www.domaci.de Forum Indeks Home
Portal • Forum • Novi upisi • Pretraga • Link do nas • Domaći filmovi • Lista korisnika • Tim sajta • Proverite privatne poruke • Prijava • Registracija
Pravilnik • FAQ • Profil • Favorites • Galerija slika • Top lista • Download MP3 • MP3 razno • Spotovi • Noviteti 2013 • Muzički noviteti 2014

Formula 1
Strana prethodna  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  sledeća
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Sport - Opšte diskusije ~
::  
Autor Poruka
Sascha336
* Vatreni delija *
* Vatreni delija *



Godine: 51

Datum registracije: 06 Dec 2004
Poruke: 39701
Mesto: BEC/Srbija

austria.gif
PorukaPostavljena: Pon Sep 28, 2009 1:37 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

27. septembar 2009. | 16:01 | Izvor: B92
Trijumf Hamiltona u Singapuru

Britanac Luis Hamilton pobednik je 14. trke u ovogodišnjem šampionatu i druge noćne u istoriji Formule 1, Velike nagrade Singapura.

Vozač Meklaren Mercedesa je do drugog trijumfa u sezoni, a 11. u karijeri, došao posle dominacije od starta do cilja, u vremenu od 1:56:06.337 sata pod reflektorima na ulicama Sigapura, ispred vozača Tojote Tima Gloka, dok se na treći stepenik pobedničkog postolja popeo prošlogodišnji pobednik trke Fernando Alonso u Renou.

Posle odličnog starta sa pol pozicije Hamilton se našao u vođstvu ispred vozača Vilijamsa Nika Rozberga, Fetela u bolidu Red Bula, Alonsa, još jednog vozača Red Bula Marka Vebera, Gloka, Rubensa Barikela u bolidu ekipe Bron GP i vozača BMW Zaubera Roberta Kubice, ali je poredak već do kraja prvog kruga malo promenjen kada su Veber i Glok pretekli Alonsa.

Iz kruga u krug Hamilton i Fetel su se smenjivali kao vlasnici najbržeg kruga, a već u četvrtom krugu viđeno prvo odustajanje kada se vozač Renoa Roman Grožan parkirao u garaži zbog problema sa kočnicama, na koje se žalio i tokom kvalifikacija, u subotu.

U sedmom krugu i Alonso i Glok su se našli ispred Vebera pošto je Australijancu rečeno da ih propusti jer je pri preticanju vozača Renoa u prvom krugu isekao šikanu, pa su samim tim u Red Bulu sprečili kaznu koju bi sigurno dobio da nije to učinio. U to vreme se i Rozberg pridružio Fetelu i Hamiltonu u borbi za najbrži krug, dok je sa Glokovog bolida otpao jedan deo i na tom delu staze bila je tokom narednih deset krugova bila istaknuta žuta zastavica, pa nije ni bilo važnijih preticanja.

Fetel je bio prvi od vozača koji je otišao u boks, i to je učinio u 18. krugu, i sledio ga je Rozberg u narednom, ali je mladi Nemac pri izlasku prešao celim bolidom preko linije pa je dobio kaznu „prođi kroz“. U 21. krugu, ranije nego što je planirano, na dolivanje goriva i zamenu pneumatika otišao je vodeći Hamilton, pošto je ekipa Meklaren Mercedesa odlučila da malo promeni taktiku u slučaju da na stazu izađe „sejfti kar“ jer su glavni konkurenti Britanca već bili u boksu.

Branilac šampionske titule se posle odlaska u boks vratio u vođstvo, a da je britanska ekipa napravila pravi potez što ga je pozvala ranije pokazalo se već u istom krugu pošto se Adrian Zutil u bolidu Fors Indije zaneo i okrenuo na stazi, a kada je pokušao da se vrati udario je u vozača BMW Zaubera Nika Hajdfelda. Obojica su uspela da se vrate na stazu, ali su se ubrzo i jedan i drugi parkirali u garažama, dok je na stazu izašao „sejfti kar“.

Boravak „sejfti kara“ na stazi svi vozači koji to nisu učinili ranije su iskoristili da odu u boks pa je poredak bio: Hamilton, Rozberg, Fetel, Glok, Alonso, Barikelo, Kovalainen, Baton, Veber, s tim što Rozberg do tada još uvek nije odradio svoju kaznu. „Sejfti kar“ se na stazi zadržao do 26. kruga, a udes Zutila i Hajdfilda će FIA istražiti posle trke, a vozač Fors Indije je posle trke upozoren da će biti oštro kažnjen ako ponovo napravi isti incident, i dobio je novčanu kaznu u iznosu od 20.000 dolara.

U 28. krugu Rozberg je otišao u boks na odraživanje kazne, a sedam krugova kasnije je bio prvi vozač koji je po drugi put otišao na dolivanje goriva i zamenu pneumatika. Sledio ga je Fetel pet krugova kasnije, ali je zbog prebrze vožnje kroz boks i on dobio kaznu „prođi kroz“, a u tom trenutku ostao bez šansi da se bori za podijum u Singapuru.

