www.domaci.de Forum Indeks Home
Portal • Forum • Novi upisi • Pretraga • Link do nas • Domaći filmovi • Lista korisnika • Tim sajta • Proverite privatne poruke • Prijava • Registracija
Pravilnik • FAQ • Profil • Favorites • Galerija slika • Top lista • Download MP3 • MP3 razno • Spotovi • Noviteti 2013 • Muzički noviteti 2014

Najave Igara
Upišite novu temu   Ova tema je zaključana: ne možete menjati ili upisivati poruke.    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Gaming World ~ -> ~ PC Igre ~
::  
Autor Poruka
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 37

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Čet Jun 07, 2007 3:39 pm    Naslov poruke: Najave Igara Na vrh strane Na dno strane

Need For Speed - Pro Street



Electronic Arts po običaju izbacuje novi nastavak NFS-a ali ovoga puta obećava nešto zaista drugačije.Street Racing je i dalje tu ali uz jednu veliku promenu...

Evo uskoro nam izlazi novi NFS, 11. po redu... Čovek se zapita otkud toliko nastavaka, kako je to sve počelo, gde je kiksiralo i šta se menjalo. Od samog početka Need For Speed serijal bio je poznat kao arkadna jurilica super brzih luksuznih automobila, sve do pojave prvog Underground-a, kada je NFS skrenuo na prečicu do brze love, iskoristivši zaluđenost "mlađe ekipice" koja ludi za neonskim osvetljenjima, felnama dostojnih omanjeg bagera i svakojakih nalepnica čime ste mogli svoj auto "nabudziti" do granica razuma. Neki su tu promenu dočekali sa oduševljenjem dok su neki odustali od NFS-a kao igre i dan danas igraju stare klasike, prisećajući se dobrih starih dana mrmljajući sebi u bradu: "***eš komercijalizaciju"

E, pa, EA obožava novac, a kako niko pametan ne bi menjao brzog konja za magarca, tako je i EA ostao pri istoj tematici igre, Street Tuningu, no s jednom vrlo bitnom razlikom: NFS postaje simulacija!

Dobro, možda ne čistokrvna simulacija poput kakvog Forza Motorsport-a ili sličnog, ali igra će biti neuporedivo realnija i ozbiljnija od "street style fast and furious" NFS-ova dosad. Koliko su developeri igre ozbiljno shvatili svoj zadatak govori i činjenica da ćemo u igri moći svoj auto provozati po postojećim trkaćim stazama poput Sears Point Raceway-a, danas Infineon Raceway. Nisu hteli da idu previše u detalje što se ostalih staza tiče, već su napomenuli da će osim tih pravih staza biti i nekoliko simboličnih, poput Azije, Južne Amerike i sličnih.

EA je na Pro Streetu počeo da radi još 2005. godine nakon što je završen Most Wanted, a fokusirali su se na usavršavanju tri aspekta: dima, štete i engine-a.

Pro Street se temelji na potpuno novom engine-u, i ono što je zapravo najveća novina jeste šteta. Auto će moći biti potpuno uništen, tockovi će se kidati pod silinom udaraca, stakla će pucati, branici će se lomiti, lomiće se i sami automobili, jer damage model utiče i na sami kostur automobila! Dakle, spremimo se za Carmageddon-ski tip štete... Šteta će imati uticaja i na performanse vašeg automobila, što znači da više nema one poznate "udri u zid pa ćeš brže uletiti u krivinu" strategije. Auto ćete moći da popravite u potpunosti, što će vas naravno, koštati najviše novca ili ćete moći obaviti quickfixeve, odnosno sa trakama oblepiti branike, stakla i ostalo. To će drugima dati do znanja da ste iskusan vozač, pravi veteran, sa puno odvoženih trka, ili da ste klipan kojem je strategija "udri po zidu" ušla preduboko u prste...

Što se tiče samih tipova utrka, nema ničeg revolucionarnog ( i bolje da nema ). Izuzetno veseli povratak Drag trka. Osim drag-a, Pro Street sadrži i Drift, Grip ( fancy naziv za circuit ), i Speed Challenge ( najveća prosečna brzina ). Ovoga puta drag neće biti blesav kao što je to bio u Most Wantedu, autoputevi prekrčeni prometom, već će biti lepa ravna staza sa dve trake, semaforima i publikom sa strane. Baš kao i danas na, recimo, 402 street race-u. U svojoj karijeri ćete se uspinjati u svakom tipu trka kako biste na kraju svega bili krunisani titulom "Street King-a".

