www.domaci.de Forum Indeks Home
Portal • Forum • Novi upisi • Pretraga • Link do nas • Domaći filmovi • Lista korisnika • Tim sajta • Proverite privatne poruke • Prijava • Registracija
Pravilnik • FAQ • Profil • Favorites • Galerija slika • Top lista • Download MP3 • MP3 razno • Spotovi • Noviteti 2013 • Muzički noviteti 2014

Vesti!!!
Strana prethodna  1, 2, 3, 4
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Auto-moto svet ~ -> ~ Automobili ~
::  
Autor Poruka
*Mayche*
.:Lust Stained Despair:.
<b>.:Lust Stained Despair:.</b>



Godine: 38

Datum registracije: 17 Dec 2007
Poruke: 13168
Mesto: Zvezdica na nebu

demrepcongo.gif
PorukaPostavljena: Čet Sep 30, 2010 5:39 am    Naslov poruke: Bentley Na vrh strane Na dno strane

Iz „Bentlija” stiže novi „kontinental GT”



Novi „bentli kontinental GT” do stotke stiže za 4,5 sekundi.

„Bentli” će na Salonu automobila u Parizu premijerno predstaviti novu, drugu generaciju modela „kontinental GT”.



Bentley




U pitanju je naslednik vrlo uspešnog modela iz 2003. godine.

Promene u dizajnu nisu velike, u pitanju je više „fejslifting” ranijeg modela, ali u tehničkim detaljima i ponudi motora novi „kontinental” je znatno drugačiji od prethodnika.

Motor od 570 konja uparen je sa šestostepenim menjačem sa "quickshift" tehnologijom, koja smanjuje vreme potrebno za promenu brzine, tako da novi „kontinental” do stotke stiže za 4,5 sekundi. Najveća brzina koju ovaj model može da razvije je 320 kilometara na sat.

Cena još nije objavljena, ali se zna da će biti viša nego cena prethodnog modela, a iz „Bentlija” poručuju da je ta promena opravdana kvalitetom i bogatijom opremom novog „kontinentala”.

(Mondo)



_________________
*"...~ I hear it all the time...the sound of missing you ~..."*
 
anchi22
•• 20:01 ••
<b>•• 20:01 ••</b>





Datum registracije: 09 Jul 2008
Poruke: 53463

blank.gif
PorukaPostavljena: Ned Okt 03, 2010 3:08 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

"Samand LX" - prvi iranski hibrid

Kompanija "Iran Kodro", najveći proizvođač kola na Bliskom istoku, predstavila je svoj prvi hibridni automobil, objavili su lokalni mediji, navodeći da će se novo vozilo "samand LX" naći na tržištu u martu.



Cilj uvođenja novog automobila je da se smanji zavisnost od uvoza benzina, imajući u vidu da Iran nabavlja velike količine goriva u inostranstvu, uprkos činjenici da je drugi izvoznik nafte u svetu.

Vlada pokušava da uvozom zadovolji svu veću potražnju za benzinom jer u zemlji ne postoje adekvatni prađivački kapaciteti.

"Kodro" je predstavio krajem februara ove godine svoj novi "pežo 207i" za domaće tržište, lokalno proizvedenu verziju modela "pežo 207" francuske kompanije.

Iranski "pežo 207i" ima 60 procenata delova izrađenih u domaćim fabrikama, a plan je da se taj procenat poveća do 90 odsto naredne godine.

Predstavnik "Pežoa" u Iranu Pjer Fore izjavio je da je lansiranje modela "207i" pokušaj francuskog proizvođača da "razvije svoje tržište u Iranu".

Iranska kompanija "Kodro", koja je u državnom vlasništvu, namerava da poveća proizvodnju na 730.000 vozila naredne godine, sa oko 680.000 u ovoj godini.

(Tanjug)
 
anchi22
•• 20:01 ••
<b>•• 20:01 ••</b>





Datum registracije: 09 Jul 2008
Poruke: 53463

blank.gif
PorukaPostavljena: Pet Okt 08, 2010 7:15 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Iz GM-a stiže prvi "bjuik" posle 20 godina

Američki "Dženeral motors" (GM) započeće u fabrici u okrugu Orion, u državi Mičigen, proizvodnju novog kompaktnog automobila "bjuik verano", koji bi trebalo da se pojavi u prodaji 2012. godine.