Za Fetelovog klupskog kolegu Vebera trka u Singapuru je bila gotova 16. krugova pre kraja kada je posle velikih problema sa kočnicama udario u zid, ali udes nije bio ozbiljan da bi na stazu po drugi put izašao „sejfti kar“. U narednom krugu vodeći Hamilton je po drugi put bio u boksu i na stazu se vratio kao drugi, iza Alonsa. Potom su usledila još dva odustajanja pošto su se, u 13. krugu, obojica vozača ekipe Toro Roso parkirala u garažu, zbog problema sa kočnicama.

Posle drugih odlazaka u boks Hamilton se vratio u vođstvo, ispred Gloka, Alonsa, Fetela, Batona i Barikela, i takav poredak je ostao do cilja, dok su do bodova na 14. trci došli i Kovalainen i Kubica.

Tri trke pre kraja sezone Baton se nalazi na čelu generalnog plasmana sa 84 boda, 15 više od Barikela, dok je Fetel treći sa 59. U konkurenciji konstruktora Bron GP je prvi sa 153 boda, dok je Red Bul drugi sa 110,5.

Fantastičnom vožnjom tokom od starta do cilja Hamilton je zasluženo došao do drugog trijumfa u sezoni, ali, takođe, treba pomenuti i savršenu strategiju Meklaren Mercedesa, po kojoj ekipa uopšte nije bila poznata ove sezone. Pored Hamiltona epitet junaka trka sigurno zaslužuje i Glok, koji je drugim mestom izjednačio najbolji rezultat od debija u Formuli 1.

Odličan vikend iza sebe imao je i Alonso, dok se od Fetela više očekivalo, kao i od Vebera i Rozberga, koji je napravio pravu početničku grešku, koja ne bi trebalo da se dešava vozaču koji je već četiri godine u Formuli 1. Dvojica vodećih su ostvarili najvažniji zadatak i došli su do važnih bodova, dok su solidnu trku imali Kovalainen i Kubica, dok se vozači Ferarija Kimi Raikonen i Đankarlo Fizikela, uopšte nisu ni videli i ostali su bez bodova, što su iskoristili vozači Meklarena i primakli se italijanskoj ekipi u borbi za treće mesto u plasmanu konstruktora.

Naredna trka u šampionatu Formule 1 „Velika nagrada“ Japana vozi se već 4. oktobra na stazi „Suzuka“.

Rezultati trke za Veliku nagradu Singapura:
1. Luis Hamilton (Velika Britanija) Meklaren Mercedes 1:56:06.337
2. Timo Glok (Nemačka) Tojota + 9.634
3. Fernando Alonso (Španija) Reno + 16.624
4. Sebastijan Fetel (Nemačka) Red Bul + 20.261
5. Dženson Baton (Velika Britanija) Bron GP + 30.015
6. Rubens Barikelo (Brazil) Bron GP + 31.858
7. Heiki Kovalainen (Finska) Meklaren Mercedes + 36.157
8. Robert Kubica (Poljska) BMW Zauber + 55.054
9. Kazuki Nakađima (Japan) Vilijams + 56.054
10. Kimi Raikonen (Finska) Ferari + 58.892
11. Niko Rozberg (Nemačka) Vilijams + 59.777
12. Jarno Truli (Italija) Tojota + 1:13.009
13. Đankarlo Fizikela (Italija) Ferari + 1:19.890
14. Vitantonio Liuci (Italija) Fors Indija + 1:33.502
odustali:
Haime Algersuari (Španija) Toro Roso
Sebastijan Buemi (Švajcarska) Toro Roso
Mark Veber (Australija) Red Bul
Adrian Zutil (Nemačka) Fors Indija
Nik Hajdfeld (Nemačka) BMW Zauber
Roman Grožan (Francuska) Reno

Generalni plasman vozača:
1. Dženson Baton 84
2. Rubens Barikelo 69
3. Sebastijan Fetel 59
4. Mark Veber 51,5
5. Kimi Raikonen 40
6. Luis Hamilton 37

Generalni plasman konstruktora:
1. Bron GP 153
2. Red Bul 110,5
3. Ferari 62
4. Meklaren Mercedes 59
5. Tojota 46,5
6. Vilijams 30,5



_________________
I C E M A N
 
Sascha336
* Vatreni delija *
* Vatreni delija *



Godine: 51

Datum registracije: 06 Dec 2004
Poruke: 39701
Mesto: BEC/Srbija

austria.gif
PorukaPostavljena: Pon Okt 05, 2009 8:17 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

F1: Fetelu pobeda u Japanu
Nedelja, 4. oktobar 2009. 09:34

Iako su kvalifikacije za Veliku nagradu Japana obećavale uzbudljiv vikend Formule 1, trka na Suzuki nije donela mnogo iznenađenja.

Vozač Red Bula Sebastijan Fetel trijumfovao je u nedeljnoj trci, iskoristivši pol-poziciju osvojenu na zvaničnom treningu dan ranije. Nemac je bio lider trke od početka do kraja, ne dozvolivši rivalima nijednog trenutka da ga ozbiljno ugroze.

