www.domaci.de Forum Indeks Home
Portal • Forum • Novi upisi • Pretraga • Link do nas • Domaći filmovi • Lista korisnika • Tim sajta • Proverite privatne poruke • Prijava • Registracija
Pravilnik • FAQ • Profil • Favorites • Galerija slika • Top lista • Download MP3 • MP3 razno • Spotovi • Noviteti 2013 • Muzički noviteti 2014

Moto
Strana prethodna  1, 2, 3, 4  sledeća
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Auto-moto svet ~ -> ~ Ostala vozila i zanimljivosti ~
::  
Autor Poruka
ULT_RAS
~ Voli svog Anđelka ~
~ Voli svog Anđelka ~



Godine: 41

Datum registracije: 25 Feb 2005
Poruke: 5456
Mesto: Krusevac

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sre Maj 04, 2005 6:31 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

HONDA CBR 600 RR

MEZIMAC


Da je tačna ona poslovica prema kojoj iver ne pada daleko od klade, tačno je. Jedan od primera za to dolazi iz sveta motociklizma



Jedan od najnovijih supersportskih motocikala u gami Honde, model CBR 600 RR baziran na dokazanom šampionskom dvotočakšu sa oznakom RC211V, koji hara MotoGP takmičenjem. Kada bi se dobijale medalje na tržištu motocikala u klasi Super-sport, CBR 600 RR bi zasigurno opravdao svoje plemenito poreklo.

Ovaj model Honde svoju premijeru imao je krajem 2002. godine. Od tada, nakon silnih testiranja i tržišne eksploatacije, u 2004. godinu ulazi gotovo bez promena. Zapravo, jedine izmene su potvrda o Euro 2 standardu i nove boje. To praktično znači, da pored vozača pri vožnji sada uživa i priroda, jer novi CBR 600 RR ispušta manje gasova i ekonomičniji je. A što se tiče boja, nudi se u restilizovanoj crvenoj i crnoj varijanti.

CBR 600 RR hvale svi, od pojave 2002. pa do danas. I to važi počev od izgleda, koji nikog ne ostavlja ravnodušnim i kojim dominira spojeni auspuh postavljen ispod zadnjeg sedišta, pa sve do svakog tehničkog dostignuća i detalja Honde koji je u njega ugrađen.

Bilo bi lepo kada bi mogle da stanu sve pozitivne impresije vozača CBR 600 RR u ovaj članak. Ali, ono oko čega bi se složio svako ko ga je vozio jeste brzo dostizanje visokih obrtaja, odnosno cifre 13000 i to u svim stepenima prenosa, pa odlična upravljivost kako pri većim tako i pri manjim brzinama, te udobnost pri vožnji, a svakako i sigurnost pri kočenju i još mnogo toga.



Sa ove tačke gledišta, mogli bi se oduševiti, jer je to ono što želi svaki vlasnik motora! Ali, kad malo bolje razmislimo, ipak je bolja reakcija: Nije ni čudo kad je Honda izvukla sva tehnička dostignuća i ugradila u ovaj model!.

U ispravnost ove druge reakcije uverićemo se čim provirimo ispod kompaktnog i odlično dizajniranog oklopa, jer je, ipak, tu suština uspeha i filozofije Honde. A to se najbolje ogleda u činjenici da ovaj motocikl odgovara željama svakog motocikliste i predstavlja veliki izazov za konkurenciju. Suština svega bi mogla da se objasni i sa samo tri reči i pozivu: Idemo na crtu!

U CBR 600 RR je ugrađeno srce zapremine 599 ccm, odnosno DOHC motor sa 4 redno postavljena cilindra, 16 ventila, hlađen vodom.

Oznaka DOHC (Double Overhead Camshaft), naravno, znači da motor ima dve bregaste osovine smeštene u glavi, a to podrazumeva bolju iskorišćenost motora i veću snagu. Tako da je maksimalna snaga 86 kW (117 KS) pri 13000 o/min, a maksimalni obrtni moment čak 66 Nm pri 11000 obrtaja u minuti. Ubrizgavanje goriva je, takođe, razvila Honda. Sistem se naziva PGM-DSFI a radi se od direktnom ubrizgavanju, sa po dve brizgaljke po cilindru.



Sve ovo, pored male težine koja je postignuta korišćenjem prestižnih materijala ove industrije, težina od 169 kg je postavljena u samo težište između dva točka. Time se dobija na stabilnosti i kompaktnosti kojoj doprinosi i HMAS podesivi teleskop i Unit-Pro Link gasni podesivi amortizer sa podesivim predopterećenjem.

Za bezbednost kočenja brinu se napred dvostruki hidraulični diskovi sa četvoroklipnim kleštima i pozadi disk sa jednoklipnim kleštima. Honda je, takođe, u CBR 600 RR ugradila i HISS sistem kodiranog ključa protiv krađe.

Na pisti i na putu, modelu CBR 600 RR je predviđeno da bude revolucionaran u Supersport segmentu, u mnogome isto kao i njegova inspiracija RCV. RC211V je trijumfovao pri svom debiju, nakon čega je nastavio da dominira MotoGP takmičenjem. Trkačkim žargonom bi se reklo da je RC211V preuzeo vođstvo! Sada je red na novi CBR 600 RR.

Ovaj sportski lepotan od kraja februara može se kupiti i na našem tržištu kod ovlašćenog uvoznika, kao i ostali modeli iz proizvodnog programa Honde za 2004. godinu, po promotivnoj ceni od 566.000 dinara, sa uračunatom carinom. Imajući u vidu odnos cena/kvalitet, ovaj motocikl je trenutno jedan od najboljih na tržištu.



_________________
 
ULT_RAS
~ Voli svog Anđelka ~
~ Voli svog Anđelka ~



Godine: 41

Datum registracije: 25 Feb 2005
Poruke: 5456
Mesto: Krusevac

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sre Maj 04, 2005 6:35 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

HONDA skuteri

ZA ČISTU DESETKU!


Od ove godine na našem tržištu se pojavila ozbiljna ponuda skutera i motocikala marke Honda



SH 125

Dylan 125

Jazz 250

Silver Wing 600


Renomirani japanski proizvođač Honda je pre par godina obustavila proizvodnju dvotaktnih motora u svim segmentima, iz opravdanih razloga: ekonomičnosti, sigurnosti, ekoloških standarda i tehničkog napretka.

