:: |
Autor |
Poruka |
anchi22 •• 20:01 ••

 |
Datum registracije: 09 Jul 2008 Poruke: 53463

|
|
Kao i drugim segmentima života tako i na poslu može doći do sukoba i neslaganja sa saradnicima.
Bez obzira da li je uzrok poslovne ili privatne prirode, odnosno da li neko napada vašu profesionalnost i izvršenje posla ili vaš karakter moramo naći način da to neutrališemo.
Saradnja je temelj dobrog poslovnog okruženja, a to znači da se moramo prilagoditi drugim ljudima i oni nama, piše “Magazin.com.“
Na to utiče i organizacija u preduzeću jer je lakše tamo gde postoje definisani pravci komunikacije. Ako ne znamo kako da pristupimo saradniku, ne znamo kome kakve informacije proslediti i kako sa saradnicima razgovarati, naravno da će doći do problema.
Neki od osnovnih saveta kako izbeći i rešavati sukobe su slijedeći:
Nemojte pretpostaviti da znate zašto se netko ponaša onako kako se ponaša
Nikada ne dozvolite emocijama da nadvladaju razum i logiku
Pokušajte u raspravi, umesto da se čvrsto držite svojih stavova i dokazivanja njihove ispravnosti, pronađete kompromis.
Pustite da prođe neko vreme od početka sukoba do ponovne rasprave kako bi obe strane mogle da se“ohlade“ i budu spremnije na kompromis.
Ostavite prošlost i usmerite se na sadašnjost i budućnost!
Ovo je možda i najvažniji korak jer ako to uspete na pravom ste putu da postignete obostrano razumevanje.
Potražite savet o problemu kod prijatelja kako biste u konfliktnu situaciju dobili objektivniji uvid i tuđe mišljenje.
Uvek imajte na umu da ako sukob ne prestane neće biti važno da li ste krivi vi ili druga strana, ostatak tima će i na vas gledati kao nekoga ko narušava dobru radnu atmosferu.
(MONDO)
|
|
|
|
|
 |
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|