On je tako stigao do treće pobede u sezoni čime je ostao u trci za titulu kao trećeplasirani u generalnom poretku vozača.

Jarno Truli iz Tojote zauzeo je drugo mesto, dok je treći bio aktuelni šampion sveta Luis Hamilton za volanom Meklarena.

Bodove na Suzuki osvojili su još Kimi Raikonen (Ferari), Niko Rozberg (Vilijams), Nik Hajdfeld (BMW Zauber), Rubens Barikelo (Bron GP), dok je lider šampionata Dženson Baton, takođe vozač Bron GP tima, 15. trku u sezoni okončao na osmoj poziciji.

U konkurenciji vozača vodi Baton sa 85 bodova, ispred svog timskog kolege Rubensa Barikela, koji ima 71 bod i Fetela, koji je sakupio 69. Slede Mark Veber (Red Bul) sa 51,5 poena, Kimi Raikonen (45 bodova) i Luis Hamilton sa 43 boda.

U šampionatu konstruktora prvo mesto zauzima Bron GP sa 156 bodova, ispred Red Bula (120,5), Ferarija (67), Meklarena (65) i Tojote sa 54,5 bodova.

Do kraja šampionata F1 ostale su još dve trke, a naredna je na programu za sedam dana na stazi Interlagos, za Veliku nagradu Brazila.

(MONDO)

_________________
I C E M A N
 
Sascha336
* Vatreni delija *
* Vatreni delija *



Godine: 51

Datum registracije: 06 Dec 2004
Poruke: 39701
Mesto: BEC/Srbija

austria.gif
PorukaPostavljena: Pon Okt 19, 2009 8:24 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

18. oktobar 2009. | 19:36 | Izvor: B92 | Jelena Trajković
Batonu titula, Veberu pobeda

Vozač ekipe Bron GP Dženson Baton obezbedio je titulu šampiona Formule 1 petim mestom na Velikoj nagradi Brazila, na kojoj je trijumfovao Mark Veber u Red Bulu.

Baton je petim mestom na stazi „Interlagos“ u Sao Paulu postao 31. šampion u istoriji Formule 1, a takođe je i ekipi Bron GP doneo titulu u konkurenciji konstruktora. Veber je do druge pobede u sezoni, ali i karijeri, došao u vremenu od 1:32:23.081 sata, ispred vozača BMW Zaubera Roberta Kubice i sada već bivšeg šampiona Luisa Hamiltona.

Britanac je pred pretposlednju trku u ovogodišnjem šampionatu Formule 1 imao 14 bodova više od najbližeg pratioca i klupskog kolege Rubensa Barikela, a 16 više od vozača Red Bula Sebastijana Fetela, ali je prolaskom kroz cilj ispred Brazilca, i na mestu iza Nemca već u Brazilu obezbedio naslov prvaka. Pred poslednju trku sezone, veliku nagradu Abu Dabija, koja se vozi 1. novembra, Baton ima 89 bodova, nedostižnih 15 više od Fetela, dok Barikelo ima 72. U konkurenciji konstruktora Bron GP ima 161 bodova, dok je Red Bul drugi sa 135,5, a Meklaren Mercedes treći sa 71 bodom.


Posle odličnog starta sa pol pozicije u vođstvu se našao Barikelo, ispred Vebera, Kimija Raikonena, Adriana Zutila, Jarna Trulija, Nika Rozberga, Kubice i Sebastijana Buemija. Već posle nekoliko krivina došlo je do kontakta između Zutila i Trulija, a potom je Italijan izgubio kontrolu i udario u vozača Fors Indije, koji je pokupio Fernanda Alonsa u Renou i to je bio kraj trke za njih trojicu. I dok su se Truli i Zutil svađali pored staze, stjuarti su odlučili da ispitaju njihov incident posle trke, ali su ga kasnije klasifikovan kao trkački. Ipak, Truli je kažnjen sa 10.000 dolara jer nije izašao iz bolida kada su redari od njega to tražili, ali i zbog napada na Zutila.

Već u prvom krugu Raikonen je ostao bez prednjeg spojlera pri pokušaju preticanja Vebera, dok su se na stazi obrnuo Heiki Kovalainen u Meklarenu, a Raikonenov klupski kolega Đankarlo Fizikela je pri pokušaju da ga izbegne izleteo sa staze. Raikonen i Kovalainen su se uputili u boks, a zbog incidenta između Trulija i Zutila, na stazu je izašao „sejfti kar“.

Prvi je u boks otišao Luis Hamilton, a potom se odvila prava drama kada je Kovalainen pri polasku krenuo sa zakačenim crevom za dolivanje goriva na bolidu, a odmah iza njega je bio Raikonen po čijem se bolidu to gorivo razlilo i na kratko se zapalio. Vozač Ferarija je bez problema nastavio dalje i vratio se na stazu, dok su Kovalainenu pomogli mehaničari ekipe Bron GP, koji su mu otkačili crevo sa bolida.

