very Happy

_________________
I C E M A N
 
Prikaz poruka:   
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Sport - Opšte diskusije ~ -> ~ Arhiva - Sport - Opšte diskusije ~ -> M o t o r s p o r t Vreme je podešeno za GMT + 1 sat
Strana prethodna  1, 2, 3, 4, 5  sledeća
Strana 4 od 5

 
Pređite u:  
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu
Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu
Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu
Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma





- Burek Forum - Doček Nove 2018. godine - Venčanja, svadbe - Proslave - TipoTravel - Kuda večeras - Anwalt - legal -

Bookmark to: Twitter Bookmark to: Facebook Bookmark to: Digg Bookmark to: Del.icio.us Bookmark to: StumbleUpon