:: |
Autor |
Poruka |
nedd1ch Dobro upućeni član
|
Godine: 37
Datum registracije: 11 Dec 2005 Poruke: 597 Mesto: Novi Sad/Bachka_palanka
|
|
Ej brate sve rechi hvale.Hteo bih josh neshto da ti predlozim.Wankel je do jaja.Slushaj imam Lanciu Thema 20ie TURBO 16v ima oko 230ks.Stara je petnaest godina i ima 350000km bez generalne,jednom sam turbinu menjao pre 3godine.Ja sa tim autom sam pochistio sve Golfove gti,bmw 2.0,2.2,2.3 i ostale,Chuo sam negde da bi me Audi B4 coupe sa 2.3Turbo motorom mogao dobiti i da je to najsavrsheniji sus Turbo motor na svetu.Da li je to istina?i da se moze nasvirati na 800ks>?POZZ
|
_________________ nedd1ch |
|
|
|
|
magla 68 ~Sremački bećarac~
|
Datum registracije: 26 Nov 2005 Poruke: 4150 Mesto: Sremački BIRCUZ
|
|
To si u pravu ako ga na vreme servisiras neces imati nikakvih problema,jako su izdrzljivi
i ekonomicni.
|
|
|
|
|
|
Vlada_R ///M
|
Godine: 38
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 1256 Mesto: NL
|
|
Nego sta bi vi? Dizela ili Benzinca? Koje su razlike?
|
_________________
|
|
|
|
|
ivdza Početnik Domaćeg.de
|
Godine: 38
Datum registracije: 15 Dec 2005 Poruke: 4
|
|
AUUUUUUUUUUU Momci svaka cast za ovu temu, ovo jos nisam nigde video, pogotovo tebi Jugovicu.
E samo da znate da je Tuning-Styling na sajmu 24 i 25 decembra.
|
|
|
|
|
|
magla 68 ~Sremački bećarac~
|
Datum registracije: 26 Nov 2005 Poruke: 4150 Mesto: Sremački BIRCUZ
|
|
Pa Vlada_r da ti odgovorim na tvoje pitanje u čemu ja razlika između dizela i benzinca,
Prostim rečima jako velika jer je benzinac mnogo startniji od dizela,bolje pali pogotovo zimi i iskreno bolji je osećaj u benzincu u prenosu snaga pogotovo kad ga prebacuješ u nizi stepen prenosa prava je vatra.Dizel ti je većinom za porodične ljude dok je bezinac više za one koji vole malo veći adrenalin da im poraste.U svakom slučaju dizel i benzinac nemogu nikad da se porede,
|
|
|
|
|
|
boolero Upućeni član
|
Godine: 39
Datum registracije: 03 Jan 2006 Poruke: 265 Mesto: Beograd
|
|
nedd1ch je napisao/la sledeće: | Chuo sam negde da bi me Audi B4 coupe sa 2.3Turbo motorom mogao dobiti i da je to najsavrsheniji sus Turbo motor na svetu.Da li je to istina?i da se moze nasvirati na 800ks>?POZZ |
Mogao bi da te dobije...al isto tako mogo bi i ti njega
Najsavrsheniji sus....po meni nije
Verovatno bi mogao da ide na 800ks,al je pitanje isplativosti,veka trajanja,upotrebne vrednosti...
Ako imash para,nema granica 8)
|
_________________ Opel Kadet E 2.0
Opel Vectra B 1.8 16v
Opel Team Serbia |
|
|
|
|
DJ-KOmar Početnik Domaćeg.de
|
Godine: 38
Datum registracije: 05 Jan 2006 Poruke: 175 Mesto: Zagreb/Odzak
|
|
@Vlada_r: kazu serviseri da se na novoj rx8 moraju mjenjat na 180k km neke oplate cilindara , to je nesto kao generalka dodje poprilicno, a wankel motori razvijaju vecu snagu zbog drugacijeg princippa rada ne samo zbog velikog broja rpm(procitaj malo u onom sto je jugovic napiso, mislim da je spomeno zasto je wankel jak)
viper1979 je napisao/la sledeće: | jel ima netko da je mijenjao motor u hondi civic(zanima me kolko je to komplicirano i kolko st to isplati). |
S hondom bar nemas problema ako je swap u pitanju ,trebas imat sve potrebne djelove nema nikakvi limarski radova , pripasavanja i slicno.