„Sejfti kar“ je na stazi bio do kraja šestog kruga, a tada je Barikelo vodio ispred Vebera, Rozberga, Kubice, Buemija, Kazukija Nakađime, Kamuija Kobajašija, Romana Grožana, Baton i Haimea Algersuarija. Već u prvoj krivini posle restarta Kubica je pretekao Rozberga, dok je Baton obišao Grožana, pored koga su potom prošli i Algersuari, Hajdfeld i Hamilton.

Baton je zatim krenuo u poteru za Kobajašijem, dok je Barikelo nizao brze krugove. U 21. krugu prvi u boks je otišao Hajdfeld, a pratio ga je Brazilac, koji je po povratku na stazu naišao na veliku gužvu vozača koji su imali taktiku od samo jednog zaustavljanja u boksu pa su ga poprilično usporili, što je pogodovalo njegovim rivalima. Trka za Hejdfelda nije potrajala još dugo pošto se u 23. krugu zaustavio pored staze, a njegov klupski kolega Kubica je u narednom krugu otišao u boks i na stazu se bez problema vratio ispred Barikela.

Posle nekoliko krugova mučenja iza Kobajašija Baton je u 25. krugu konačno uspeo da pretekne Japanca, koji se potom našao u duelu sa sunarodnikom Nakađimom. Vodeći Veber je u boks otišao u 27. krugu i pošto je napravio dovoljnu prednost pre toga uspeo je da se vrati na prvu poziciju, ispred Fetela, Kubice i Barikela. U istom krugu u garažu se parkirao Rozberg, zbog problema sa motorom.


Baton je u boks otišao u 30. krugu, a na polovini trke, kada su vozači sa strategijom od dva odlaska na dolivanje goriva i zamenu pneumatika poredak je bio: Veber, Fetel, Kubica, Barikelo, Hamilton, Raikonen, Baton, Buemi. Tada se činilo da će Fetel imati samo jedno zaustavljanje, ali se to pokazalo pogrešno jer je u 37. krugu otišao u boks, ali su mu na bolid stavili isti tip pneumatika koje je imao i do tada, i na stazu se vratio odmah iza Batona. Nekoliko krugova kasnije trka je bila gotova i za Nakađimu, koji je izleteo sa staze posle kontakta sa Kobajašijem.

Sa drugim odlascima u boks krenulo se u 43. krugu, prvi je bio Hamilton, a sledili su ga Raikonen, Kubica, Barikelo i Veber, koji se vratio u vođstvo, dok je Brazilac ponovo imao problema sa gužvom po povratku na stazu. Do kraja trke su i ostali vozači odradili svoja druga zaustavljanja i usledila je mirna završnica, a Veber je zasluženo došao do drugog trijumfa u karijeri. Iza Vebera, Kubice i Hamiltona kroz cilj su prošli redom Fetel, Baton, Raikonen, Buemi i Barikelo, koji su došli do bodova, dok su trku u Brazilu završili i Kobajaši, Fizikela, Kovalainen, koji je bio deveti, ali je pomeren na 12. mesto zbog nebezbednog puštanja iz boksa od strane njegovih mehaničara, Vitantonio Liuci, Grožan i Algersuari.
© 2006-2009 by Red Bull GmbH and GEPA pictures GmbH
© 2006-2009 by Red Bull GmbH and GEPA pictures GmbH

Može se reći da su fantastičnu trku imali Veber, Kubica i Hamilton, koji je startovao kao tek 17. posle haotičnih kvalifikacija, ali i Baton, koji je bio daleko agresivniji u odnosu na prethodne trke. Takođe, tu je i Fetel, koji je bio tek 15. na startu i za malo je ostao bez podijuma, dok su dobru trku imali i Buemi i Raikonen.

Od Barikela se daleko više očekivalo, pogotovo posle starta sa pol pozicije, ali se još jednom pokazalo da je „Interlagos“ ukleta staza za njega, ali ovog puta samo zbog lošeg tajminga ekipe pri odlascima u boks. Solidnu trku imao je i debitant Kobajaši, koji u Brazilu menjao povređenog Tima Gloka, ali se pokazalo da je neiskusan jer je u nekoliko navrata ulazio u putanju vozačima na mestima gde su jaka kočenja. Ostali vozači koji su uspeli da završe trku su napravili nekoliko grešaka, ali nijednog trenutka, ipak, nisu bili ni blizu osvajanja bodova.

Ovogodišnji šampionat Formule 1 završava se 1. novemba prvom trkom za Veliku nagradu Abu Dabija na stazi „Jas Marina“.

