www.domaci.de Forum Indeks Home
Portal • Forum • Novi upisi • Pretraga • Link do nas • Domaći filmovi • Lista korisnika • Tim sajta • Proverite privatne poruke • Prijava • Registracija
Pravilnik • FAQ • Profil • Favorites • Galerija slika • Top lista • Download MP3 • MP3 razno • Spotovi • Noviteti 2013 • Muzički noviteti 2014

Vesti!!!
Strana prethodna  1, 2, 3, 4  sledeća
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Auto-moto svet ~ -> ~ Automobili ~
::  
Autor Poruka
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 37

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sre Jun 13, 2007 5:26 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Audi razvija i Q1 Crossover?

Iz više izvora potvrđeno je da Audi razvija Crossover vozila pozicionirana ispod modela Q7 SUV sa oznakama Q3 i Q5. Međutim, pored ove kruži i nepotvrđena informacije da bi Audi pored navedenog Crossovera, mogao dodati svojoj ponudi i mini SUV koji bi bilo u klasi Toyota-e RAV4 i Cross Golfa a imao bi oznaku Q1.
Još u februaru je nemački Sueddeutche izvestio da Audi razvija mini crossover koji bi bio baziran na Steppenwolf konceptu iz 2000. godine. Ovoga puta i Autobild je objavio slike moguće izgleda novog modela. Cena Q1 ne bi trebala preći granicu od 20.000 evra, bar kada su u pitanju bazni modeli.



Menadžment Audija je prethodno izvestio javnost da namerava proširiti gamu modela sa postojećih 22 na ukupno 40 vozila do kraja 2015 godine. Od 2007. godine investicije će rasti postepeno do 2 milijarde evra godišnje i očigledno je da su se u Audiju složili da potroše 11,8 milijardi dolara tokom sledećih 5 godina za razvoj vozila. Od toga je 8,4 milijarde evra namenjeno razvoju potpuno novih modela.


Izvor: www.nacionalnaklasa.com



_________________
Master
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 37

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sre Jun 13, 2007 5:30 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Mercedes predstavlja kabrio sa 4 vrata do 2011. godine?

Obično kada se pomenu kabrioleti većina pomisli na male roudstere poput Honde S2000 ili MX-5. Veliki, luksuzni kabrioleti nisu retkost, ali oni sa četvoro vrata svakako jesu.
Prema magazinu Motor trend Mercedes Benz namerava da oživi tradiciju sa novim kabrioletom baziranim na S600 Ocean Drive konceptu. Godina predstavljanja je okvirno 2011 godina. Međutim, Mercedes svakako nije usamljen u svojoj nameri s obzirom da i Audi radi na A7 kabrioletu, koji bi mogao da se pojavi u sličnom vremenskom periodu.
Ocean Drive koncept je predstavljen u januaru na salonu u Detroitu, a baziran je na aktuelnom modelu S600. S obzirom da se radi o vrhu ponude, bazni modeli će biti opremljeni sa V8 motorima zapremine 5,5 litara, dok će na vrhu ponude biti V12 biturbo motor. Moguća je i AMG verzija sa ručno sklopljenim 6,2 lit V8. Ovu informaciju Motor Trenda oko motora treba uzeti sa rezervom s obzirom na vremensku distancu i verovatnu pojavu nove generacije Mercedesovih motora.
Kabrioleti sa četvoro vrata nisu bili aktuelni još od šezdesetih godina kada su automobili poput Lincoln Continental- kretali auto putevima. Jedan od razloga napuštanja proizvodnje ovakvih kabrioleta jesu krupne strukturne modifikacije neophodne da bi se učvrstila karoserija. Problem nije samo u velikim troškovima razvoja, već i u lošim voznim karakteristikama koje su posledica dodatne težine nastale modifikacijama.



Postoji još uvek određena doza sumnje da će automobil zaista doći do proizvodne linije. Mercedes prema, takođe nepotvrđenim, informacijama radi na razvoju kabrio verzije CL mega-kupea, koji možete videti na slici iznad. Početna cena ovih automobila bi se kretala oko 120.000 dolara, pa je veliko pitanje da li će se oba automobila naći na tržištu, s obzirom da ciljaju na sličnu grupu kupaca.


Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 37

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Ned Jun 17, 2007 1:47 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

BMW serija 1: Svetska premijera 1. jula

BMW serije 1 kupe je u poslednje vreme u žiži javnosti, a brojne fotografije, sve slabije maskiranog, automobila govore da se zvanična premijera bliži. Prema Carmagazine BMW će kupe baziran na seriji 1 predstaviti već 1 jula.
Poslednje fotografije snimljene su na stazi Nurburgring i sem blago maskiranih zadnjih svetala konačan izgled kupea je sasvim jasan.