Danas, svi skuteri imaju četvorotaktni motor, vodeno hlađenje, izuzimajući model Lead 100, a neki imaju čak i elektronsko ubrizgavanje goriva, odnosno PGM-FI sistem koji Honda koristi i kod super sportskih modela. Pored toga Honda nije štedela svoja dostignuća u drugim segmentima, pa se neki skuteri mogu naći i sa ABS i Dual CBS sistemom kočenja, podesivim gasnim amortizerima i drugim tehničkim rešenjima.

Evo kako trenutno izgleda ponuda ovih simpatičnih dvotočkaša marke Honda.

Lead 100
Model Lead 100 je gradski skuter, veoma okretan i živahan, sa benzinskim motorom zapremine 100 ccm i čak 7 KS.

Obezbeđuje udobnu vožnju za dva putnika, koji ne moraju da brinu koliko ukupno imaju kilograma i koliki ih uspon čeka. Doboš kočnice na oba točka i zadnje vešanje sa uljnim amortizerom obezbeđuju sigurnu i komfornu vožnju.

Cena je 108.000 dinara sa plaćenim carinskim dažbinama, što je zaista povoljno u odnosu na sve ono što ovaj skuter pruža.

Pantheon 125/150
Kad bismo rekli da je ovo samo skuter, uvredilli bi ga. Naljutio bi se i proizvođač, koji je u njega uložilo sve od sebe. Tako se Pantheon se izrađuje u dve verzije, a razlika je samo u zapremini motora i snazi, 125 ccm i 150 ccm, snage 13,6 KS i čak 16 KS.

I u ovaj model ugrađen je prestižni sistem ubrizgavanja goriva PGM-FI Honde, što zapravo znači lakši rad, bolju elastičnost i manju potrošnju, a veću snagu i startnost. Tu je i Dual CBS sistem kočenja, koji delujući na oba točka obezbeđuje veću stabilnost, tako potrebnu jer ovaj skuter dostiže preko 120 km/h. Pored toga ima aluminijumske felne i udvojene amortizere. Ceo komplet sa plaćenom carinom, u zavisnosti od zapremine motora, kod nas košta 221.000 od 233.000 din.

Dylan 125/150 i SH 125/150
Ova dva modela Dylan i SH su na prvi pogled veoma slična, ali ipak različita. Imaju praktično iste četvorotaktne motore od 125 ccm i 150 ccm, snage 13,6 KS i 16 KS. Oba su opremljena tubeles gumama, napred i nazad, aluminijumskim naplatcima. Prednje kočnice su hidraulične disk, a zadnje doboš. Toliko o sličnosti, jer su razlike u dizajnu kao nebo i zemlja.

Dylana bismo opisali kao veselog sportistu, oštrijih ivica, aerodinamičnog izgleda.

SH je opremljen gumama većih dimenzija od 16 cola, klasično-futurističkog izgleda, tako da se svako može pronaći na jednom od njih.

Cene se kreću od 188.00 do 191.000 dinara sa plaćenom carinom.

Jazz 250/Jazz 250 ABS
Prestižnog je izgleda koji ne ostavlja nikog ravnodušnim. Spreman da vas odveze do radnog mesta, pa i na neki kraći vangradski put. Udobnost i sigurnost su mu na prvom mestu. Takođe ima četvorotaktni motor 250 ccm, vodom hlađen i ukupno 19 KS. Isporučuje se sa ugrađenim CBS ili ABS sistemom kočenja po želji, a ima i udvojene amortizere i aluminijumske naplatke. U svakom slučaju, ovaj skuter treba probati i tek tada u prvi plan dolaze njegovi pravi kvaliteti. Cena modela bez ABS-a je 315.000 dinara sa carinom.

Silver Wing 600/Silver Wing 600 ABS
Prestižan model, koji je u svojoj klasi zadao domaći zadatak drugim proizvođačima. Sa dvocilindarskim, četvorotaktnim motorom, 8 ventila i čak dve bregaste osovine i PGM-FI sistemom ubrizgavanja ima, verovali ili ne, 50 konjskih snaga. Udobnost i sigurnost obezbeđuju teleskopska viljuška napred, a pozadi udvojeni podesivi gasni amortizeri. O kočenju ćemo reći samo ABS ili CBS po želji, a izgled, procenite sami. Cena ovog dvotočkaša bez ABS-a je opravdanih 514.000 dinara sa carinom.

Neki od ovih modela se mogu videti u prodajno-izložbenim salonima u Beogradu i Novom Sadu, ali i sa prvim lepim danima i na ulicama naših gradova.

_________________
 
ULT_RAS
~ Voli svog Anđelka ~
~ Voli svog Anđelka ~



Godine: 41

Datum registracije: 25 Feb 2005
Poruke: 5456
Mesto: Krusevac

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sre Maj 04, 2005 6:40 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

SUZUKI GSX-R 750

Sportista u srcu i duši


Svi ljubitelji supersportskih motocikala dobro se sećaju 1985. godine, koja je bila prekretnica u konstruisanju najbržih dvotočkaša. Te godine predstavljen je, već legendarni, plavo-beli Suzuki GSX-R 750



Godinama upravo je model Suzuki GSX-R 750 vladao svetskim motociklističkim takmičenjima, od 24h Le Mansa do Klase Superbike. Ubrzo iz Klase 750 je proizišla Klasa 1000, popularna hiljadarka, a zatim veoma brzo je nastala i Klasa 600.

Vremenom razlika u performansama između Klasa 1000 i 600 je postala sve manja, tako da su potrebe tržišta za motociklima od 750 ccm postale minimalne. Posledica svega toga je odustajanje skoro svih vodećih proizvođača od proizvodnje motocikala sa ovom radnom zapreminom motora.

Međutim, Suzuki sve ove godine održava Klasu 750, tvrdeći da je to pravi odnos snage, težine i upravljivosti. Zato u skladu sa tradicijom ovaj japanski proizvođač je za 2004. godinu predstavio potpuno novi model GSX-R 750.

Ovaj motocikl bi trebao, kao 1985. godine, da podigne sportsku vožnju na viši nivo. Suzuki se svih ovih godina može pohvaliti dobrom izdržljivošću i pouzdanošću. Na novom modelu međuosovinski razmak je smanjen sa 1410 na 1395 milimetara i masa je smanjena sa 166 na 164 kilograma. Pored toga, novi ram motocikla je znatno krući, što u kombinaciji sa težinom i međuosovinskim rastojanjem motociklu daje zavidnu upravljivost. I stabilnost je sasvim dobra, kako na pravcu tako i u krivinama, čak i pri veoma oštroj vožnji.