Rezultati trke za Veliku nagradu Brazila:
1. Mark Veber (Australija) Red Bul 1:32:23.081
2. Robert Kubica (Poljska) BMW Zauber + 7.626
3. Luis Hamilton (Velika Britanija) Meklaren Mercedes + 18.944
4. Sebastijan Fetel (Nemačka) Red Bul + 19.652
5. Dženson Baton (Velika Britanija) Bron GP + 29.005
6. Kimi Raikonen (Finska) Ferari + 33.340
7. Sebastijan Buemi (Švajcarska) Toro Roso + 35.991
8. Rubens Barikelo (Brazil) Bron GP + 45.454
9. Kamui Kobajaši (Japan) Tojota + 1:03.321
10. Đankarlo Fizikela (Italija) Ferari + 1:10.665
11. Vitantonio Liuci (Italija) Fors Indija + 1:11.388
12. Heiki Kovalainen (Finska) Meklaren Mercedes + jedan krug
13. Roman Grožan (Francuska) Reno + jedan krug
14. Haime Algersuari (Španija) Toro Roso + jedan krug
odustali:
Kazuki Nakađima (Japan) Vilijams
Niko Rozberg (Nemačka) Vilijams
Nik Hajdfeld (Nemačka) BMW Zauber
Adrian Zutil (Nemačka) Fors Indija
Jarno Truli (Italija) Tojota
Fernando Alonso (Španija) Reno

Generalni plasman vozača:
1. Dženson Baton 89
2. Sebastijan Fetel 74
3. Rubens Barikelo 72
4. Mark Veber 61,5
5. Luis Hamilton 49
6. Kimi Raikonen 48

Generalni plasman konstruktora:
1. Bron GP 161
2. Red Bul 135,5
3. Meklaren Mercedes 71
4. Ferari 70
5. Tojota 54,5
6. Vilijams 34,5

_________________
I C E M A N
 
Sascha336
* Vatreni delija *
* Vatreni delija *



Godine: 51

Datum registracije: 06 Dec 2004
Poruke: 39701
Mesto: BEC/Srbija

austria.gif
PorukaPostavljena: Pon Okt 19, 2009 10:47 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

19. oktobar 2009. | 10:29 | Izvor: B92, BBC
Briatore tuži FIA
Bivši prvi čovek Renoa Flavio Briatore podnosi tužnu francuskom sudu protiv Svetske automobilske federacije, zbog kazne kojom je odstranjen iz F1.

Bivši šef Renoa Flavio Briatore podneće tužbu protiv Svetske automobilske federacije FIA, zbog kazne kojom je za sva vremena izbačen iz F1. Italijan je kažnjen zbog svoje uloge u Singapuru, i pokušaju Renoa da zakucavanjem Nelsona Pikea Juniora u zid omogući bolju poziciju Fernandu Alonsu za nastavak trke, koju je Španac na kraju i dobio.

FIA je nakon otkrića velikog skandala odstanila Italijana iz F1, i zabranila mu i da se bavi menadžerskim poslom (Brijatore ima pod ugovorom veliki broj vozača, koji nastupaju u brojnim takmičenjima).

U zvaničnoj saopštenju, 59-godišnji Italijan je kaznu FIA nazvao "apsurdnom" i dodao " da ima veliko poverenje u francuski sud koji bi trebalo da razreši ovaj slučaj na pravi način".

FIA nije kaznila i "Reno" nakon odluke tima da se ne žali na optužbe da je "namestio" trku u Singapuru.

Interna istraga pokazala je da su glavni krivci za organizaciju celog incidenta, bili Brijatore i jedan od direktora tima, Pet Simonds.

_________________
I C E M A N
 
Sascha336
* Vatreni delija *
* Vatreni delija *



Godine: 51

Datum registracije: 06 Dec 2004
Poruke: 39701
Mesto: BEC/Srbija

austria.gif
PorukaPostavljena: Pon Nov 02, 2009 7:58 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Fetel vicešampion!
Nedelja, 1. novembar 2009. 16:32

Četvrtom pobedom sezone, a drugom u poslednje tri trke, Nemac Sebastijan Fetel je postao vicešampion sveta.

Dvadesetdvogodišnji vozač Red Bula prešao je 55 krugova staze u Abu Dabiju za 1:34.03,414 sati. Drugo mesto zauzeo je njegov timski kolega, Australijanac Mark Veber, sa zaostatkom od 17,857 sekundi.

Tik posle Vebera kroz ciljnu ravninu je prošao Dženson Baton (Bron GP), koji je titulu prvaka obezbedio pre dve nedelje u Sao Paulu.

Luis Hamilton (Meklaren), koji je bio najbrži na treningu i u kvalifikacijama, morao je rano da odustane zbog problema sa kočnicama.

Pokazalo se da je Baton stekao nenadoknadivu prednost, kada je na prvih sedam trka sezone trijumfovao čak šest puta!

Britanac se na preostalih deset gran prija popeo na podijum svega dva puta, kao drugi u Monci i sada u Abu Dabiju, na premijeri velelepne staze Jas Marina.

Bodove su u nedelju osvojili još Rubens Barikelo (Bron GP), Nik Hajdfeld (BMW), prvi put u karijeri Kamui Kobajaši (Tojota), Jarno Truli (Tojota) i Sebastijan Buemi (Toro Roso).

Red Bul je "jedan-dva" plasmanom u velikom stilu završio sezonu, ali će ipak morati da se zadovolji gledanjem u leđa ekipi Bron GP, koja je trijumfovala i u konkurenciji konstruktora.

Početak nove sezone zakazan je za 14. mart, kada će biti vožen Gran pri Bahreina u Manami.

