:: |
Da li si i ti na ”razboju”? |
Da, gledam TV i tvitujem redovno. |
|
0% |
[ 0 ] |
Da, gledam TV i visim na Fejsu. |
|
0% |
[ 0 ] |
Da, gledam TV i visim na svim društvenim mrežama. |
|
0% |
[ 0 ] |
Ili gledam TV ili koristim društvene mreže. |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Ukupno glasova : 0 |
|
Autor |
Poruka |
anchi22 •• 20:01 ••

 |
Datum registracije: 09 Jul 2008 Poruke: 53463

|
|
Ako je novo istraživanje o društvenim mrežama tačno, onda verovatno i ti istovremeno gledaš TV, "visiš" na Facebooku i tvituješ ili, ipak nije tako?
Oko 62 odsto ispitanih korisnika, na nedeljnom nivou, koriste društvene mreže dok gledaju televiziju što je povećanje od 18 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
Najveći broj pripadnica lepšeg pola, njih oko 66 odsto, koristi Facebook, Twitter i druge društvene mreže tokom gledanja televizije, dok je kod muškaraca taj procenat manji i iznosi 58 odsto. Dvadeset pet odsto korisnika koristi društvene mreže za diskutovanje o programu koji trenutno gledaju.
Mobilni uređaji su postali važan deo gledanja televizije jer sve više korisnika u razvijenim delovima sveta prati TV program putem pametnih telefona, tableta i prenosnih računara. Trend gledanja televizije u pokrenute raste i 50 odsto vremena koje korisnik provede gledajući televiziju na pametnom telefonu ili tabletu čini to van kuće.
Takođe, primetan je i trend promene koncepta kućnog video sistema. Sve više korisnika se odlučuje za jedan veliki glavni televizor uz nekoliko mobilnih uređaja kako bi lakše pratili sadržaj iz svih delova svog doma.
Iako se ponašanja i zahtevi korisnika menjaju, samo sedam odsto kaže da će smanjiti svoju pretplatu na televiziju. Većina korisnika umesto da smanji troškove spremna je da plati više za bolji ugođaj prilikom gledanja televizije. Oko 41 odsto korisnika istaklo je da je spremno da plati za TV i video sadržaje u HD rezoluciji, koji su u konstantnom rastu i u našoj zemlji.
Podaci za ovu studiju Ericsson ConsumerLaba prikupljeni su u Brazilu, Čileu, Kini, Nemačkoj, Italiji, Meksiku, Južnoj Koreji, Španiji, Švedskoj, Tajvanu, Velikoj Britaniji i SAD. Istraživanje se sastojalo od 14 kvalitativnih i 12.000 kvantitativnih intervjua putem interneta, što predstavlja reprezentativni uzorak od više od 460 miliona korisnika.
(MONDO)
|
|
|
|
|
 |
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|