Vozilo "bjuik verano", koje će biti luksuzna verzija "ševrolet kruza", biće prvi "Bjuikov" kompaktni automobil od kada je, pre više od 20 godina, lansiran "samerset regal", prenele su agencije.

O planu GM ove sedmice su pisali "Detroit njuz", "Detroit fri pres" i "Volstrit žurnal", a portparol kompanije je odbio da komentariše te izveštaje.

Nekada najveći proizvođač vozila na svetu će koristiti fabriku u okrugu Orion za izradu nekoliko manjih, energetski efikasnih automobila, uključujući i novu vereziju "ševrolet avea" iduće godine. GM je takođe spreman da krene sa proizvodnjom mini vozila "ševrolet spark" u 2012. godini.

Do septembra ove godine "Bjuik" je prodao 114.000 lakih vozila, 58 odsto više nego u devet meseci lane.

(Tanjug)
 
*Mayche*
.:Lust Stained Despair:.
<b>.:Lust Stained Despair:.</b>



Godine: 38

Datum registracije: 17 Dec 2007
Poruke: 13168
Mesto: Zvezdica na nebu

demrepcongo.gif
PorukaPostavljena: Pet Dec 17, 2010 5:39 am    Naslov poruke: Audi 2011 Na vrh strane Na dno strane

Audi: „A1 nije skup, kad vam lepo kažemo”


„Audi A1” u Nemačkoj košta oko 15.800 evra. Dileri kažu da je to previsoka cena za mlađu populaciju kojoj je ovaj model namenjen, „Audi” se ne slaže.

Nemački proizvođač luksuznih automobila „Audi”, član grupe „Folksvagen”, odbacio je tvrdnje dilera da je cena modela „audi A1”, od oko 15.800 evra, „isuviše visoka” i da je to jedan od razloga što nije ostvarena očekivana prodaja.

Specijalizovani magazin Automobilwoche, publikacija izdavača Automotive News Europe, objavio je da prodavci „audija” i industrijski posmatrači veruju da model A1 nije uspeo da privuče kupce zbog cene koja je previsoka za mlađu populaciju, kojoj je taj model namenjen.

Uprava „Audija”, međutim, odbacila je takve primedbe, ocenjujući ih kao „insinuacije.” Zvanični predstavnik kompanije je u odgovoru naveo da je A1 postigao „odgovarajući uspeh” na tržištu.

„Audi” upozorava da je primedba na cenu vozila stigla u trenutku kada se procenjuje da će ove godine biti proizvedeno 50.000 automobila modela A1, od kojih će 30.000 biti isporučeno kupcima.

Početna cena modela A1 u Nemačkoj je 15.800 evra. „Audi” je razvio model A1 da se nadmeće sa vozilom BMW-ovim „minijem”, a godišnje kapacitete za izradu u fabrici u Brieslu su 100.000 jedinica.

Auto-analitičar Meckler banke, Jirgen Piper izjavio je za Automobiwoche da „Audi” traži previše novca za tako mali automobil, bez obzira što pripada premijum klasi. On smatra da „mini” može da postigne višu cenu, pošto brend BMW ima „kultni status.” „Audi” je prodao 20.000 modela A1 od avgusta ove godine, kada se to vozilo sa petoro vrata pojavilo na tržištu.

Uprava „Audija” objavila je da je u novembru ukupno prodato oko 83.000 vozila te robne marke, u odnosu na 76.000 u istom mesecu minule godine. Kompanija je saopštila da je postigla novi rekord prodajom više od milion vozila za 11 meseci ove godine.

Početkom decembra precizno je navedeno da je od 1. januara do kraja novembra, prodato tačno 1.003.900 kola, čime je premašen rekord iz 2008, kada je za celu godinu prodato 1.003.469 „audija”.

Kompanija je najavila da će sledeće godine početi da prodaje najnoviji model A6. Planirano je da na tržište najpre bude izbačena sedan verzija duga 4,92 metara, dok će se karavan i sportski modeli S6 i RS6 pojaviti na jesen 2011.

U prvom polugodištu ove godine „Audi” je postigao rekordni operativni profit od preko 1,3 milijardi evra, što predstavlja godišnji rast od 62 odsto. Firma je na svojoj internet strani dodala da planira da za celu ovu godinu korisnicima isporuči više od 1,08 miliona automobila. Prošle godine isporučeno je oko 950. 000 vozila.