KONAČNI PLASMAN: Baton 95, Fetel 84, Barikelo 77, Veber 69.5, Hamilton 49, Raikonen 48, Rozberg 34.5, Truli 32.5, Alonso 26, Glok 24, Masa 22, Kovalainen 22, Hajdfeld 19, Kubica 17 bodova...

PLASMAN KONSTRUKTORA: Bron GP 172, Red Bul 153.5, Meklaren 71, Ferari 70, Tojota 59.5, BMW 36, Vilijams 34.5, Reno 26, Fors Indija 13, Toro Roso osam bodova.

(MONDO)

_________________
I C E M A N
 
Sascha336
* Vatreni delija *
* Vatreni delija *



Godine: 51

Datum registracije: 06 Dec 2004
Poruke: 39701
Mesto: BEC/Srbija

austria.gif
PorukaPostavljena: Pon Nov 02, 2009 12:16 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

2. novembar 2009. | 11:53 | Izvor: B92
Barikelo i Hilkenberg u Vilijamsu
Veteran Rubens Barikelo i debitant Niko Hilkenberg naredne sezone će braniti boje Vilijamsa u šampionatu Formule 1.

Tek završenu sezonu ekipa sa sedištem u Oksfordu završila je na sedmom mestu u konkurenciji konstruktora, a za nju su vozili Niko Rozberg i Kazuki Nakađima. I dok je Rozberg izvlačio maksimum iz bolida i osvojio je sve bodove ekipe u ovogodišnjem šampionatu, Japanac je potpuno razočarao i samo dva puta je prošao kroz cilj među prvom desetoricom.

“Rubensa nije potrebno predstavljati. On nije samo najiskusniji vozač u Formuli 1, već veoma strastven i talentovan vozač koji se odlično borio za titulu ove godine. Niko Hilkenberg je ove sezone osvojio titulu u GP2 seriji, a pre toga je trijumfovao i u Formuli 3 Euroserije, Formuli Masters, A1 GP šampionatu i nemačkoj Formuli BMW”, istakao je prvi čovek britanske ekipe Frenk Vilijams.

“Niko Rozberg i Kazuki Nakađima ostaju naši vozači do kraja 2009. godine i želeo bih da im se zahvalim na doprinosu našem timu”, dodao je Vilijams.

_________________
I C E M A N
 
Sascha336
* Vatreni delija *
* Vatreni delija *



Godine: 51

Datum registracije: 06 Dec 2004
Poruke: 39701
Mesto: BEC/Srbija

austria.gif
PorukaPostavljena: Čet Nov 05, 2009 2:29 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

5. novembar 2009. | 10:38 | Izvor: B92, Reuters
FIA istražuje Tojotinu odluku

Svetska automobilska federacija (FIA) zatražila je od Tojote hitno razjašnjenje razloga za odluku o napuštanju šampionata Formule 1.

Vladajuće telo Formule 1 je u saopštenju istaklo da je Tojotina odluka izazvala veliku zabrinutost, kao i to što je kompanija Bridžston objavila da na kraju naredne sezone neće produžiti ugovor o snabdevanju pneumatika sve ekipe šampionata.

„Bridžston nas je 18 meseci pre isteka ugovora obavestio o svojim namerama i tako nam je omogućio da na vreme počnemo sa potragom za novim proizvođačem pneumatika. Tojotina odluka, međutim, dolazi samo nekoliko nedelja pošto je japanska ekipa potpisala novi Konkord sporazum koji važi do 2012. godine. Zatražili smo hitno razjašnjenje od Tojote zbog njene pravne pozicije u pogledu šampionata. Ono će imati direktan uticaj na odobrenje budućeg 13. tima u šampionatu“.
Beta
Beta

Tojota u saopštenju, u kojem je objavila da napušta Formulu 1, nije rekla šta će se desiti sa timom, čije sedište je u Kelnu, iako izvori bliski japanskoj ekipi tvrde da kompanija planira da ga zatvori.

Ekipa BMW Zauber, tačnije njeni novi vlasnici, je imenovana za rezervu u slučaju da neki od 13 timova ne bude mogao da se takmiči naredne godine. Ipak, njihovo mesto u Formuli 1 neće biti zvanično dve dok Tojota ne potvrdi šta će se desiti sa njenim timom.

FIA je, takođe, objavila da je stalno upozoravala da auto-moto sport ne može da izbegne uticaj globalne ekonomske krize i da je pravilno postupila i tražila smanjenje troškova da bi dozvolila ulzaka u šampionat manjim, nezavisnim timovima.

_________________
I C E M A N
 
Sascha336
* Vatreni delija *
* Vatreni delija *



Godine: 51

Datum registracije: 06 Dec 2004
Poruke: 39701
Mesto: BEC/Srbija

austria.gif
PorukaPostavljena: Čet Nov 05, 2009 2:29 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

4. novembar 2009. | 21:58 | Izvor: B92, Reuters
Reno razmatra budućnost u Formuli 1
Beta
Beta
Samo nekoliko sati pošto je Tojota saopštila da napušta Formulu 1 Upravni odbor Renoa sastao se u parizu da bi razmatrao budućnost u šampionatu.