Performanse agregata su poboljšane temeljnom doradom najbitnijih delova. Klipnjače, radilica i bregasta vratila su olakšani i dodatno ukrućeni. Kompresija je sada povećana na 12,3:1, što daje, uz poboljšane komore za sagorevanje, kao i novi sistem napajanja gorivom koji kontroliše elektronika, bolji odziv na komandu gasa. Praktično novi GSX-R 750 sada krene sa propinjanjem na zadnji točak mnogo pre, iako je snaga agregata ostala ista, tačnije 141 KS. Međutim, razlika je u tome što je ona sada dostupna već na 11800 o/min. A upravo na obrtnom momentu se najbolje vidi koliko je motor ovog motocila poboljšan, jer je porastao sa 83 na 99 Nm, na istom broju obrtaja (10500 o/min).

Potpuno novi ram je napravljen u popularnoj mat crnoj boji i u potpunosti može da prati performanse motocikla. Renomirana fabrika Showa je napravila upside-down prednju viljušku, koja je podesiva u svim pravcima.



Za nju su radijalno pričvršćena kočiona klešta proizvođača Tokico. Napred se nalaze dvostruki plivajući diskovi prečnika 329 mm, dok je za kočenje na zadnjem točku zadužen disk prečnika 220 mm, sa dvoklipnim čeljustima. Nazad se nalazi oscilirajuće rame pojačano sa gornje strane, na koje deluje podesivi gasno-uljni amortizer Showa.



Vizuelno novi Suzuki GSX-R 750 motocikl sada izgleda kompaktnije nego stariji model. Svetlosna grupa napred je uspravna sa usisima za vazduh sa obe strane. Na visoko uzdignutom repu se nalaze dva reda LED dioda. Na instrument ploči je u prvom planu obrtomer, dok je do njega smešten LCD display na kojem se mogu očitavati ostali bitni podaci.

Pored svega najbitnije su performanse motocikla, pa sigurno ni tu nećete ostati razočarani.

Maksimalna brzina je 280 km/h, dok je ubrzanje do sto 2,9 sekundi.



Suzuki, dakle, igra na kartu da je prava mera za sportsku vožnju 750 ccm, jer nudi najbolji odnos uloženo-dobijeno. Ovo mišljenje dele i mnogi poznavaoci motocikala, a pravi zaljubljenici u Superbike će biti oduševljeni, budući Suzuki GSX-R 750 smatraju za jedini i pravi...

_________________
 
ULT_RAS
~ Voli svog Anđelka ~
~ Voli svog Anđelka ~



Godine: 41

Datum registracije: 25 Feb 2005
Poruke: 5456
Mesto: Krusevac

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sre Maj 04, 2005 6:45 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

YAMAHA Majesty 400

Prava mera


Pre samo nekoliko godina imali smo samo skutere i klasične motocikle. Međutim, potrebe u savremenom životu zahtevale su nešto novo i praktičnije od motocikla i skutera. Ukrštanjem motocikla i skutera nastala je nova klasa maksi skutera, koja je sada u velikoj ekspanziji



Tako se od maksi skutera očekuje da dovoljno brzo i udobno prevezu vozača i suvozača od tačke A do tačke B, a neki čak omogućavaju i solidno snalaženje u gradskoj gužvi.

U klasi maksi skutera, Yamaha je jedan od vodećih proizvođača. Za ovu sezonu predstavila je potpuno novi Majesty 400, koji bi trebalo da popuni prazninu između Majesty 250 i T-max-a 500. Stručnjaci Yamahe kažu, da su prilikom konstruisanja više imali u vidu lako savladavanje udaljenosti između gradova, nego kretanje u urbanim sredinama, mada se Majesty 400 i tu dobro snalazi.



Jednocilindarski pogonski agregat, radne zapremine 395 ccm, ima horizontalno postavljen cilindar. Snagu od 34 KS postiže pri 7250 o/min, dok najveći obrtni moment od 36,3 Nm ostvaruje pri 6000 o/min. Napajanje gorivom je elektronsko sa pet senzora koji prate rad agregata.

Ram motocikla je izrađen novom Die-Cast tehnologijom, po uzoru na supersportske motocikle. Torziona krutost mu je povećana čak 86%.

Da bi zadovoljili kriterijume udobnosti, konstruktori su dosta vremena posvetili ogibljenju. Napred se nalazi klasična viljuška prečnika 41 mm, hoda 120 mm. Nazad su dvostruki amortizeri bez mogućnosti podešavanja.



Točkovi od pet krakova podsećaju na točkove koji se mogu videti na R modelima. Dimenzije guma su 120/80-14 napred i 150/70-13 nazad.

Kočnice dosta dobro obavljaju svoj zadatak, bez obzira što se napred i nazad nalazi po jedan disk prečnika 267 mm.

Izgled Yamahe Majesty 400 garantuje vozaču da će biti primećen gde god da se pojavi, iako dizajn ne postavlja neke nove standarde. Završna obrada je na veoma visokom nivou, kao što smo i navikli kod Yamahe.

Instrumenti su kombinacija dva analogna (brzinomer i obrtomer) između kojih se nalazi digitalni displej sa ostalim informacijama.



Ispod sedišta se nalazi prtljažni prostor od 60 litara, u koji mogu stati, bez problema, dve integralne kacige. Prtljažni prostor je osvetljen i obložen.

U prednjem delu se nalazi prostor za sitnice, zapremine 10 litara. Sedište je, inače, postavljeno na visini od 750 mm, i veoma je široko i udobno, kako za vozača, tako i za saputnika.



U nastavku sedišta se nalazi atraktivan spojler, koji može da posluži i kao nosač za kofer.

Yamaha je ovim modelom napravila pravi potez, jer Majesty je prava mera za savladavanje kilometara u dvoje. Pri tom malo spretnijim vozačima neće predstavljati problem vožnja po gradu.