Promet „Audija” je u prvih šest meseci porastao za 21 odsto, na 17,6 milijardi evra, a isporuke za 19 procenata, na rekordnih 555.000 vozila.

„Audi” radi u sastavu najvećeg evropskog proizvođača automobila „Folksvagen”, koji je u prvom tromesečju povećao operativni profit za 133 odsto, na 2,8 milijardi evra.

Audi 2011



(Tanjug)

_________________
*"...~ I hear it all the time...the sound of missing you ~..."*
 
anchi22
•• 20:01 ••
<b>•• 20:01 ••</b>





Datum registracije: 09 Jul 2008
Poruke: 53463

blank.gif
PorukaPostavljena: Pet Dec 24, 2010 3:45 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Stiže "smart" dvosed na struju

Nemačka robna marka za izradu malih automobila "Smart", jedna od filijala gigantskog proizvođača "Dajmler", najavila je da će se uskoro u prodaji naći dvosed na električni pogon, prvi put od 1998. kada se pojavio.



"Smart" je nastavio sa istraživanjem mobilnosti bez emisije štetnih gasova i još je u njegovoj prvoj generaciji bilo test-modela sa električnim motorom. Najnoviji mini-automobil, posle Evrope, Kanade i SAD odlazi na testove u Aziju naredne godine.

"Dajmlerov" brend "Smart" je, prema proceni stručnjaka, veliki eksperiment kompanije koji je preživljavao različite faze i teške dane zbog nedostatka različitih modela i pada tražnje na tržištu u SAD.

Novi motor "smarta" napaja se iz litijum-jonske baterije koja u odnosu na ranije verzije daje više snage i duže traje, a predstavnik firme Pit Mos ističe da je to vozilo idealno za električni pogon, "jer smo takav pogon imali u vidu još dok smo razvijali nacrte za taj automobil".

Prvi test-modeli elektro-smarta proizvedeni su u novembru 2009. Najpre je planirano da se proizvede samo 1.000 takvih automobila, ali je zbog velike potražnje, sklopljeno 1.500 komada.

Automobil ima 27 konjskih snaga i već pri startu obrtni momenat od 120 njutnmetara. Maksimalna brzina mu je 100 kilometara na sat. Domet automobila sa jednim punjenjem baterije je povećan sa 100 na 135 kilometara, elektromotor je smesten ispod prtljažnika, a baterija se nalazi ispod karoserije između osovina.

Problem je i dalje to što se baterije pune "onoliko koliko kilometara planirate da pređete dnevno." Ako se prelazi 30 do 40 kilometara, onda punjenje traje manje od tri sata. Ali, ako se baterija vožnjom potpuno isprazni, onda je potrebno i osam sati - sa normalnom kućnom utičnicom.

Nakon druge probne generacije, 2012. godine bi trebalo da se pojavi i treća generacije elektro-smarta, i to u 40 zemalja, kada će imati i još savršeniju bateriju.

Klasični "smart" prezivljava teške trenutke i računa se da će kompanija ove godine prodati manje od 100.000 `gradskih mališana`, u odnosu na 114.000 u 2009.

Uprkos činjenici da model “smart for tu”, glavni proizvod brenda “Smart”, emituje najmanje štetnog ugljen dioksida u svojoj klasi, njegova prodaja najviše posrće u SAD, za oko jednu treću u odnosu na 25.000 isporučenih vozila u 2008. godini.

Američki dileri upozoravaju da do pada prodaje dolazi zbog toga što “Smart” nudi model samo sa dva sedišta, a i neki drugi proizvođači kreću sa prodajom sličnih automobila, ali sa četiri, pa i sa pet sedišta, među kojima je "Fijatov" model “fijat 500.”

Prema najnovijme izveštaju, prodaja u SAD je pala za oko 70 odsto u prvoj polovini poslovne godine, dok su samo u julu isporuke smanjene do 60 odsto (svega 560 jedinica), u poređenju sa julom 2009, kada je prodato 934 komada.

Matični "Dajmler" je objavio da je njegova ukupna prodaja svih robnih marki u SAD u julu porasla 5,5 odsto, pre svega modela "Mercedes-benc", čije su isporuke povećane sedam odsto u odnosu na jul 2009, na oko 17.000 jednica, bez obzira na smanjenu prodaju mini vozila "Smart."