I sto se tice swapa nemoj pokusavat sa motorima iz prelude(h22a) i S200(F20), nego ono sto ti je najdostupnije i najednostavnije:
Civic 1.6SOHC vtec 125ks (motor kod: D16Z6,D16Y8)
Civic 1.6 DOHC Vtec 160hp (motor kod: B16A1(150hp crx), B16A2)
Integra TypeR 1.8 Dohc Vtec (motor kod:B18C6)
i kad se odlucis za swap pribavi sve djelove ako je u pitanju B serija onda sve od B serije ako je u pitanju D serija onda od D sve....instalacije, Ecu(moras pazit na tip obd 0/1/2),motor poluosovine,glavcine ma sve sto se tice mehanike...
naravno to ti vrijedi za civic starije od 92. god jer stara ima problema sa ovim B motorima jer ne stanu
|
|
|
|
|
|
kt-831-as Iskusni član
|
Godine: 40
Datum registracije: 21 Feb 2006 Poruke: 851
|
|
Motore s klipom koji se okreće ili rotacijske motore nazivamo Wankelovi motori, po Nijemcu Felixu Wankelu koji ih je izumio. Velika prednost Wankelovih motora je u tome da se klip ne giba pravocrtno gore-dolje, nego se okreće. Motor je manji, lakši je i ima manje pokretnih dijelova nego običan motor s klipom koji se giba pravocrtno.
-Wankelov motor je sastavljen od ovalnog, u sredini malo stisnutog kućišta (trohoidno kućište), u koje naliježe rotor (klip) u obliku trokuta s izbočenim stranicama. Sastavljanjem dvaju ili više takvih rotora dobivamo višerotorski motor koji ima bolje karakteristike. Pri svakom okretu rotora se pogonsko vratilo (motorno) okrene tri puta.
-Rotor se u kućištu okreće ekscentrično i to tako da su njegova tri ugla uvijek na stijenci kućišta. Rotor je s motornim vratilom povezan planetarnim zupčanikom. Između triju stranica rotora i unutrašnje stijenke rotora su tri radna prostora čiji se obujam stalno mijenja dok se rotor okreće. U kućištu su jedna ili dvije svjećice, i po jedan usisni i ispušni otvor, koje jedan za drugim otvara rotor koji se okreće. Na taj način se u svakom radnom prostoru pri svakom okretu rotora zbiva četverotaktni proces koji odgovara četverotaktnom procesu običnog klipnog motora: usisavanje, kompresija, tad i ispuh. Budući da su između rotora i kućišta tri radna prostora (komore), motor pri svakom okretu obavi tri radna takta.
Brtvljenje
Rotor je na svojim trima uglovima (bridovima) i na bokovima, što znači na svim dodirnim površinama prema kućištu, tako zabrtvljen, da plinovi iz jedne radne komore ne mogu prodrijeti u drugu.
-Većina Wankelovih motora ima rasplinjač, ali ima ih i s uštrcavanjem goriva. Wankelov motor se uglavnom hladi vodom, a rotor još i zrakom. U automobile se ne ugrađuju rotacijski motori potpuno hlađeni zrakom.
|
Poslednja prepravka: kt-831-as datum Sre Feb 22, 2006 11:17 pm; ukupno izmenjena 1 put |
|
|
|
|
Vlada_R ///M
|
Godine: 38
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 1256 Mesto: NL
|
|
Kao sto svi znamo, sto hladniji je vazduh koji ulazi u motor sto vise kiseonika ulazi ==> znaci veca konjaza.