_________________
 
ULT_RAS
~ Voli svog Anđelka ~
~ Voli svog Anđelka ~



Godine: 41

Datum registracije: 25 Feb 2005
Poruke: 5456
Mesto: Krusevac

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sre Maj 04, 2005 6:49 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

HONDA CBR 1000 RR Fireblade

Vatrena oštrica


Svojom legendarim modelom CBR, Honda je prisutna u samom vrhu sportskih motocikala već 12 godina. Ovi motocikli su važili kao kvalitetni i uvek su imali neki novitet sa kojim su bili korak ispred konkurencije



Godine 1992. prva generacija Fireblade je započela novu evoluciju u konstruisanju sportskih hiljadarki. Glavna odlika je bila, agregat od 900 ccm, dok je veličina i težina motocikla bila na nivou klase 600. Honda je uvek težila da dimenzije motocikla budu kompaktne, što je uvek rezultiralo dobrim voznim svojstvima. Novi CBR 1000 RR siluetu deli sa CBR 600 RR, modelom Honda koji Valentino Rossi vozi u Moto GP šampionatu. I dimenzije su približne, a vizuelno CBR 600 i CBR 1000 su veoma slični, pa bi ih čak i prosečni poznavaoci motocikala veoma lako mogli pomešati. Završetak izduva se nalazi ispod sedišta saputnika, tako da ne narušava liniju motocikla. Zadnji deo motocikla je visoko izdignut, pa vozač ima utisak da visi nad prednjim točkom, što mu omogućava dobru kontrolu i upravljivost. Generalno, novi CBR 1000 RR ima veoma agresivan nastup. Četvorocilindarskom agregatu je povećan hod klipa sa 54 mm na 56,5 mm. Samim tim je i radna zapremina povećana na 998 ccm. Potpuna novost je napravljena u sistemu napajanja, jer je kombinovano indirektno i direktno punjenje. To je ostvareno sa dva reda brizgaljki, kojih ima ukupno osam. Četiri ubrizgavaju gorivo ispred usisnih ventila, dok ostale četiri ubrizgavaju gorivo direktno u cilindre. O radu kompletnog agregata brine se novi 32-bitni procesor. Po dimenzijama mali agregat razvija 172 KS pri 11250 o/min, dok obrtni moment 115 Nm razvija na 8500 o/min. Snagu agregat razvija ravnomerno već od 5500 o/min. Kvačilo je sada hidraulično i ima duži hod. Pri brzinama od 200 km/h proradi prisilno punjenje air-boxa, kada agregat može dostići preko 180 KS. Prednja kočiona klešta Tokico su radijalno pričvršćena za upside-down viljušku prečnika 43 mm. Na prednjoj viljušci se nalazi još jedna novost. Reč je o elektronskom amortizeru upravljača, čija tvrdoća zavisi od brzine motocikla. Što se vozi brže on postaje sve tvrđi. Ovo rešenje otklanja sve nedostatke koje je imao klasičan amortizer. Novi ram je napravljen po uzoru na RC 211 V, odlikuje ga Pro-Link sistem protiv vibracija okrenut za 180. Ram je napravljen Die-Cast tehnologijom, tako da ima debljinu zida od samo 2,5 mm, što je velikim delom doprinelo da težina motocikla bude 179 kg. Novim modelom Honda dokazuje da će ostati u vrhu supersportskih motocikala. Novi CBR predstavlja u potpunosti nova tehnološka otkrića. Očekivanu cenu od 13.500 evra prati kvalitet završne obrade na visokom nivou koji diktira Honda.




_________________
 
ULT_RAS
~ Voli svog Anđelka ~
~ Voli svog Anđelka ~



Godine: 41

Datum registracije: 25 Feb 2005
Poruke: 5456
Mesto: Krusevac

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sre Maj 04, 2005 6:54 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

BUELL Lightning XB 9S

Urbana legenda


Možete li da zamislite Harley-Davidson lagan, brz i okretan? Na ovo pitanje prvi je odgovorio Eric Buell predstavivši 1989. godine prvi Buell RS 1200. Tada je započeta priča fabrike motocikala Buell



U februaru 1993. godine Buell postaje deo Harley-Davidsona, kada je 49% akcija pripalo gigantu iz Milvokija. Zatim je 1998. godine Erik Buell prodao gotovo sve svoje akcije Harley-Davidsonu, ostavivši sebi samo 2%, što mu je omogućilo projektovanje nesvakidašnjih motocikala. I to potpuno drugačijih od Harleya. Pri konstruisanju Buell motocikala koriste se nove tehnologije. Osnovni cilj im nije povećanje maksimalne brzine kao većini proizvođača motocikala, već uživanje u vožnji.

Buell Lightning XB 9S predstavlja naslednika modela Lightning S1 iz 1995. godine.

Prepoznatljiv je masivan prednji deo, dok je rep mali i kratak, poput onih na streetfighter preradama. Upravo kratak rep stvara utisak da je motocikl manji nego što u stvarnosti jeste. Iznad prednjeg dvostrukog okruglog svetla nalazi se plastična maska malih dimenzija, iza koje stoje potrebni analogni instrumenti.



U okviru masivnog aluminijumskog rama nalazi se rezervoar za gorivo zapremine 14 litara, što je potpuno orginalna ideja za uštedu na prostoru.

Zahvaljujući tome, na mestu rezervoara nalazi se air-box velike zapremine. Rezervoar za ulje je unutar zadnje viljuške, tačnije na mestu iznad spojnog klina.

Nove ideje moraju pratiti nove tehnologije, tako da ram nosi potpis Verlicchi, a zadnja viljuška Brembo. Smanjenje mase rotirajućih delova uspelo je zahvaljujući primeni novih rešenja na točkove i kočioni sistem. Rezultat je drugačiji dizajn prednjeg i zadnjeg naplatka. Za obod prednjeg naplatka učvršćen je disk prečnika čak 375 mm, na koji deluje šestoklipna kočiona čeljust marke Nissin.



Showa upside-down prednja viljuška ima hod 120 mm, dok zadnji amortizer ima hod 127 mm. Podešavanja su moguća u svim parametrima. Završni prenos je preko zupčastog remena, koji je veoma lak za održavanje i veoma tih u vožnji.

Buell koristi Harley-Davidson agregate, pa je konstrukcija poznata, V2 sa uglom između cilindara od 45 stepeni. Hlađenje cilindara je vazduh-ulje, uz dodatni ventilator smešten ispod sedišta, koji pomaže boljem hlađenju zadnjeg cilindra duboko zavučenog u ram, daleko od neophodne struje vazduha. Čak i nakon gašenja motora, ventilator će nastaviti da hladi cilindar do bezbedne temperature. Da bi zadovoljio ekstremne uslove rada, podmazivanje je izvedeno preko suvog kartera, uz poseban hladnjak ulja. Radna zapremina je 984 ccm. Maksimalnu snagu od 84 KS postiže pri 7400 o/min, dok je maksimalni obrtni moment 85,6 Nm, dostupan pri 5600 o/min. Napajanje goriva je preko DDFI (Dinamic Digital Fuel Injection) sistema, a rezultat je odgovor na ručicu gasa bez zadrške.