Ono što možemo primetiti, a većina komentara ide u tom smeru, jeste da je kupe dosta skladniji automobil od hečbeka, koji je zaradio dosta loših kritika, a rezultat je i prilično slaba prodaja. Automobil će biti predstavljen na salonu u Los Angeles-u, što govori o tome da nemački proizvođač ozbiljno računa na američko tržište.



Sem toga, pored kupe verzije na tržištu će u kratkom vremenskom periodu pojaviti i kabriolet verzija. Carmagazin nam ne donosi nove detalje oko eventualne M1 verzije, ali ponovo iznosi informaciju o modifikovanom 6-cilindrašu sa 343 KS iz prethodne generacije M3 kao potencijalnom pogonu za BMW M1.



S obzirom na najavljenu proizvodnju aktuelne serije 1 do 2011. godine, M1 projekat svakako deluje ostvarljiv. Nakon 2011. mogli bi videti čitavu gamu vozila baziranu na novoj seriji 1, poput Z1 dvoseda i X1 crossovera.
Za novi kupe serije 1 ponuda motora će biti obimna, pa bi svoje mesto mogla naći tri moderna dizel agregata snage: 143 KS, 177 KS i 204 KS. Benzinci će imati zapreminu od 2 i 3 litra sa 170 KS, odnosno 272 KS. Ne deluje nemoguće da će 335i twin turbo sa 306 KS takođe naći svoje mesto u serije 1.
Cena kupea biće za nekih 1000 do 1500 funti veća od cene hečbeka.


Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 37

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Ned Jun 17, 2007 2:06 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Špijunske fotografije: Citroen C5 II

Francuski magazin Auto-Journal je objavio špijunske slike naslednika modela C5, tri meseca pre njegove svetske premijere u Frankfurtu.
Fotografije nam ne daju baš preveliku slobodu da sudimo o novom modelu Citroena, ali se čini da je C5 II nasledio osnovna dizajnerska rešenja od modela C4 i C6.



Enterijer, odnosno instrument tablu krasi karakterističan Citroenov volan sa rasporedom komandi viđenim kod C4 Picasso.




Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 37

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Čet Jun 21, 2007 5:41 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

EDO Lamborghini Murcielago LP640

Nemačka tjunerska kuća Edo Competition pozabavila se ekstremnim primerkom iz Lamborghini-ja.
Nakon tretmana u poznatoj tjunerskoj kući Murcièlago LP640 razvija “čak” 23 Ks snage više u odnosu na “standardni” model, pa je ergela sada zaokružena na 663 KS.
Maksimalni obrtni momenat V12 motora zapremine 6.5 litara je povećan sa 660 Nm na 675 Nm koje isporučuje pri 5600 ob/min. Krajnji rezultat je ubrzanje do 100 km/sat za 3,8 sekundi i maksimalna brzina od 348 km/h



Veća snaga je rezultat modifikacije ECU motora, specijalnih filtera vazduha većeg protoka, sportskih katalizatora, kontrole leptira izduvnog ventila (daljinska kontrola) i modifikacije izduvnog sistema.
Edo nije želeo da modifikuje skoro perfektan izgled LP640 pa su na karoseriji izmenjeni samo sitni detaljii. Modifikacije obuhvataju redizajnirani zadnji stabilizator i novu boju naplataka. Enterijeru je dodata kamera sa pogledom pozadi i par detalja od ugljeničnih vlakana.


Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 37

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Čet Jun 21, 2007 5:51 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Još malo o BMW-u E90 M3

Sedan verzija BMW-a M3 dugo je bila u senci kupea koji je predstavljen na salonu u Ženevi. Nakon svetske premijere atraktivnog kupea u fokus polako dolazi limuzina čije fotografije više nisu retkost.
S obzirom da BMW više nema šta sakriti, bar kada je u pitanju konačan izgled, poslednje fotografije u potpunosti otkrivaju izgled atraktivnog autoobila.



Fotografije su snimljene u blizini Nurburgringa u Nemačkoj. Kao što smo i ranije pisali jasno je da će novi E90 M3 imati prednji kraj identičan kupeu, haubu sa usisnicima za vazduh, proširene branike i četiri izduvne cevi pozadi.



Ispod haube se krije poznati V8 sa 420 KS koji će opciono biti uparen sa M DCT 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom. I kupe i limuzina će biti izloženi na predstojećem Frankfurtskom salonu automobila.


Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 37

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Pon Jun 25, 2007 7:13 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Nissan 400Z???