Za svaki od tipova trka biće Vam potreban (barem) po jedan automobil, jer je za svaki tip potreban drugačije modifikovan auto. Auto možete prilagoditi na dva načina, ili kupovanjem celih paketa performance delova, ili podešavanjem zasebnih delova, koje ćete moći izabrati između 250 proizvođača aftermarket delova ( EA cilja na 250, dok je dosad 120 potpisalo ugovor ).

Ove godine igra se bazira na, nazovimo to tako, nadmetackim vikendima, kada se ekipa skupi i pokazuje svoje automobile, pokušavajući pokupiti što više reputacija i ostalih benefita današnjeg modernog automobilizma...EA još nije SLUŽBENO potvrdio kojoj će curici pripasti čast glavne akterice...
Te vikende ( evente ) održavaće nekoliko organizacija unutar igre. Ukupno će biti 8 organizacija i svaka organizacija će imati svoj stil koji će se ponavljati kroz staze dok igrate. Osim stila uređenja staza, imaće i različit stil muzike. Ove godine u igri ćemo slušati Junky XL-a ( DJ koji je veoma popularan na street event-ima ), kao i licenciranu muziku, hard rock, beat, dance, punk, grime itd.

Need For Speed - Pro Street izradjuje EA Black Box iz Vancouver-a. Igra će izaći na Playstation-u 3, X-Box-u 360, Nintendo Wii-u, Playstation-u 2, PSP-u, PC-u i na mobilnim platformama, a datum izlaska je planiran za novembar 2007.Šta reći nego da jedva čekamo videti hoće li ovo zaista ispasti onako kako trenutno zamišljamo...a zamišljamo jako lepe stvari.



_________________
Master


Poslednja prepravka: Rile_Master on Sub Apr 26, 2008 4:48 pm; ukupno izmenjena 4 puta
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 37

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Pet Jun 08, 2007 8:37 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Assassin's Creed



UbiSoft mnogo obećava u svezi ove igre, stoga smo bili primorani pogledati razne video blogove simpatične Jade Raymond, inače producenta igre, te izvjestiti naše čitatelje kako igra napreduje.

UbiSoft je očito, za razliku od EA-a, zaključio da se jedna te ista Božja franšiza neće prodati u zavidnom broju primeraka ako krene da se radi 19-ti nastavak nečega, s toga je ona franšiza sa persijskim princom koji skakuće i dekapitira u slobodno vrieme završila, a novu stranicu nam otvara ova igra zanimljivog imena (vidi naslov). Po samom imenu se valjda da zaključiti kako ćete se i dalje baviti fajtovima, ludim komboima, skakutanjem posvuda i dekapitiranjem ljudi koji su na vas krenuli s istom namerom. Naravno, popriličan broj ljudi koji su ucestvovali u izradi igre "Prince of Persia: Sands of Time" rade na ovom naslovu koji ćemo videti na PlayStation-u 3, XBox-u 360 i omiljenom nam PC-u.

Setting same igre i nije toliko drukčiji od Prince-ovog. Dobro, je. No, drugim rečima, nećete se boriti sa high-tech oružjem iz 27. veka već se nalazite u teška vremena srednjeg veka gde ćete sejati smrt, kugu i polne bolesti mačevima, noževima i tome sličnim oružjem. Preciznije, za vreme trećeg krstaskog rata (1191. godina posle Hrista) ge ulazite u lik Altair-a (u prevodu sa arapskog, to znači: „Ptica“) koji je član sekte ubica pod nazivom „Hashshashin“ i, gle čuda, pljunuti je princ iz Perzije, osim što nosi kapuljaču (i to belu, da nije KKK-ovac?), a osim toga, vaš lik je jedan od onih koji imaju misterioznu prošlost. Zanimljivo je da je taj „Hashshashin“ klan/sekta/štagod stvarno postojao te je „delovao“ i na područjima gde ćete i vi „delovati“ tokom igre, a više informacija o njima, ukoliko vas zanima, možete pronaći na milom vam internetu (preporuka je wikipedia). Kako je reč o trećem krstaskom ratu narod je gladan, bolestan i ocito nezadovoljan životom i režimom, a vaš cilj je da ubijete devet kraljeva koji su odgovorni za te silne nedaće i ratove kako biste ispunili misiju, usrećili narod, i odjahali na konju s devojkom u zalazak sunca.