Vibracije koje potiču od agregata smanjene su zahvaljujući Uniplanar sistemu pričvršćivanja agregata za ram, a tim sistemom je povećana celokupna krutost motocikla.

Kompaktne dimenzije čine ovaj motocikl veoma okretnim. Tome doprinosi i veoma mali ugao upravljača od 21O. Međuosovinskom razmaku od 1320 mm najviše prija vožnja krivudavim putevima, dok će se na autoputu primetiti blago poskakivanje, ali bez rizika pada. U gradskoj gužvi dobro se snalazi, mada, svakako ne može zameniti skuter. Zahvaljujući upravljivosti i dobrim odzivom na gas, Buell je motocikl sa kojim je uživanje praviti trikove, poput podizanja na zadnji ili, za veštije vozače, na prednji točak. Za kompletan utisak vozača i publike brine se prodoran zvuk dvocilindraša koji se zavrti i do 8000 obrtaja. Iako definitivno ne deluje tako, čak će se i putnik dosta udobno smestiti iza vozača, ukoliko mu ne smeta visoka pozicija sedenja.



Streetfighter izgled svakako oduševljava ljubitelje dvotočkaša koji žele biti drugačiji i originalniji od ostalih. Stoga cena od oko 15.000 evra, što je nešto više od supersportskih modela, neće predstavljati prepreku pravim ljubiteljima ove američke fabrike, koja garantuje ekskluzivnost.



Tek da se zna, u slučaju da vam je slab XB 9S postoji XB 12S sa nešto više konskih snaga i kubika.

Sve u svemu, Lightning s pravom nosi epitet urbana legenda...

_________________
 
ULT_RAS
~ Voli svog Anđelka ~
~ Voli svog Anđelka ~



Godine: 41

Datum registracije: 25 Feb 2005
Poruke: 5456
Mesto: Krusevac

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sre Maj 04, 2005 6:59 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

KAWASAKI Z 750

Sportski ogoljeno


Najmanji japanski proizvođač Kawasaki predstavio je najveći broj noviteta u različitim klasama. Godinama je kaskao za konkurencijom i uvek mu je malo nedostajalo



Definitivno u ovoj sezoni Kawasaki izaziva na megdan najžešće borce. Modeli ZX-6R, ZX-10R i Z 1000 Kawasaki izbacuju u prvi plan. Novi Kawasaki Z 750 predstavljen je novinarima u Španiji. Utisci su veoma povoljni.

Model Z 750 je za broj manji od Z 1000 i takođe predstavlja naslednika legendarnog motocikla Kawasaki Z. Izgled je skoro identičan modelu Z 1000, znači veoma agresivan. Jedina razlika je u prednjoj maski, samo ako se bolje zagledate.



Izduvni sistem je 4 u 1 i sada samo sa jedne strane. Položaj vozača je kao na streetfighteru, što mu omogućava dobru upravljivost u gradu i na krivudavim deonicama. Na autoputu se, takođe, ponaša dobro, a krajnja brzina mu je respektabilnih 245 km/h.

Instrumenti su izvedeni kao na svim novim modelima kuće Kawasaki, pa su slabije pregledni na suncu jer su u potpunosti digitalni. Rep motocikla je isti kao na ZX-6R, sa istim stop svetlom od LED dioda.

Pogonski agregat je proizišao iz Z 1000, s tim što je odnos prečnika i hoda klipa reduciran sa 77,9 x 50,9 mm na 68,4 x 50,9 mm. Snaga od 110 KS pri 11000 o/min omogućava mu skoro sportske performanse. Sistem ubrizgavanja je veoma sličan onome na ZX-10R. Radna zapremina od 748 ccm čini ovaj Kawasaki jedinstvenim u ovoj klasi, pošto konkurencija ima radnu zapreminu od 600 ccm. Komore sagorevanja su takođe izmenjene, pa je krivulja snage povoljnija nego kod jačeg brata, iako ima nešto više konjskih snaga. Prenosni odnosi šestobrzinskog menjača su dobro usklađeni sa agregatom.



Napred se nalazi klasična viljuška prečnika 41 mm, bez mogućnosti podešavanja, dok se nazad nalazi gasni monoamortizer koji deluje na veoma jednostavno izvedenu viljušku. Bez obzira koliko ogibljenje deluje jednostavno, sasvim korektno obavlja svoj posao.

Za kočenje su zaduženi napred dvostruki diskovi prečnika 300 mm, na koje deluju dvoklipna klešta, dok se nazad nalazi jedan disk prečnika 220 mm sa jednoklipnim kočionim kleštima.



Dimenzije motocikla su kompaktne, ukupna dužina je 2080 mm, širina 770. Međuosovinski razmak od 1425 osigurava veoma dobru stabilnost u krivinama, bez obzira na težinu od 195 kg.

Kawasaki je, bez sumnje, napravio motocikl koji je u svim segmentima solidan, tako da je celokupni utisak veoma dobar. Uz to Kawasaki ima veoma povoljnu cenu, što ga čini best buy u klasi sport naked.

_________________
 
ULT_RAS
~ Voli svog Anđelka ~
~ Voli svog Anđelka ~



Godine: 41

Datum registracije: 25 Feb 2005
Poruke: 5456
Mesto: Krusevac

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sre Maj 04, 2005 7:03 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

BENELLI TNT

Dinamit


Benelli je 1999. godine predstavio model Tornado, sa kojim se ova tradicionalna italijanska fabrika vratila na tržište supersportskih motocikala. Ubrzo nakon toga, Benelli se vratio u Svetsko prvenstvo klase Superbike



Novim modelom TNT, Benelli napada sve popularnije tržište u segmentu naked bike, mada, motocikli ove klase više liče na neke streetfighter prerade nego na izvorne tvorevine. U toj klasi konkurencija je veoma jaka i čine je Mondial, Buell, Ducati. Međutim, Benelli TNT pretenduje na tron.

TNT je nastao na osnovi supersportskog modela Tornado Novocento Tre, od kojeg nasleđuje poznati trocilindarski pogonski agregat.