Sad se mislim: kad motor stigne na normalnu radnu temperaturu, recimo 100 stepeni celzijus, vazduh koji ulazi u motor se isto ugreje. Cevi kroz koji vazduh ulazi i kutija gde je filter za vazduh se takodje ugreje poprilicno, sobzirom da je oko motora 100 stepeni. Ta plastika nece stici do 100 stepeni...gluposti, ali ugrejace se.
Zamislimo da je napolje 30 stepeni a motor je 100 stepeni. Ja mislim da vazduh koji ulazi u motor mora da je skocio barem sa 30 stepeni...sto pravi 60 stepeni.
Jedno pitanje za vas: kad bi uzeo da izoliram (aluminijumska folija mozda??) cevi do motora i kutiju gde je filter za vazduh, ja mislim da bi se vazduh znatno manje ugrejao. Nego sta je vase misljenje? Da li bi bilo razlike?
|
_________________
|
|
|
|
|
boolero Upućeni član
|
Godine: 39
Datum registracije: 03 Jan 2006 Poruke: 265 Mesto: Beograd
|
|
Dzaba bi se cimao...
Jedino shto bi dobio je da produzish vreme koje treba kucichstu i crevima da se ugreju...al to bi bilo mozda 3-4 minuta ne vishe...
A i ako produzish to,shta cesh sa usisnom granom,ona ti se najvishe greje...
Edit:
Podseti me sad sa ovom pricom o izolaciji...
Ako imate pecurku,il planirate da je stavljate...nikako je nemojte stavlajati u motorni prostor, jer vam onda vuce vazduh iz njega(vreo vazduh), vec je izvucite da dishe negde napolju...
|
_________________ Opel Kadet E 2.0
Opel Vectra B 1.8 16v
Opel Team Serbia |
|
|
|
|
Vlada_R ///M
|
Godine: 38
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 1256 Mesto: NL
|
|
U pravu si, sa aluminijumskom folijom ne bi postigao nista. Potrazio sam malo informacije o ovo pitanje. I nasao sam sledece:
"The lower the charge intake temperature, the more power is produced, so the underside of the airbox was given a coating of reflective material to deflect the tremendous amount of engine heat that collects in the "V" of the engine. This drops intake air temperature by up to 24 degrees, and it's worth as much as 20 bhp because the ignition maps push output down to prevent pre-ignition when the air is warmer."
citiram iz Americkog casopisa za autotuning, pise se o BMW N500 (modifikovan BMW M5 E39, u mesto 400ks ima 503ks bez turbine!!). Izolirano je sa materijalom koji reflektira vrucinu. Smanjuje se temperatura sa 24 stepeni!Ali sto je neverovatno, dobija se 20ks vise! Sad se pitam....sa cime izoliraju?
Ovaj tuner ima predstavnistvo u Kamp-Lintfort u Nemackoj, to je bas blizu mene. To sam kasnije tek video.
http://www.m5-tuning.de/en/index.htm
|
_________________
|
|
|
|
|
boolero Upućeni član
|
Godine: 39
Datum registracije: 03 Jan 2006 Poruke: 265 Mesto: Beograd
|
|
Ovaj BMW je doradjen pre jedno 4-5 godina,al nije izolirana samo usisna grana,radjeno je josh dosta stvari(istina sitnice,al radjeno je)...
Takodje opet se postavlja pitanje kolko dugo ce izolacija raditi to shto treba da radi
Vremenom se i ona mora zagrejati...
Mislim da je jedino trajno i najbolje resenje IC...
btw pogledajte ovu glupost :turn-l:
http://www.stylinconcepts.com/parts.aspx/partfamilyid/957/CategoryID/28/SubcategoryID/111
|
_________________ Opel Kadet E 2.0
Opel Vectra B 1.8 16v
Opel Team Serbia |
|
|
|
|
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|