:: |
Autor |
Poruka |
*~*Dixy*~* ~ToRqUe~

 |
Godine: 43
Datum registracije: 28 Okt 2006 Poruke: 4248 Mesto: BEOGRAD-CILJ OPRAVDAVA SREDSTVA....i da..._ne diram te, ne diraj me_...

|
|
E ako si ti srecan i ja sam....
Neka te sluzi super...da mu menjas samo potrosni materijal i da sipas gorivo
|
_________________
 |
|
|
|
 |
stankowsky Upućeni član

 |
Godine: 44
Datum registracije: 25 Feb 2005 Poruke: 460 Mesto: beograd

|
|
Punta 1.4 turbo je ipak zver ili Swift gti twin cam
|
_________________ happy now? |
|
|
|
 |
*~*Dixy*~* ~ToRqUe~

 |
Godine: 43
Datum registracije: 28 Okt 2006 Poruke: 4248 Mesto: BEOGRAD-CILJ OPRAVDAVA SREDSTVA....i da..._ne diram te, ne diraj me_...

|
|
stankowsky je napisao/la sledeće: | Punta 1.4 turbo je ipak zver ili Swift gti twin cam |
Uzo je covek auto pusti ga sad da uziva....
|
_________________
 |
|
|
|
 |
Kobass Upozorenja: 1 od 3 Početnik Domaćeg.de

 |
Godine: 36
Datum registracije: 23 Jul 2006 Poruke: 189

|
|
stankowsky je napisao/la sledeće: | Punta 1.4 turbo je ipak zver ili Swift gti twin cam |
Da samo jos da imaju potpuno drugaciju karoseriju...
|
|
|
|
|
 |
doktorsrle Početnik Domaćeg.de

 |
Godine: 39
Datum registracije: 22 Jan 2007 Poruke: 61 Mesto: sarajevo

|
|
najbolje je da promijenis lonac, stavis uzi i remusov auspuh, nemoj te filtere čačkati
|
|
|
|
|
 |
rizmal Lanin Sicilijanac

 |
Godine: 41
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd

|
|
50 godina Wankel motora
Davne 1957. njemački inžinjer Felix Wankel je predstavio prototip novog motora s unutrašnjim izgaranjem koji je koristio rotirajući klip za razliku od standardnog motora čiji se klipovi gibaju pravocrtno
50 godina kasnije Wankelov rotacijski motor živi i dalje i pokreće moderne automobile poput Mazde RX-8. Unatoč činjenici što su mnogi proizvođači eksperimantirali s tom tehnologijom i što su predstavljali koncepte pokretane Wankel motorom jedino je Mazda uspjela prodavati takva vozila širokim masama. Nadamo se kako će japanski proizvođač ostati pri jedinstvenom motoru i kod sljedeće generacije RX modela.
Prvi automobil pokretan Wankel motorom je bio modificirani Prinz njemačkog proizvođača NSU-a, dok je prvi produkcijski model bio Wankel Spider istog proizvođača, proizveden 1964. Nakon lansiranja ovog modela tehnologija rotacijskog motora je naglo stekla popularnost i nije prošlo puno vremena dok je se nisu dograbili mainstream proizvođači poput Citroëna, Daimler-Benza, Alfa Romea i Mazde.
Wankelov dizajn je dopustio laganom i kompaktnom motoru s manje pokretnih dijelova puno mirniji rad posebice pri visokim okretajima.
Nažalost prvotni dizajn motora je imao mnoge nedostatke i postojalo je općenito slabo razumijevanje o načinu održavanja tih motora. Kada tome pridodamo ostale nedostatke poput veće potrošnje te nepotpunog sagorijevanja goriva i slabe prodaje postaje jasno zašto je većina proizvođača odustala od te tehnologije.
Na kraju još jedna crtica iz povijesti, Felix Wankel navodno nikada nije imao vozačku dozvolu što je malo čudno s obzirom na svu njegovu povezanost s automobilima.[autonet]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
 |
g_bmw_m3 Upućeni član

 |
Datum registracije: 20 Dec 2006 Poruke: 442

|
|
Ovaj Wankel radi lepo! Bas tipicno........Wuuummmmmmm!
|
_________________
Automobilski (BMW i Porsche) FANATIK! |
|
|
|
 |
Rile_Master *Master*

 |
Godine: 38
Datum registracije: 12 Feb 2005 Poruke: 5200 Mesto: Beograd

|
|
Slusao sam i citao dosta o ovom motoru ali ja i dalje ne shvatam njegov princip rada...
|
_________________ Master |
|
|
|
 |
Vlada_R ///M

 |
Godine: 39
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 1256 Mesto: NL

|
|
Rile_Master je napisao/la sledeće: | Slusao sam i citao dosta o ovom motoru ali ja i dalje ne shvatam njegov princip rada... |
Evo ti jedan link:
http://auto.howstuffworks.com/rotary-engine4.htm
Skrolaj malo na dole i videces jednu animaciju. U toj animaciji ima desno gore u cose jedno dugme pise:"click here for cycle breakdown" i onda ti pokazuje korak po korak kako funkcionise. Sad ces razumeti 100% kako funkcionise to cudo
Videces da je mnogo dobar princip. Ako ne i bolji od obicnog motora. Kompaktan je i manje delova ima.
|
_________________
 |
|
|
|
 |
rizmal Lanin Sicilijanac