(Tanjug)
 
anchi22
•• 20:01 ••
<b>•• 20:01 ••</b>





Datum registracije: 09 Jul 2008
Poruke: 53463

blank.gif
PorukaPostavljena: Čet Jan 20, 2011 4:39 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

"Krajsler 300" hibrid naredne godine

Američka grupa "Krajsler", koja se nalazi pod upravom italijanskog "Fijata", počeće da prodaje hibridnu verziju sedana "krajsler 300" iduće godine, a kasnije i narednu generaciju vozila tipa minivan, izjavio je direktor obe kompanije Serđo Markione.



Direktor Markione je govorio u fabrici "Vindzor", u Ontariju, gde je obeležena proizvodnja minivana "dodž grand karavan" i "krajsler taun end kantri", modele za 2011. godinu, naglašavajući da je budućnost tog pogona "zagarantovana". On je istakao da će najnovija generacija minivana početi da se izrađuje u 2013. ili 2014. godini.

U pogonu "Vindzor" će se takođe izrađivati "Fijatovi" modeli, rekao je Markione u utorak na sastanku sa radnicim, ističući felksibilnost i inženjering budućih vozila, sa kompletno novom arhitekturom.

On je kazao da je "Krajsler" u poslednjih dvadesetak godina savladao izradu višenamenskih modela minivan i da je sada neophodno da se ta saznanja unaprede i da se izrađuju svestranije platforme, što će omogućiti da se na toj osnovi montira više modela minivana.

Mogućnost da se naredna generacija manjih višenamenskih i drugih vozila izrađuje na istoj platformi, deo je Markioneove strategije da se smanji komplikovanost planova kompanije. Nastojimo da se 80 procenata obima proizvodnje oslanja na četiri ili pet platformi, istakao je šef "Fijata" i dodao da će se "krajsler 300" sedan pune veličine sa hibridnim sistemom izrađivati u 2012. godini.

Poseban tim "Krajslera" će takođe analizirati prodaju u 2011. godini i odlučiti da li će se nastaviti proizvodnju oba modela "tanun end kantri", čija je osnovna cena 30.000 dolara i "grand karavan" koji je jeftiniji oko 7.000 dolara. Oba vozila imaju istu platformu.

"Krajsler" razvija novu osnovu kola koja će se moći koristiti za montažu minivana i ostalih vozila u peridou od 2013. do 2014. godine. To će omogućiti kompaniji da izrađuje manje modele minivanova, terence ili druga vozila koja imaju dobru prodaju.

To je strategija slična onoj koju ima rivalski "Ford", koji je predstavio novi manji minivan na Sajmu automobila u Detroitu prošele nedelje. "Fordov" minivan "C-maks" sa sedan sedišta je podignut na istoj platformi kao manji "ford fokus." Taj model će se naći u prodaji ove godime, a hibridna i električna verzija kasnije.

Ralf Žil, predsednik robne marke "Dodž", koja posluje u okviru "Krajslera", smatra da kompanija mora pažljivo da se opredeli za proizvode koji će imati dobru prodaju.

"Krajsler" kontroliše oko jedne terćine američkog tržišta minivana, ali rivali pokušavaju da povećaju svoj udeo u prodaji. "Krajslerov" model "taun end kantri" je bio najprodavaniji minivan u SAD minule godine, s oko 112.000 isporucenih jedinica, oko 4.000 više nego "honda odisej", na primer.

(Tanjug)
 
anchi22
•• 20:01 ••
<b>•• 20:01 ••</b>





Datum registracije: 09 Jul 2008
Poruke: 53463

blank.gif
PorukaPostavljena: Čet Jan 20, 2011 4:40 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Nova "tesla S" na probi

Kompanija "Tesla motori" sa sedištem u Palo Altu u Kaliforniji, najmlađi američki proizvođač elektrovozila, počela je da testira novi električni sedan "tesla S", pred najavljenu prodaju tog elektrovozila do sredine naredne godine.



"Tesla", koju podržavaju kompanije "Tojota" i "Dajmler", saopštila je da će se narednih dana nastaviti probe prototipa novog elektroautomobila na putevima, koja je počela krajem prošle godine.

Kompanija, koja od 2008. godine isporučuje električni automopbil "rodster" po ceni od 109.000 dolara, namerava da krene sa proizvodnjom luksuzng automobila "S" u fabrici u Frimontu, u Kaliforniji, do sredine 2012. godine. "Rodster" se delom izrađuje i u britanskim pogonima.