Jedna od posebnih čari igre je svet. Dovoljno je samo da spomenemo GTA i Oblivion i već vam se javlja ideja u glavi. Da, moći ćete hodati bukvalno svuda: po putu, okolo, uzduž i popreko. Radnja, tj priča, igre će se odvijati u tri grada kroz koja ćete se kretati i, je li, delovati (GTA: SA, anyone?). Bio bi red spomenuti imena tih gradova, pa evo, nadamo se da držite olovku, mobilni telefon ili nešto slicno: Jerusalim, Acre, Damascus (jeste li znali da ni jedan nije izmišljen?). Kao što je već spomenuto, kretanje njima će biti neograničeno. Samo zamislite spider-man skakutanje po krovovima i vešanje po svemu i svačemu. Dobro, to baš i nije prepametna ideja uvek zbog ljudi. Ako niste znali, dotični gradovi imaju populaciju, a ona baš i neće biti potpuno ravnodušna gledajuci vas. Primetice: ako u hodu/trku/čemu već udarite osobu, možda će i ta osoba vas gurnuti. Ako srušite tipa, izcipelarite ga pošteno i zakoljete, skupiće se rulja oko vas i moraćete ih sve zaklati ili pobeći kako biste zadržali glavu na ramenima. Isto tako nije pametno na nekom javnom mestu skinuti kapu i početi se penjati svuda jer će se ljudi okupljati ispod vas, upirati prstom i ocito promatrati vašu veštinu penjanja, a to će samo dodatno privući pozornost stražara koja i nije tako poželjna.

Ono što ćete prvo primetiti na screen-ovima i trailer-ima (kao i na svakoj drugoj igri, za ime Božje) je grafika koju pokrece tzv. "Scimitar Engine". Da, dobro shvatate, grafika je next-gen (a i mora biti kad je najavljeno za nove konzole). Ono što vas sve sledeće zanima jeste borba, kretanje i interakcija. Već je rečeno kako mozete da se penjete svuda i da istrazujete gde god želite. Sama borba je preuzeta iz prethodne zlatne koke UbiSoft-a, tj. Prince of Persia, no ipak ima dosta drugaciji sistem samog kretanja. Kod borbe nećete moći da izvodite sve cool fore i skakutati kao mladi igrač NBA-a dok vam je snaga pri dnu i krv vam kaplje iz 9 mesta na telu. Naime, ako vas neko sve vreme mlati, nećete moći sve to vreme lepo da blokirate udarce, već će vam nestajati snaga za borbu i kad-tad nećete moći da izblokirate onaj udarac koji će biti smrtonosan. Naravno, isto vazi i za sve likove, ne samo za igrača. Takođe, nemojte misliti da ćete moći da primite obican udarac i boriti se dalje kao da se nije ništa dogodilo. Naime, dovoljno je da vas neko fino izbode jednom i umrećete na licu mesta, baš kao i u realnoj situaciji.

Možda će vam se raspored kontrola igrača činiti smotanim i komplikovanim, no to nije ništa što malo prakse neće izleciti. Evo detaljnije o tome: na primeru PlayStation 3 kontrolera levi analog ce vam služiti za kretanje, a desni za kameru, dok će vam „X“ i ta ostala dugmad sluziti za malo drugaciju interakciju ("X“ za noge, trougao za glavu, itd.) te jedna tipka za menjanje "agresivnog“ i... onog drugog moda koji služi za slabiju primenu, tj. onu koja neće nužno nekoga da ubije, niti to pokušati. Ne razumete? Primeri: po default-u ćete trčati kad pomerite analog, a ako pritisnete dugme za ovaj gore navedeni "drugi mod“, hodaćete lagano. U gužvi vam smeta neki čovek i pritiskom na dugme za ruke pa ćete snažno odgurnuti tu osobu kao neki seljak. Pritisnite ono drugo dugme i blago ćete ga i kulturno pomeriti. Zaletite se prema niskom zidu i pritisnite dugme za noge i "zatrčaćete" se po zidu (toga se sigrurno sećate iz PoP-a), a opet, možete se zaleteti i pritisnuti tipku za ruke i skočićete i uhvatiti se za vrh tog zida rukama te cete se tako na kraju i popeti. Mogućnosti su vam beskonačne te je igra očito poprilično inovativna (barem u vidu interakcije) što je pravo osveženje. Još nešto što je lako uočiti jeste to da se dosta apeluje na gomile, tj. skrivanje u njima i stapanje s njima kad nekoga ubijete pa se "zakamuflirate“ i lagano odmaknete od mesta zločina. U tim istim gomilama, čućete ljude kako pričaju na maternjem im jeziku i razumećete ih kao i ki-swahili, no pritiskom na jedno dugme, vaš ce poceti da se koncentrise i prevodiće vam njihove rečenice na engleskom jeziku. Svakako zanimljivo.