Sastanku su prisustvovali čelni ljudi tima Bob Bel i Žan-Fransoa Kube, ali njima nije bilo dozvoljeno da učestvuju u debati. Reno je zajedno sa Fernandom Alonsom osvojio 2005. i 2006. godine, ali je Španac sada već napustio tim i od sledeće sezone će braniti boje Ferarija. Ekipa je, takođe, ostala bez glavnog sponzora, kompanije ING, koja je povukla svoju podršku.

Reno je sezonu, u kojoj je kažnjen dvogodišnjom uslovnom suspenzijom zbog nameštanja prošlogodišnje trke za Veliku nagradu Singapura, završio na osmom mestu u konkurenciji konstruktora.

Za francusku ekipu naredne sezone trebalo bi da vozi Poljak Robert Kubica, koji je već potpisao ugovor, a kao favorit za mesto njegovog klupskog kolege pominje se Timo Glok.

Iako sastanak Upravnog odbora ne znači da će se Reno pridružiti Hondi, Tojoti i kompaniji BMW, i napustiti Formulu 1, još pre poslednje trke šampionata, Velike nagrade Abu Dabija, pojavile su se glasine da francuski proizvođač automobila razmatra prodaju dela ekipe. Reno, takođe, snabdeva motorima ekipu Red Bula, koja je ove godine trijumfovala na šest trka.

_________________
I C E M A N
 
Alexns
Tinkerbell's pixie dust
<b>Tinkerbell's pixie dust</b>





Datum registracije: 10 Avg 2005
Poruke: 30635
Mesto: Movin' back to Wimbledon

serbia.gif
PorukaPostavljena: Čet Nov 05, 2009 3:20 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

nagadja se da ce Button da predje da vozi za McLaren.. Mercedes zeli da kupi i Brown.. u svakom slucaju bice zanimljiva medjusezona Wink

_________________
If ya can't
beat them
Eat them!
The tears of a clown make the whole world laugh.
 
Sascha336
* Vatreni delija *
* Vatreni delija *



Godine: 51

Datum registracije: 06 Dec 2004
Poruke: 39701
Mesto: BEC/Srbija

austria.gif
PorukaPostavljena: Pet Nov 13, 2009 7:48 am    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Brijatore traži milion evra od FIA
Cetvrtak, 12. novembar 2009. 19:07

Bivši direktor Renoa, Flavio Brijatore, izjavio je da će tražiti milion evra odštete kada se krajem meseca bude žalio na odluku Međunarodne automobilske federacije (FIA) da ga doživotno suspenduje iz Formule jedan.

Brijatore je u izjavi za "Gardijan" rekao da je predsednik FIA Maks Mozli jedan od najzaslužnijih za oštru kaznu, pošto je "bio zaslepljen preteranom željom za ličnom osvetom".

FIA je suspendovala Brijatorea pošto je utvrđeno da je on naredio vozaču Renoa Nelsonu Pikeu da izazove sudar na trci u Singapuru prošle godine, da bi pomogao timskom kolegi Fernandu Alonsu da trijumfuje.

Čelnici FIA su u saopštenju naveli da neće komentarisati Brijatoreovu izjavu i naglasili da Mozli nije samostalno doneo odluku o suspenziji.

"Odluka o kazni za gospodina Brijatorea doneta je većinom glasova članova Svetskog Moto-sport Saveta", navodi se u saopštenju.

(Beta

_________________
I C E M A N
 
Sascha336
* Vatreni delija *
* Vatreni delija *



Godine: 51

Datum registracije: 06 Dec 2004
Poruke: 39701
Mesto: BEC/Srbija

austria.gif
PorukaPostavljena: Pon Nov 16, 2009 2:16 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

16. novembar 2009. | 13:26 | Izvor: B92, eurosport
Mercedes preuzeo Bron GP
Beta
Beta
Kompanija Mercedes potvrdila je da je preuzela ekipu Bron GP, a to znači da je gotovo izvesno da će novi šampion Formule 1 Dženson Baton preći u Meklaren.

Veruje se da je nemačka kompanija preuzela 75 odsto akcija tima koji će se od sada zvati Mercedes GP. Mercedes je odluku objavio na konferenciji za štampu na kojoj su bili prisutni šef nemačke kompanije zadužen za auto-moto sport Norbert Haug i dr Diter Ceče, prvi čovek Mercedes-Benca.

Nemački gigant je imao višegodišnju saradnju sa Meklarenom, koja je počela 1995. godine, a prema sadašnjem planu tim iz Vokinga će do kraja 2011. godine otkupiti 40 odsto akcija koje se nalaze u posedu Mercedesa. Iako to znači da je tesnoj saradnji Meklarena i Mercedesa došao kraj, britanski tim će u narednih šest godina koristiti motore nemačke kompanije.

Prvi vozač ekipe Mercedes GP trebalo bi da bude Nemac Niko Rozberg, dok je njegov sunarodnik Nik Hajdfeld prvi favorit za mesto njegovog kolege. Rozberg je, prema nekim izvorima, već potpisao ugovor sa ekipom Bron GP, dok Hajdfeld još uvek nema ništa dogovoreno za sledeću sezonu.

