www.domaci.de Forum Indeks Home
Portal • Forum • Novi upisi • Pretraga • Link do nas • Domaći filmovi • Lista korisnika • Tim sajta • Proverite privatne poruke • Prijava • Registracija
Pravilnik • FAQ • Profil • Favorites • Galerija slika • Top lista • Download MP3 • MP3 razno • Spotovi • Noviteti 2013 • Muzički noviteti 2014

skeniras disk D,a?
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Software ~ -> ~ Arhiva - Software ~
::  
Autor Poruka
filicka
*hoppípolla*
<b>*</b>hoppípolla<b>*</b>

Godine: 32

Datum registracije: 28 Jan 2006

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pon Avg 04, 2008 2:22 am    Naslov poruke: skeniras disk D,a? Na vrh strane Na dno strane

m,jel' zna neko zasto mi komp svaki put kad se upali skenira disk D?

Makro
Sudbina Pravi Greske
<b>Sudbina Pravi Greske</b>

Datum registracije: 01 Jul 2005
Mesto: P!zd!land

australia.gif
PorukaPostavljena: Pon Avg 04, 2008 2:36 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Kada ti skenira drive D?
Jel kada upalis racunar i pri procesu palenja pocne da skenira ili kada si vec usla u Windows?

Ako je prva stvar onda mozda imas neku gresku na 'drive D' i OS ce svaki put skenira.

Ako je druga stvar u pitanju, onda nam moras reci koji ti to program skenira drive D.

"Ko Crkvi Daje, Bogu Pozajmljuje, A Bog Nikom Duzan Ne Ostaje!"

filicka
*hoppípolla*

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pon Avg 04, 2008 4:08 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Prilikom paljenja skenira.

Makro
Sudbina Pravi Greske

australia.gif
PorukaPostavljena: Pon Avg 04, 2008 4:37 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

U tom slucaju, sacuvaj sve potrebne informacije sa D i formatiraj D particiju, pa vidi sta ce da bude.
To bi ja prvo uradio. E sad neko drugi bi mozda nesto drugo. Ustvari pre formata probaj da uradis defragment.

Zaboravio sam te pitati, da li ti je D poseban hard disk ili je particija sa C pa si samo podelila hard disk?

filicka
*hoppípolla*

yugoslavia.gif
PorukaPostavljena: Pon Avg 04, 2008 4:39 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Poseban je disk.

Makro
Sudbina Pravi Greske

australia.gif
PorukaPostavljena: Pon Avg 04, 2008 4:59 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Pa nista, kao sto sam ranije rekao tj. ukucao Very Happy uradi prvo defrag pa vidi sta ce biti.

DJ-Goran
..:: Radio - DJ ::..
..:: Radio - DJ ::..

Godine: 44

Datum registracije: 04 Dec 2004
Mesto: negde u Svajcarskoj

switzerland.gif
PorukaPostavljena: Pon Avg 04, 2008 5:29 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

radi zato sto si ga negde iskljucila na dugme ili ti je nestala struja pa sada lepo sistem pokusava da utvrdi sta je ili je nesto osteceno na toj particiji

pusti ga neka odradi do kraja i to je to

defragmentacija bila dobra nekada na 98 , platformi XP sa SP3 nepotrebna kao i Visti

a mozes i ovako

http://support.microsoft.com/kb/315265

Manual steps to run Chkdsk at the command prompt
1. Click Start, and then Run.
2. In Open, type cmd, and then press ENTER.
3. Use one of the following procedures:
• To run Chkdsk in read-only mode, at the command prompt, type chkdsk, and then press ENTER.
• To repair errors without scanning the volume for bad sectors, at the command prompt, type chkdsk volume:/f, and then press ENTER.

Note If one or more of the files on the hard disk are open, you will receive the following message:
Chkdsk cannot run because the volume is in use by another process. Would you like to schedule this volume to be checked the next time the system restarts? (Y/N)
Type Y, and then press ENTER to schedule the disk check, and then restart your computer to start the disk check.
• To repair errors, locate bad sectors, and recover readable information, at the command prompt, type chkdsk volume:/r, and then press ENTER.

Note If one or more of the files on the hard disk are open, you will receive the following message:
Chkdsk cannot run because the volume is in use by another process. Would you like to schedule this volume to be checked the next time the system restarts? (Y/N)
Type Y, and then press ENTER to schedule the disk check, and then restart your computer to start the disk check.
Manual steps to run Chkdsk from My Computer or Windows Explorer
1. Double-click My Computer, and then right-click the hard disk that you want to check.
2. Click Properties, and then click Tools.
3. Under Error-checking, click Check Now. A dialog box that shows the Check disk options is displayed,
4. Use one of the following procedures:
• To run Chkdsk in read-only mode, click Start.
• To repair errors without scanning the volume for bad sectors, select the Automatically fix file system errors check box, and then click Start.
• To repair errors, locate bad sectors, and recover readable information, select the Scan for and attempt recovery of bad sectors check box, and then click Start.
The disk check could not be performed because the disk check utility needs exclusive access to some Windows files on the disk. These files can be accessed by restarting Windows. Do you want to schedule the disk check to occur the next time you restart the computer?
Click Yes to schedule the disk check, and then restart your computer to start the disk check.

bojano
Početnik Domaćeg.de
Početnik Domaćeg.de

Godine: 41

Datum registracije: 27 Maj 2008

serbia.gif
PorukaPostavljena: Pon Avg 04, 2008 11:52 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Slazem se sa DJ-Goran-om mislim da nema porebe da formatiras particiju D: jer ta komanda da skenira se nalazi negde u windowsu moza ako neuspes da resis problem da formatiras particiju C: i da ponovo stavis win. javi dali je reseno i kako.

Mr. Bond
IntruderSRB™
<b>IntruderSRB™</b>

Godine: 34

Datum registracije: 04 Apr 2005
Mesto: Beograd - Novi Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Pon Avg 04, 2008 6:05 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Ako swaki put pri paljenju Windowsa on krece u skeniranje D: particije a ti je ne prekidas nego svaki put pustis - morao bih da se slozim sa Makrom. Prebaci sa te D: particije sve na C: i formatiraj D:.... Moguce je cak i da su ti se pojawili tzv. "Bad sectori" na drugom hard disku a u tom slucaju meni je jedino format pomogao.

Prikaz poruka:   
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Software ~ -> ~ Arhiva - Software ~ -> skeniras disk D,a? Vreme je podešeno za GMT + 1 sat
Strana 1 od 1

Pređite u:  
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu
Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu
Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu
Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma

- Burek Forum - Doček Nove 2018. godine - Venčanja, svadbe - Proslave - TipoTravel - Kuda večeras - Anwalt - legal -

Bookmark to: Twitter Bookmark to: Facebook Bookmark to: Digg Bookmark to: Del.icio.us Bookmark to: StumbleUpon