Radna zapremina je povećana na 1130 ccm, što je postignuto povećanjem hoda klipa sa 49,2 na 62 milimetra. Cilindri su nagnuti prema napred za 15 stepeni. Vibracije, koje potiču od agregata, smanjene su pomoću kontraosovina. Napajanje je direktno elektronsko, sa jednom brizgaljkom po cilindru. Hladnjaci se nalaze sa obe strane kao na Hondi VTR. Maksimalna snaga agregata je 135 KS pri 9250 o/min, dok je obrtni moment od 117 Nm dostupan na 6750 o/min.

Međuosovinski razmak je 1419 milimetara. Masivnu upside-down prednju viljušku prečnika čak 50 mm potpisuje Marzocchi.

Zadnji monoamortizer Extremetech napravljen je dobrim delom od ergala. Od ergala je napravljen i podesivi upravljač.

[/img]http://www.vrelegume.co.yu/slike/121/moto_testovi/b2.jpg[/img]

Ipak, dizajn je glavni adut ovog motocikla. Kada ga vidite definitivno ostajete bez daha. Velika prednja maska ima far sa čak šest sijalica. Završetak izduvnog sistema se nalazi ispod sedišta saputnika.

Sedište saputnika se može skinuti, tada nesmetano gledate fantastično napravljen izduv.

Ram je napravljen od kombinacije čelika i aluminijuma, a izveden je tako da izgled agregata dođe do izražaja, kao kod izvornih motocikala naked bike.

Streetfighteri u poslednje vreme zauzimaju sve veći deo motociklističkog tržišta, pa se u firmi Benelli nadaju velikom uspehu na tržištu.

TNT se već nalazi u prodaji, po ceni od 12.900 evra, što ga čini nešto povoljnijim od konkurencije. Dakle, u ovoj sezoni se sprema prava streetfighter eksplozija...

_________________
 
ULT_RAS
~ Voli svog Anđelka ~
~ Voli svog Anđelka ~



Godine: 41

Datum registracije: 25 Feb 2005
Poruke: 5456
Mesto: Krusevac

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sre Maj 04, 2005 7:06 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Gilera Nexus 500ie

Maksi sport


Skuteri u poslednjih nekoliko godina zauzimaju sve veći udeo na tržištu motocikala



Maksi skuteri su danas hit i već su nadmašili prodaju klasičnih motocikala. Svaka fabrika dvotočkaša, koja drži do sebe, ima bar jedan maksi skuter u ponudi. Gilera je otišla korak dalje, stvorivši maksi sport skuter Nexus. Nova Gilera Nexus, na prvi pogled izgleda poput nekog R modela. Silueta je u potpunosti sportska, sa visoko izdignutim repom. Napred se nalaze dvostruka svetla mačkastog oblika, dok su pokazivači pravca smešteni u retrovizorima. Vetrobran se može podešavati po visini, tako da i najviši vozači neće imati problema sa vetrom. Vozač ima sasvim dovoljno mesta da se udobno smesti, upravljač je čak malo povijen kao na sportskim modelima.

Rezervoar za gorivo je smešten između nogu vozača, pa je efekat skutera u potpunosti izbegnut.



Saputnici će biti veoma zahvalni na velikom i udobnom sedištu.

Tabla sa instrumentima je veoma pregledna. U prvom planu je obrtomer, sa leve strane brzinomer sa krajnjom oznakom 200 km/h, dok je sa desne smešten multifunkcionalni displej sa svim potrebnim informacijama.

Pogonski agregat, koji ima dosta snage, poznat je iz modela Master 500.

Iz radne zapremine od 460 kubnih centimetara sa lakoćom je izvučeno 40 konjskih snaga pri 7500 obrtaja u minuti. Maksimalni obrtni moment iznosi zavidnih 43 Nm pri 5500 o/min.

Istovremeno, ovaj agregat poseduje elektronsko napajanje - Magneti Mareli.

Naravno da kad motocikl ima ovakav motor performanse ne izostaju. Ubrzanje od 0 do 100 kilometara na čas je 6,6 sekundi, a 400 metara prelazi za 15,6 sekundi, što je zadivljujuće za jedan skuter.



Variomatski menjač osigurava veoma meku vožnju, bez trzaja, što u svakom momentu modelu Gilera Nexus osigurava dobra ubrzanja.

Za dinamiku vožnje zaduženo je kvalitetno ogibljenje, napred se nalazi klasična viljuška prečnika 41 mm, dok se nazad nalazi podešavajući monoamortizer. Ovaj skuter ima mogućnost podešavanja visine repa, tako da se može prilagoditi vašem stilu vožnje. Napred se nalaze dvostruki diskovi prečnika 260 mm na koje utiču četvoroklipne kočione čeljusti Brembo. Nazad se nalazi jedan disk prečnika 210 mm. Gume su većih dimenzija nego što je standard za klasu maksi skutera, napred je 120/70 R15, nazad 160/60 R14.

Međuosovinski razmak od 1515 mm osigurava udobnu vožnju i na dužim relacijama. Bez obzira na težinu od 195 kg, motocikl se vozi sa lakoćom, čak se krivine mogu prolaziti kao na sportskim modelima. Potrošnja se kreće između 4 i 5 litara, što i nije mnogo kada se uzmu u obzir agregat i performanse.



Pokušaj italijanske fabrike da napravi nešto posebno u potpunosti je uspeo.

Gilera Nexus 500ie će okrenuti okorele bikere prema skuterima, jer su funkcionalnost i uživanje u vožnji kod ovog modela objedinjeni.

Cena od oko 6.500 evra na italijanskom tržištu je nešto niža od konkurencije, što ovaj maksi sport skuter čini dobrom prilikom.

_________________
 
ULT_RAS
~ Voli svog Anđelka ~
~ Voli svog Anđelka ~



Godine: 41

Datum registracije: 25 Feb 2005
Poruke: 5456
Mesto: Krusevac

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sre Maj 04, 2005 7:10 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Aprilia Pegaso 650 Strada

Italijanski supermoto


Aprilia, kao jedan od vodećih italijanskih proizvođača odlučio je da se posveti izradi kvalitetnih supermoto motocikala. Novi adut zove se Pegaso 650 Strada



Preteča modela poput novog Aprilia Pegaso je, sada već legendarni, KTM Duke. Takve motocikle odlikuje upotrebljivost u svim prilikama, čak i u velikoj gradskoj gužvi. Aprilia sve ozbiljnije nastupa na Supermoto prvenstvu, pa je predstavljanje modela Pegaso u supermoto stilu logičan potez.