Bron GP je u tek završenoj sezoni koristio Mercedesove motore i osvojio je titule u konkurenciji vozača i konstruktora, dok se Meklaren popravljao što je šampionat više odmicao, ali je bilo prekasno da bi se umešao u borbu za najbolji plasman.

U ekipi Meklarena naredne godine sigurno će voziti prošlogodišnji šampion Luis Hamilton, a da je britanska ekipa blizu dogovora sa Batonom bilo je jasno još u petak, kada je novi šampion posetio sedište tima u Vokingu. Ukoliko bi transfer Batona bio realizovan Meklaren bi u svojim redovima imao prvu potpuno šampionsku vozačku postavu od 1989. godine, kada su za ekipu vozili Aerton Sena i Alan Prost.

_________________
I C E M A N
 
Sascha336
* Vatreni delija *
* Vatreni delija *



Godine: 51

Datum registracije: 06 Dec 2004
Poruke: 39701
Mesto: BEC/Srbija

austria.gif
PorukaPostavljena: Sre Nov 18, 2009 3:28 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

18. novembar 2009. | 14:09 | Izvor: B92
Baton zvanično u Meklarenu

Novi šampion Formule 1 Dženson Baton potpisao je ugovor sa Meklarenom i od naredne godine će činiti tandem britanske ekipe sa sunarodnikom Luisom Hamiltonom.

„S lične strane gledišta, pravo je zadovoljstvo pridružiti se sunarodniku i svetskom šampionu. Luis je ostvario neverovatan uspeh u kratkom vremenskom periodu, on je fantastičan vozač koji zaslužuje poštovanje svakog vozača u Formuli 1. Siguran sam da možemo mnogo toga da naučimo jedan od drugog i radujem se zajedničkom radu“, rekao je Baton.

„Mislim da je fantastično što ćemo imati potpuno britansku postavu. Znam da obojica predstavljamo svoju zemlju s puno ponosa i iskreno se nadam da ćemo ispuniti očekivanja cele Velike Britanije, kao i svih navijača Meklarena širom sveta. Ništa mi više ne znači od mogućnosti da predstavljam Britaniju i radujem se tome što ćemo staze širom sveta u narednim godinama obojiti u crveno, belo i plavo“, dodao je Baton.

Batonov dogovor sa Meklarenom znači da će britanska ekipa naredne sezone imati bolid sa brojem 1, a ne Bron GP, kao čiji član je Britanac postao šampion ove godine, a uz to je i pomogao ekipi da dođe do titule u konkurenciji konstruktora.

“Uvek je teško doneti odluku i napustiti ekipu, kada ste toliko dugo deo nje. Ali, život se sastoji od izazova, a najvažniji su izazovi koje postavljamo pred sebe. Tako sam ove sezone osvojio titulu kao član ekipe Bron GP i nikada to neću zaboraviti, ali uvek pred sobom imam nove izazove. Zato sam se odlučio da pređem u Meklaren, jedan od najboljih timova u svetu sporta”, istakao je aktuelni šampion.

“Lista bivših šampiona koji su titule osvajali u bolidu ekipe samo govori ko je ko u Formuli 1: Emerson Fitipaldi, Džejms Hant, Niki Lauda, Alan Prost, Aerton Sena, Mika Hakinen, i naravno, moj novi klupski kolega, Luis Hamilton. Meklaren sam pratio još kad sam bio mali i neverovatan je osećaj konačno biti deo tima”, dodao je Baton.

Ekipa Bron GP u ponedeljak je postala Mercedes GP pošto je nemački gigant otkupio 75,1 odsto akcija tima, a samim tim umanjio svoj udeo u Mercedesom, sa kojim je bio partner od 1995. godine. Meklaren će u naredne dve godine otkupiti deo akcija koje su još u vlasništvu nemačke kompanije, koja će do 2015. snabdevati motorima ekipu sa sedištem u Vokingu.

Posle povlačenja Honde iz Formule 1 Baton je pristao na smanjenje plate kada je ekipa postala Bron GP, ali je posle osvajanja titule zatražio povećanje. Čelnici ekipe nisu pristali na to, a i posle preuzimanja tima od strane Mercedesa, Baton je dobio isti odgovor, ali je zato dobio ponudu Meklarena.

Pošto je dogovor Meklarena i Batona ozvaničen ostaje da se vidi ko će biti vozači ekipe Mercedes GP od naredne godine, a kao favoriti pominju se dvojica Nemaca Niko Rozberg i Nik Hajdfeld.

_________________
I C E M A N
 
Prikaz poruka:   
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Sport - Opšte diskusije ~ -> Formula 1 Vreme je podešeno za GMT + 1 sat
Strana prethodna  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  sledeća
Strana 3 od 7

 
Pređite u:  
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu
Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu
Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu
Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma





- Burek Forum - Doček Nove 2018. godine - Venčanja, svadbe - Proslave - TipoTravel - Kuda večeras - Anwalt - legal -

Bookmark to: Twitter Bookmark to: Facebook Bookmark to: Digg Bookmark to: Del.icio.us Bookmark to: StumbleUpon