Test model, kojeg su fotografi slikali pokazuje da Nissan radi na daljem razvoju modela 350Z.
Pretpostavke su da je u pitanju naslednik modela 350Z, koji bi sudeći po nagoveštajima trebao da nosi ime 400Z. Naziv možda otkriva i koju će radnu zapreminu motora novi model imati.



U svakom slučaju, slika pokazuje da je test model nešto širi i duži u odnosu na stadanrdni model. Kako izveštaj kaže u test koloni su se nalazili i Nissan 350Z kao i Porsche Cayman S, koji su očigledno služili kao reperi za poređenje.


Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 37

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sub Jun 30, 2007 6:04 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Novi RS6 sa 579KS!

V10 motor novog Audija RS6 kipeće od snage, a konkurencija će se stidljivo pojavljivati u njegovom društvu računajući na reputaciju i eventualno bolje vozne karakteristike.
Prema informacijama insajdera, poslednje tri cifre identifikacionog broja šasije (‘Audi AG 4F 7967 21 AAJ N31 N30 579 426 5002’) otkrivaju da će automobil imati 579 KS. Predposlednji broj opisuje snagu u kW, što je u ovom slučaju 426 kW, a poslednji broj predstavlja zapreminu od 5002 cm3.
Za prenos silne snage brinuće se 6-stepena ZF automatska transmisija i quattro AWD sistem pogona, koji će morati da se izbori i sa neverovatnih 1000 Nm obrtnog momenta. Moćne karbon-keramičke kočnice biće opciono dostupne za one koji žele da testiraju RS6 do krajnjih granica. Opciono će biti raspoloživa i DSG transmisija, bar kako izveštava Auto Motor und Sport.
Nakon predstavljanja limuzine i kravana (Avant model) Audi bi trebao predstaviti i "Plus" verziju sa, nećete verovati, još snage. Trenutno se procenjuje da bi to moglo biti od 620 do 635 KS. V10 Twin turbo će naći svoje mesto i u RS verziji R8, što nameće pitanje kanibalizacije prodaje Lamborghinija Gallardo.



Audijev novi adut, a direktan konkurent BMW-u M5 i Mercedesu E63 AMG prolazi finalne testove na stazi Nirburgring Nordschleife pre predstavljanje na Frankfurtskom salonu u septembru.
RS6 prototip je na prvi pogled teško razlikovati od S6, ali ga prošireni blatobrani, dosta naglašen difuzor i prednji branik ipak odaju. S modeli imaju četiri okrugle izduvne cevi dok će zaštitni znak RS modela biti ovalni izduvi.


Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 37

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sub Jun 30, 2007 6:08 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Zvanično: 2008 Volkswagen Tiguan

Volkswagen je predstavio prve fotografije dugo najavljivanog modela Tiguan. Novi kompaktni 4x4 naći će se na tržištu početkom 2008. godine, nakon svetske premijere koja je najavljena za predstojeći Frankfurtski salon u septembru.
Za nijansu veće vozilo od kompaktnog MPV modela Touran, Tiguan je 4,4 m dugačak, 1,8 m širok i 1,6 m visok.



Tiguan će inicijalno biti dostupan sa dva motora: 2.0 lit. 140 KS TDI i 1.4 lit. 150 KS TSI benzinac. Nešto kasnije se očekuje i TDI sa 170 KS i još dva benzinska motora. Oba dizela su uskladu sa strogim Euro 5 emisionim standardima, koji će stupiti na snagu za sva nova vozila od 2009. godine.



S, SE i SPORT modeli biće dostupni sa 4MOTION sistemom pogona, koji će snagu prenositi na sve točkove. Kupci koji budu zahtevali dodatne off road mogućnosti za svoj Tiguan dobiće vozilo sa zaštitom za hladnjak, zaštitom poda vozila, sistemom za kontrolu silaska na nizbrdici (Hill descent control) i kompas. Ovako pripremljen primerak moći će da savlada i veće prepreke u odnosu na standardni model.


Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 37

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sub Jun 30, 2007 6:13 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Blagi redizajn: 2008 BMW serije 6

BMW serije 6 doživeo je blagi redizajn za 2008. godinu. Revizija obuhvata manje modifikacije eksterijera i par novih motora.
Izmene modela za 2008 obuhvataju nova širi usisnik za vazduh, nove LED indikatore, kao i pozicionranje trećeg štop svetla na zadnji spojler.