Krajem prošle godine komapanija "Tesla", koja nosi ime po slavnom američkom naučniku srpskog porekla, je sa japanskom "Tojotom" potpisala 60 miliona dolara vredan ugovor, u okviru plana širenja poslova na izradi "zelenih" automobila. Nakon prethodnih dogovora sa "Panasonikom" i nemačkim "Dajmlerom", taj ugovor se odnosi na saradnju na preuređenju sportskog japanskog terenca RAV4 na električni pogon.

"Tojota" će za 60 miliona dolara kupiti akcije u "Tesli" za razvoj vlastitog modela RAV4, a "Panasonik" je izdvojio 30 miliona dolara u okviru saradnje sa američkom kompanijom na izradi baterija za automobile i u razvoj infrastrukure.

Cilj tih gigantskih firmi je da sa "Teslom" unaprede proizvodnju elektrovozila, da se smanji cena i trošak izrade ekološki prilagođenih vozila i da se poveća njihova bezbednost, ocenili su analitičari.

Ispuštanje štetnih gasova biće potpuno eleminisano, a Amerika će smanjiti zavisnost od inostrane nafte za najmanje 30 procenata, što je krajnji cilj "Tesle". Ali, kompanija je od početka proizvodnje automobila na struju prodala svega 1.400 preskupih vozila, čija se cena kreće oko 101.500 dolara.

"Tesla motori" su krajem oktobra minule godine otvorili prvi salon u Aziji, u jednoj luksuznoj četvrti Tokija, u nadi da će privući još bogatih kupaca pre nego što pokušaju da prošire potražnju za jeftinijim modelima.

Glavna prepreka za električna vozila još je nedostatak stanica za punjenje, ali za punjenje "Tesle rodstera" je dovoljan obican kućni priključak.

Kompanija "Tesla", međutim, još nije obezbedila profit od kada je osnovana 2003. godine i do sada je prodala mali broj električnih automobila. U prodaji je samo jedno vozilo, sportski automobil "rodster", koji je popularan među bogatim i poznatim licima i automobilskim entuzijastima.

U okviru plana da da postane jadna od glavnih firmi za izradu električnih automobila "Tesla" podiže prvu fabriku za serijsku proizvodnju putničkih automobila tipa sedan i da uz pomoć kredita od 465 miliona dolara, dobijenog po povoljnoj kamati od američkog ministarstva energije, finansira preorjentaciju proizvodnje sa egzotičnih sportskih automobila do izrade porodičnih sedan vozila po prihvatljivoj ceni.

Prvi mali automobili "tesla smart" za masovnu prodaju pojaviće se u serijskoj proizvodnji u Americi i Evropi do 2012. godine, a koštaće, uz državne subvencije, oko 15.000 evra.

(Tanjug)
 
Ivankamaza
~Ljubav i Snovi~
<font color='blue'><b>~Ljubav i Snovi~</b></font>



Godine: 38

Datum registracije: 19 Okt 2004
Poruke: 53570
Mesto: ~ Paris je t'aime ~

france.gif
PorukaPostavljena: Pet Sep 28, 2012 11:45 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Novi model vraća "Jaguaru" staru slavu

"Jaguar" je, predstavljanjem novog automobila tipa F, pokušao da nadmaši slavne dane prošlosti iz 1960, budući da se prethodnik novog modela smatra jednim od najlepših sportskih automobila ikad proizvedenih.



Indijski proizvođač automobila "Tata" kupio je 2008. kompaniju "Jaguar Land Rover" za 2,3 milijarde dolara, uz ambiciozan plan da oživi slavu koju su te dve firme izgubile prethodnih decenija, prenosi agencija AP.

Novi automobil tipa F, prvi "Jaguarov" dvosed u poslednjih 50 godina, prvi je značajan poduhvat novih vlasnika britanske kompanije.




Dizajneri su inspiraciju za novi model potražili u prošlosti, budući da je E model bio popularan širom sveta, u nadi da će njihova inspiracija obeležiti budućnost "Jaguara".

"Danas je ogroman izazov proizvesti lep automobil usklađen sa svim svetskim propisima", rekao je istoričar "Jaguara" Filip Porter, koji je napisao knjigu o tipu E. On još nije vozio tip F, ali mu se sviđa ono što je do sada video.