Vizuelno, Pegaso je najsličniji modelu KTM Duke, iako je srodan Yamahi XT. Prednji blatobran se nalazi tik uz točak, što ga po izgledu razlikuje od izvornih supermoto motocikala, nastalih od cross modela. Prednji svetlosni sklop odlikuje prozirna plastika, dok je nazad za dobru signalizaciju zadužena LED tehnologija. Sa leve i desne strane stop svetla dominiraju dva masivna auspuha.



Na instrument tabli u prvom planu je obrtomer, pored njega se nalazi multifunkcionalni displej. Na mestu gde bi trebao da bude rezervoar nalazi se pregrada za sitnice, koji se otvara pomoću komande sa upravljača, a tu je i čep za rezervoar zapremine 16 litara. Druga pregrada, nešto veće zapremine, nalazi se ispod sedišta.

Pogonski agregat Rotaxa je zamenjen jednocilindarskim agregatom pozajmljenim od Yamahe XT. Radna zapremina agregata je 659 ccm, sa 4 ventila i jednim bregastim vratilom, suvim karterom i elektronskim ubrizgavanjem.



Maksimalna snaga od 50 KS je dostupna pri 6250 o/min, dok je obrtni moment 61 Nm pri 5200 o/min, što je nešto bolji rezultat nego na XT. Ram oko pogonskog agregata je i dalje od čeličnih cevi.

Ogibljenje je nešto tvrđe trimovano, kao što i priliči supermoto motociklima. Napred se nalazi podesiva klasična viljuška prečnika 45 mm, dok zadnji amortizer nema mogućnost podešavanja.

Gume dimenzija 110/70-17 napred i 160/60-70 pozadi leže na predivnim alu naplatcima indentičnog dizajna kao na modelu Mille R Factory. Dobro i sigurno kočenje osiguravaju napred jedan disk, prečnika 320 mm sa četvoroklipnim kočionim čeljustima, a pozadi disk prečnika 220 mm. Međuosovinski razmak je 1479 mm.



Od dodatne opreme tu su ABS kočnice, kit za podizanje sedišta sa visine 780 mm na 820 mm, elektronska zaštita protiv krađe itd. Najavljena cena od oko 7.000 evra je prava ponuda za motocikl koji sa lakoćom odoleva svakodnevnoj vožnji.

_________________
 
ULT_RAS
~ Voli svog Anđelka ~
~ Voli svog Anđelka ~



Godine: 41

Datum registracije: 25 Feb 2005
Poruke: 5456
Mesto: Krusevac

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sre Maj 04, 2005 7:15 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Kawasaki Ninja ZX-6R

Zeleni ratnik


Na ovogodišnjem Intermotu svetlost dana je ugledao potpuno novi Kawasaki Ninja ZX-6R. Inženjeri iz Akašija su sa ponosom tvrdili da je ovo najbolji motocikl u klasi Supersport. Formula uspeha je proverena: ugraditi sve što je najbolje i najkvalitetnije. Ali, krenimo redom...



Sada već davne 1985. godine Kawasaki se pojavio na tržištu sa GPZ 600R, odnosno popularni Ninja 600R, a to je bio prvi sportski motocikl srednje radne zapremine. Od tada Kawasaki se uvek trudio da bude u samom vrhu, tehnološki približavajući klasu od preko 1000 kubika i klasu 600. Sa novim modelom ZX-6R, Kawasaki je sigurno jedan od najboljih motocikala u svom segmentu.

Na prvi pogled novi Kawasaki izgleda kao redizajniran stari model. Međutim, kad se malo bolje zagleda ZX-6R je potpuno novi motocikl. Linije više nisu tako oštre kao kod starijeg modela i izgleda kao da je motocikl izliven iz jednog dela. Završetak izduvnog sistema je sada premešten ispod saputnikovog sedišta, što čini ovaj motocikl još atraktivnijim. Iznad i oko njega nalazi se zadnje stop svetlo od LED dioda i dobro ukomponovani pokazivači smera.



Prednja maska je veoma slična staroj, samo je njuška nešto oštrija, što ide na ruku aerodinamici. Potpuno novi ram, mat crne boje, ima bolje rezultate torzione krutosti nego što je to bio slučaj na starom modelu.

Što se tiče agregata, na ovom motociklu marke Kawasaki može se naći sve što je trenutno u trendu. Od dvostrukih brizgaljki, koje je Honda prva upotrebila, do dvostrukih leptira na usisu, što je odlika kuće Suzuki. Nezvaničan podatak o snazi govori da novi Ninja ima oko 135 KS sa air-boxom, koji je specijalitet fabrike Kawasaki. Sa takvom snagom Ninja izbija u prvi plan Supersport klase, sa nekoliko konjskih snaga više od konkurencije (Yamaha i Suzuki 120 KS, Honda 117 KS). Inače, Kawasaki uvek objavi tačnu snagu tek neposredno pred početak prodaje.



Pogonski agregat je ostao četvorocilindarski, radne zapremine 636 ccm, dok ZX-6RR ima zapreminu od 600 ccm zbog homologacije za Supersport takmičenja. Cilindri su potpuno novi, kao i komore za sagorevanje.

Za agilnu i sigurnu vožnju zaslužno je usavršeno ogibljenje. Napred se nalazi upside-down viljuška prečnika 41 mm, dok mirnoću zadnjeg točka održava ojačana viljuška sa monoamortizerom. Međuosovinski razmak je smanjen sa 1397 mm na 1390 mm.



Kočnice su jedan od najupečatljivijih detalja na modelu Ninja. Njegovi diskovi su nazubljeni po obodu. Takvi diskovi omogućavaju smanjenje rotirajućih masa na točku. Radijalna četvoroklipna kočiona klešta deluju na dva prednja diska prečnika 300 mm. Nazad se nalazi jedan, takođe nazubljeni, disk prečnika 220 mm, na koji deluju dvoklipna kočiona klešta. Gume, dimenzija 120/65-17 napred i 180/55-17 nazad, nalaze se na lepim naplatcima sa tri Y kraka, poput onih na ZX-10R.



Cena bi trebala da ostane na nivou starog modela, što je niže od konkurencije. Ipak, pre nego što se odlučite za kupovinu morate biti svesni da je ovo pravi supersportski motocikl i da kompromisa u vožnji nema. Uostalom i u fabrici kažu: Kawasaki Ninja ZX-6R je napravljen samo za jednu stvar - pobedu!