Kada su u pitanju motori BMW predstavlja novi model 635d, a radi se o twin turbo dizelu zapremine 3 litra uparenim sa 6-stepenim manuelnim menjačem. Maksimalna snaga iznosi 282 KS, a maksimalni obrtni momenat 580 Nm. Performanse BMW-a serije 6 sa ovim motorom su izuzetne, pa ubrzanje do 100 km/sat traje samo 6,3 sekunde, a maksimalna brzina je elektronski limitiranih 250 km/sat.
Možda i najimpresivniji podatak jeste potrošnja od samo 6,9 litara na 100 km.



Pored 635d BMW serije 6 dobija još jednog člana familije – 630i. U pitanju je model sa motorom koga karakteriše direktno ubizgavanje i zapremina od 3 litra. Maksimalna snage je 270 KS, a maksimalni obrtni momenat 320 Nm, što je dovoljno da ovaj kupe ubrza do 100 km/sat za 6,2 sekunde. U ponudi naravno ostaju 650i ( 4.8, V8 ) i M6 ( 5.0, V10 ).


Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master


Poslednja prepravka: Rile_Master datum Pon Jul 09, 2007 11:00 am; ukupno izmenjena 1 put
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 37

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Pon Jul 09, 2007 10:59 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Mercedes zvanično predstavio AMG C63!

Mercedes je konačno predstavio C63 AMG limuzinu. Na redu su BMW M3 i Audi RS4, a nakon toga odmeravanje snaga može da počne.
AMG C63 dolazi sa 457 KS koje razvija iz V8 motora zapremine 6,2 litra. To je nešto manje u odnosu na 507 KS u modelu E63, ali se i dalje radi o više nego značajnim performansama, pogotovo ako pogledamo motor BMW-a M3.



Maksimalni obrtni moment je u skladu sa Mercedesovom tradicijom izuzetan – 600 Nm. Čak 500 Nm je raspoloživo vu rasponu od, ekstremno niskih, 2000 ob/min pa sve do 6250 ob/min. Ubrzanje od 0 do 100 km/sat traje 4,5 sekundi, a maksimalna brzina je elektronski ograničenih 250 km/h.
C63 krasi nova konstrukcija prednjeg ogbiljenja (multilink sa tri tačke vezivanja). Tvrde opruge i gasni amortizeri treba da osiguraju optimalno prijanjanje i ležanje automobila na putu sa vrlo malo naginjanja karoserije u krivinama.



Stabilnosti pomaže i 35 mm širi trag točkova. C63 AMG dolazi standardno opremljen 18“ naplatcima i opciono sa 19“. Dimenzije prednjih kočionih diskova su 360 mm. Detaljnije o novom AMG C63 uskoro.




Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 37

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sub Jul 14, 2007 11:29 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Zvanicne cifre: 997 Porsche 911 GT2



Zvanicna brošura sa detaljima o novom 997 Porsche 911 GT2 dospela je do medija nešto ranije, tacnije pre najavljene premijere za Frankfurtski salon automobila u septembru. Zvanicni podaci govore da ce ovaj super kupe imati twin turbo bokser motor zapremine 3,6 litara, što je u osnovi uobicajena konfiguracija za Porsche modele, ali krajnji rezultat nije.
Pri 6500 ob/min GT2 ce razvijati maksimalnih 530 KS, dok ce maksimalni obrtni momenat biti 693 Nm u rasponu od izuzetno niskih 2200 ob/min pa sve do 4500 ob/min.
Snaga ce se prenositi na zadnje toиkove putem 6-stepene manuelne transmisije, ali nema pomena menjaca sa duplim kvacilom tako da ce ovaj podatak još neko vreme ostati nepoznat. Maksimalna brzina je 327 km/h, a ubrzanje do 100 km/sat 3,6 sekundi, dok je do 160 km/sat neophodno samo 7,4 sekunde.
Pored ovih podataka o motoru, poznato je da ce GT2 imati kontrolu trakcije (prenosa snage na tockove) koji ce imati tri rezima rada. Poslednji rezim podrazumeva iskljucenje svih sistema i ostavljanje vozaca na nemilost 530 KS Porsche-a GT2.


Izvor: www.nacionalnaklasa.com

_________________
Master
 
Prikaz poruka:   
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Auto-moto svet ~ -> ~ Automobili ~ -> Vesti!!! Vreme je podešeno za GMT + 1 sat
Strana prethodna  1, 2, 3, 4  sledeća
Strana 2 od 4

 
Pređite u:  
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu
Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu
Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu
Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma





- Burek Forum - Doček Nove 2018. godine - Venčanja, svadbe - Proslave - TipoTravel - Kuda večeras - Anwalt - legal -

Bookmark to: Twitter Bookmark to: Facebook Bookmark to: Digg Bookmark to: Del.icio.us Bookmark to: StumbleUpon