Assassin's Creed, najavljen za prvi kvartal iduće nam godine, stvar je koju se isplati čekati. Dovoljno je samo pogledati trailer-e i mnogo pohvala i nagrada pokupljenih na E3-u. Isprve najavljivan kao PS 3 ekskluziva, potvrđene su i XBOX 360 i PC verzije jer je Ubisoft očito zaključio da im Sony ne može zajamčiti novca koliko svi zajedno (dugo im je trebalo da shvate). Predivna grafika, inovativan svet interakcije, borbe, stanovnika koji pričaju na maternjem jeziku i još stosta što nam ni ne pada na pamet je ono sto će nam doneti najavljivani naslov, s toga trk u red po konzole ili prodavnicu s hardware-om za vaš racunar.

_________________
Master


Poslednja prepravka: Rile_Master on Uto Mar 18, 2008 6:23 pm; ukupno izmenjena 4 puta
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 37

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sub Jun 09, 2007 2:07 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Clive Barker's Jericho



Majstor horora Clive Barker nakon odličnog Undying-a ponovno se upušta u produkciju još jedne video igre...

U poslednje vreme dobijamo sve više naslova vezanih za pakao/vražje poslanike/natprirodne moći, pa se sve više čini da je ta tema postala novi izvor ideja za developer-e. Clive Barker, verovatno jedan od najpoznatijih pisaca horora na svetu do sada je imao "malo" problema s video igrama. Prva njegova igra, "Undying", dobila je titulu "najbolje igre koju niko nije igrao". Drugi pokušaj i igra "Demonik" neslavno je završila tokom development-a, i nikad nije izašla. Clive nam se vraća u potrazi za "trećom srećom", s igrom gore navedene tematike, interesantnog imena "Jericho". S obzirom na dosta pristojnu prašinu koja se diže oko igre (a po onome što smo videli, ne bez razloga), Clice ovog puta verovatno neće zabrljati...

Priča bi išla ovako: još pre Adama i Eve, prvi pokušaj Boga da stvori čoveka rezultirao je totalnom katastrofom - čistim zlom koje je proterano u paralelni svemir (u igri poznatiji pod originalnim imenom "kutija"). Kao što ste mogli i pretpostaviti, Zlo dosta često pokušava da se vrati na mesto gde je nastalo, a za to mu odgovara prokleti gradić Al-Khali smešten u Arabijskoj pustinji. Jericho Squad je ekipa od sedam specijalaca, okupljenih kako bi istražili šta se tačno događa u Al-Khaliju, i naravno, pokušali da sprece zlo da uništi naš svet. Cool, sad kad znate odakle igri ime, možemo nastaviti sa pričom. Jericho tim boriće se kroz današnji Al-Khali u drugom svetskom ratu, Krstaskim ratovima, te vremenu Rimljana i Sumerana. Da, tokom cele igre vaš tim putovaće kroz mnoštvo dimenzija, ubijajući usput sve što dolazi iz "kutije" i opasno izgleda. Jericho Squad nije ekipa sedam slučajno izabranih marinaca koji ni sami ne znaju u šta se zapravo upuštaju, već tim od sedam odlično organiziranih vojnika s natprirodnim moćima, a svaki od njih sedmoro ima svoju specijalnost. Black je plavuša, snajperista koja svojim moćima može pomerati objekte, te umom usmeravati metke; Delgado je ćelavi, mišićavi Španac sa minigun-om i vatrenim duhom spakovanim u desnoj ruci, pomoću kojeg može na daljinu da spaljuje ljude; Church je polugola cica sa vudu moćima koja protivnike može rezati na pola svojim nadasve oštrim mačevima; Rawlings enchanta oružja, a u slobodno vreme je egzorcista; Jones može preuzeti kontrolu nad protivnicima; Cole je tu za tehničke probleme, a vi preuzimate ulogu kapetana Rossa. Kapetan Devin Ross je vođa Squad-a, a ima moć da "nastani" svoje vojnike i upravlja njihovim telima (o da, zaista ćete moći da igrate i kao polugola cica). Tako će se borbe uglavnom vrteti oko toga da iskoristite pravog lika u određenoj situaciji, a dok vi kontroliste jednog lika - ostatak ekipe ce biti dovoljno pametan da vam pruži potporu ili nađe zaklon. Dakle, AI bi trebao biti odličan.