_________________
 
ULT_RAS
~ Voli svog Anđelka ~
~ Voli svog Anđelka ~



Godine: 41

Datum registracije: 25 Feb 2005
Poruke: 5456
Mesto: Krusevac

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sre Maj 04, 2005 7:20 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Yamaha MT-01

U kodo ritmu


Kodo je japanska reč koja znači jako pulsiranje ili ritam zveri. Ako ne možete da zamislite atmosferu i osećaj koji stvaraju veliki japanski bubnjevi - kodo ritam, nova Yamaha će vam u potpunosti taj ritam dočarati jakim pulsiranjem kroz vene. Model MT-01 je sasvim nešto novo



Godine 1999. u Tokiju je predstavljen prvi prototip MT-01. Tada je malo ko verovao u mogućnost serijske proizvodnje tako specifičnog motocikla. Međutim, ove godine na najvećem Salonu motocikala za 2005. godinu, Intermot u Minhenu predstavljena je, u skoro neizmenjenom obliku, Yamaha MT-01. Inženjeri iz Inwate su dali radni naziv ovom motociklu Soul Beat V-twin Sport, kako će se i najverovatnije zvati ova klasa motocikala, u kojoj je MT-01 sam sebi konkurencija.

Ovaj Sport Roadster je evolucija modela Bulldog, samo sa većom radnom zapreminom za gotovo 600 ccm. Dvocilindarski pogonski agregat je vazdušno hlađen, radne zapremine 1670 ccm, a poreklo vuče iz custom modela Road Star Warrior. Odnos hoda i prečnika klipa je 97x113 mm i obećava kamionski obrtni moment. Ugao između keramički obrađenih cilindara je 48. Svaki cilindar ima dve svećice i četiri ventila u glavi.



Yamaha prvi put ugrađuje svoj EXUP sistem na jedan dvocilindarski motocikl. Napajanje gorivom obavljaju brizgaljke direktnog ubrizgavanja. Air-box od 7 litara zapremine u sklopu je sa varijabilnim ventilom za rad. Radilica je maksimalno olakšana. Suvi karter ima izdvojenu posudu za ulje. Fantastičan izduvni sistem je od titanijuma, sa dva završetka ispod saputnikovog sedišta.

Menjač ima pet stepeni prenosa sa dosta dugim odnosima. Lanac je prebačen sa leve strane, dok je na modelu Warior bio sa desne strane. Glavnu osobinu pogonskog agregata ne čini snaga od 90 KS pri 4750 o/min, nego respektabilni obrtni moment od 150 Nm, koji se dostiže već na 3750 o/min, na ovakvom obrtnom mometu mogu da zavide i automobili srednje klase.



Radikalan dizajn doprinosi da uvek ostajete zapaženi bez obzira kuda vozite, a sebe stavljete u centar zbivanja što zbog dizajna, što zbog gromkog zvuka, koji je teško uporediv sa bilo čim. Prvo što se izdvaja na motociklu su dve konusne izduvne cevi, koje praktično čine celi zadnji deo motocikla. Između njih se nalazi zadnje svetlo LED tehnologije. Prednje svetlo je nepravilnog oblika sa prozirnim staklom, uokvireno hromom, sa mogućnošću dogradnje minijaturnog vetrobrana. Instrumenti se sastoje iz analognog obrtomera u sklopu sa multifunkcionalnim displejom.



Yamaha MT-01 ima motor impresivne zapremine od 1670 ccm

Aluminijumski ram obuhvata agregat sa gornje strane, što je nesvakidašnje za ovakav tip motocikla. Ovakva konstrukcija rama sa zadnjom viljuškom omogućava da motocikl ima relativno kratko međuosovinsko rastojanje, pa će samim tim i upravljivost biti na zavidnom nivou.

Zadnja viljuška je ojačana sa donje strane, po uzoru na supersportski R1. Sa tog modela preuzeta je i prednja upside-down viljuška prečnika 43 mm i kočioni sistem radijalnog tipa. Napred se nalaze dvostruki plivajući diskovi prečnika 320 mm, dok se nazad nalazi jedan poluplivajući disk prečnika 267 mm. Dimenzije guma su kao na suprsportskim modelima, 120/70-17 napred i 190/50-17 nazad. Ukupna težina motocikla je 240 kg i možda se na trenutak čini velika, ali zbog kompaktnih dimenzija motocikla ne bi trebala imati presudan uticaj na vožnju.

Yamaha nudi dugačak spisak dodatnih artikala za MT-01. Tu su od Akrapovič izduvnog sistem sa karbonskim delovima za tjuning, pa sve do life-style stvari poput sata, naočara, olovke itd.

Bez trunke sumnje Yamaha je napravila jedan od najatraktivijih motocikala, kojem je uz povoljnu cenu zagarantovan uspeh na tržištu.

Yamaha MT-01

Motor: V-twin, 4 ventila, vazdušno hlađenje
Radna zapremina: 1670 ccm
Prečni x hod klipa: 97 x 113 mm
Kompresija: 8,36:1
Maks. snaga: 66,3 kW/90 KS/4750 o/min
Obrtni moment: 150 Nm/3750 o/min
Menjač: 5 brzina
Završni prenos: lanac
Ram: alu CF die-cast
Ogibljenje:
napred - upside-down viljuška 43 mm
nazad - viljuška ojačana sa donje strane
Kočnice:
napred - dva plivajuća diska 320 mm
nazad - jedan poluplivajući disk 267 mm
Pneumatici:
napred - 120/70-17
pozadi - 190/50-17
Težina (bez tečnosti): 240 kg
Visina sedišta: 825 mm
Međuosovinsko rastojanje: 1525 mm
Rezervoar: 15 litara

_________________
 
Prikaz poruka:   
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Auto-moto svet ~ -> ~ Ostala vozila i zanimljivosti ~ -> Moto Vreme je podešeno za GMT + 1 sat
Strana prethodna  1, 2, 3, 4  sledeća
Strana 2 od 4

 
Pređite u:  
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu
Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu
Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu
Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma





- Burek Forum - Doček Nove 2018. godine - Venčanja, svadbe - Proslave - TipoTravel - Kuda večeras - Anwalt - legal -

Bookmark to: Twitter Bookmark to: Facebook Bookmark to: Digg Bookmark to: Del.icio.us Bookmark to: StumbleUpon