"To je kombinacija sjajnih 'jaguara' iz prošlosti, njihovog stila, odličnih motora i sjajnih performansi", ukazao je Porter, dodajući da novi model "zvuči kao sportski automobil, što je najvažnije".

Novi "jaguar" dolazi sa dva tipa motora: trolitarski šestocilindarski motor jačine 340 konjskih snaga za klasični tip F i 380 konjskih snaga za tip S, kao i petolitarski V8 motor sa 495 konjskih snaga.

"Jaguar" navodi da tip F do "stotke" ubrzava za 5,1 sekundu, tip S za 4,8 sekundi, a model sa motorom V8 za 4,2 sekunde. Automobil ima osmostepeni menjač, automatski ili manuelni.

Automobil izgledom podseća na stari tip E - jedan od najlepših modela ikada napravljenih, i umesto moderne kontrolne table osetljive na dodir, kao kod brojnih novih vozila, ima kružne prekidače za grejanje i ventilaciju.

"Jaguar" prvim sportskim modelom u poslednjih pola veka želi da privuče pažnju, što mu, izgleda, polazi za rukom. Ostaje da se vidi da li će potencijalni kupci koji merkaju "porše 911" ili "mercedes benc SL" videti "jaguar tip F" kao dobru alternativu.

Pedeset godina je dug vremenski period za pauzu između modela, a sećanja na dobre stare dane su izbledela.

(Tanjug)
 
Ivankamaza
~Ljubav i Snovi~
<font color='blue'><b>~Ljubav i Snovi~</b></font>



Godine: 38

Datum registracije: 19 Okt 2004
Poruke: 53570
Mesto: ~ Paris je t'aime ~

france.gif
PorukaPostavljena: Pet Sep 28, 2012 3:39 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Novi "golf" lakši i "zeleniji"

"Folksvagen" je u Parizu predstavio novi ekološki "golf", sa smanjenom potrošnjom goriva i emisijom ugljendioksida.



Kompanija "Folksvagen" predstavila je na Salonu automobila u Parizu, najbolji ekološki "golf" do sada, koji je od ranijih modela lakši za oko 100 kilograma, a potrošnja goriva, kao i emisija ugljendioskida smanjeni su do 23 odsto.

U njega su ugrađeni najekonomičniji motori od kojih i od 195 KS koji troši 3,8 litara dizela, izduv je 99 grama CO2 po kilometru, ili onaj od 140 KS, koji troši 4,8 litara benzina, i 112 grama CO2.

Verzija "bluemotion" troši samo 3, 2 litra i emituje 85 grama CO2. Tehnologija uštede goriva, kao što su "stop/start" sistem i rekuperacija energije kočenja, je deo standardne opreme, tako da ne stvara dodatne troškove, navode u "Foklsvagenu".




Program te kompanije sada obuhvata 31 model sa emisijama manjim od 100 grama CO2 po kilometru, a njen cilj je da postane najbolji ekološki proizvođač automobila do 2018. godine.

Do tada će preko dve trećine investicija od ukupno 62,4 milijarde evra za period do 2016. godine, biti potrošene na proizvodnju ekonomičnih vozila, pogona, tehnologija i na ekološki kompatibilnu proizvodnju.

"Folksvagen" se posvetio ostvarenju cilja - da automobili emituju manje od 120 grama CO2/km do 2015. godine. Svaka generacija modela će biti 10 do 15 odsto ekonomičnija u potrošnji goriva u odnosu na svog prethodnika. Proizvodnja će u ekološkom pogledu biti restruktuirana do 2018, sa potrošnjom energije i vode smanjenom za po 25 odsto.

(Tanjug)
 
Prikaz poruka:   
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Auto-moto svet ~ -> ~ Automobili ~ -> Vesti!!! Vreme je podešeno za GMT + 1 sat
Strana prethodna  1, 2, 3, 4
Strana 4 od 4

 
Pređite u:  
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu
Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu
Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu
Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma





- Burek Forum - Doček Nove 2018. godine - Venčanja, svadbe - Proslave - TipoTravel - Kuda večeras - Anwalt - legal -

Bookmark to: Twitter Bookmark to: Facebook Bookmark to: Digg Bookmark to: Del.icio.us Bookmark to: StumbleUpon