 |
Godine: 41
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd

|
|
Direktno ubrizgavanje, turbo i etanol
Istraživači s MIT-a (Massachusetts Institute of Technology) su osmislili novi dizajn motora koji povećava učinkovitost i snagu današnjih motora uz cijenu puno manju od hibridnih pogona s istim performansama
Daniel Cohn, jedan od istraživača, za primjer navodi 2,4-litreni 4-cilindrični motor za koji kaže da bi s njihovom tehnologijom bio prava raketa. Ključ je u dodavanju turbopunjača i upotrebi direktnog ubrizgavanja goriva te dodavanja male količne etanola običnom gorivu. Stručnjaci s MIT-a vjeruju kako bi na ovaj način mogli i utrostručiti snagu svojih testnih motora.
Kada bi ovakav motor relativno malog obujma stigao do serijske proizvodnje proizvođači bi bili u mogućnosti ugrađivati ih u velike limuzine i SUV-ove gdje bi bio učinkovit poput puno skupljih hibridnih pogona.
Najveću prepreku ovim znanstvenicima je predstavljao tzv. knock, odnosno detonativno zapaljenje - situacija u kojoj preveliki pritisak u cilindrima izaziva samozapljenje mješavine zraka i goriva i time oštećuje motor.
Ključ za rješenje problema je bio smanjiti pritisak turbine, ali također i u stvaranju posebne mješavine goriva koja sadrži većinom benzin, ali i manju količinu etanola koji pripomaže prevenciji knocka.
Prema njihovim rezultatima vozilo koje pokreće ovakav motor bi u usporedbi s konvencinalnim bilo 25% učinkovitije pri potrošnji goriva. Kako je baziran na postojećoj tehnologiji vrlo brzo bi se mogao naći u proizvodnji, a cijenom ne bi trebao puno odskakati od standardnih motora, dok bi svakako bi bio jeftiniji od hibrida.
Volkswagen je jedan od pionira na tom polju jer TFSI motori kombiniraju direktno ubrizgavanje s turbopunjenjem.[autonet]
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
 |
Vlada_R ///M

 |
Godine: 39
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 1256 Mesto: NL

|
|
rizmal je napisao/la sledeće: | Direktno ubrizgavanje, turbo i etanol
Istraživači s MIT-a (Massachusetts Institute of Technology) su osmislili novi dizajn motora koji povećava učinkovitost i snagu današnjih motora uz cijenu puno manju od hibridnih pogona s istim performansama
Daniel Cohn, jedan od istraživača, za primjer navodi 2,4-litreni 4-cilindrični motor za koji kaže da bi s njihovom tehnologijom bio prava raketa. Ključ je u dodavanju turbopunjača i upotrebi direktnog ubrizgavanja goriva te dodavanja male količne etanola običnom gorivu. Stručnjaci s MIT-a vjeruju kako bi na ovaj način mogli i utrostručiti snagu svojih testnih motora.
Kada bi ovakav motor relativno malog obujma stigao do serijske proizvodnje proizvođači bi bili u mogućnosti ugrađivati ih u velike limuzine i SUV-ove gdje bi bio učinkovit poput puno skupljih hibridnih pogona.
Najveću prepreku ovim znanstvenicima je predstavljao tzv. knock, odnosno detonativno zapaljenje - situacija u kojoj preveliki pritisak u cilindrima izaziva samozapljenje mješavine zraka i goriva i time oštećuje motor.
Ključ za rješenje problema je bio smanjiti pritisak turbine, ali također i u stvaranju posebne mješavine goriva koja sadrži većinom benzin, ali i manju količinu etanola koji pripomaže prevenciji knocka.
Prema njihovim rezultatima vozilo koje pokreće ovakav motor bi u usporedbi s konvencinalnim bilo 25% učinkovitije pri potrošnji goriva. Kako je baziran na postojećoj tehnologiji vrlo brzo bi se mogao naći u proizvodnji, a cijenom ne bi trebao puno odskakati od standardnih motora, dok bi svakako bi bio jeftiniji od hibrida.
Volkswagen je jedan od pionira na tom polju jer TFSI motori kombiniraju direktno ubrizgavanje s turbopunjenjem.[autonet] |
Dobar post za one koji nisu znali vec. A inace oni iz MIT-a nisu nista novo izmislili, turbine i etanol se koriste vec decenijama, cak i u toj kombinaciji.
|
_________________
 |
|
|
|
 |
rizmal Lanin Sicilijanac

 |
Godine: 41
Datum registracije: 27 Maj 2005 Poruke: 8742 Mesto: Beograd

|
|
Jbg sta ces ameri su uvek zaostajali za Nemcima iu evropljanima po pitanju motora to je bar moje misljenje,jer njima je vaznija do skoro bila velika kubikaza no istadrugo tako da je to za njih novost,....ali moje je da obavestim one koji to ne znaju(jer je npr audi takvu vrstu motora imao pre sigurno oko 2godine pa su na kraju presli na sve to isto ali s Bio-dizelom<->naravno na trkama(trkackim modelima))....
|
_________________
....tvoj i u dobru i u zlu.... |
|
|
|
 |
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|