Clive Barker je majstor za kreiranje nelagodne atmosfere, a u Jericho-u ćemo se definitivno nagledati raznolikih čudovišta i krvolicnih bica kojima je jedini cilj da zakolju vas i ostatak vesele ekipice (verovatno imaju i neko interno "takmicenje" tipa "ko na najodvratniji način ubije kapetana, dobije pet kila teletine"). Divovi bez očiju, s kukama umesto ruku (jadnici ne mogu da kopaju nos Sad ); deca koja vas napadaju svojim iznutricama; stvorovi sa fascinantno velikim jezikom - Klajvova mašta je proizvela zaista svašta. Tu su i cool akrepi koji se pune raznim plinovima i zarazama dok vas čekaju, a kad vas napokon ugledaju, zalete se, rastvore i ispuste sav gnoj i te otrovne plinove na vas. Što se grafike tiče, Mercury Steam (developer-i igre) odlučili su da za igru iskoriste svoj vlastiti "Mercury Engine", koji, ako je verovati screen-ovima, izgleda jako impresivno.

Clive Barker's Jericho je survival-horor FPS najavljen za jesen tekuće godine, a stiže na PlayStation-u 3, XBox-u 360 i PC-u. Klajv i Mercury Steam ocigledno jako veruju priči koju su napravili, s obzirom da igra najverovatnije uopste neće imati multiplayer. Moramo priznati da je priča prilično originalna, dizajn likova i grafika izgledaju fenomenalno, a sve skupa se čini jako, jako zastrasujuce. Jedva čekamo.

_________________
Master


Poslednja prepravka: Rile_Master on Uto Mar 18, 2008 6:25 pm; ukupno izmenjena 4 puta
 
Rile_Master
*Master*
*Master*



Godine: 37

Datum registracije: 12 Feb 2005
Poruke: 5200
Mesto: Beograd

serbia.gif
PorukaPostavljena: Sub Jun 23, 2007 3:39 pm    Naslov poruke: Na vrh strane Na dno strane

Starcraft 2



Blizzard Entertainment silno je obradovao sve igrače Starcraft-a najavivši nastavak te popularne strategije. Mi smo za Vas istrazili par detalja o nastavku...

Prošla je skoro decenija od izlaska legendarne igre i Blizzard se setio svojih fanova koji nisu Starcraft pustali da umre sve ove godine. Stvarno im je dobra ona rečenica "Hell, it is about time", jer je već došlo vreme za nastavak ove odlične strategije. Većina nas koji igramo muliplayer SC maštalo je o novom nastavku, no globalno mišljenje je bilo da on nikada neće ugledati svetlost dana jer je SC predobar, izbalansiran, igra se i nakon 9 godina i ne vidi se kraj svemu tome, no uprkos tome, mislimo da najava Starcraft-a 2 dolazi u pravom trenutku.

Blizzard je najavio igru na BLizzCon-u u Seulu ( Starcraft je inače nacionalni sport u Koreji i igrači zarađuju jako fine pare od toga ), što je izazvalo erupciju oduševljenja, ali opet se i sa druge strane javio skepticizam. Hoće li Blizz uspeti da napravi igru barem upola dobru kao što je prethodna? Koliko će mu trebati da napravi savršen balans? Verujemo da je Blizz predobra game developer kuca da bi dopustila promašaj i to kod one publike koja joj je najvernija. Iskustvo sa njihovim igrama nam govori da su dosad jako teško pravili greške i da nisu imali promašaja ni sa jednom igrom koju su razvijali. Stoga mi stajemo na dobru stranu, a oni koji odu na dark side bolje neka nas se čuvaju.

Oficijalna stranica igre je www.starcraft2.com, na njoj možete videti službeni cinematic i gameplay trailer. Ako vam je problem zbog bandwith-a ili takvih stvari, iste možete pogledati na yubito-u u ali slabijeg kvaliteta. Trenutno se na web-u mogu vidjeti nove jedinice Toss-a, dok Zerg i Tera još uviek nisu dostupni, čime momci i devojke iz Blizzard-a verovatno pokušavaju da nas zadrze na sajtu što više, svaki dan očekujući vesti o preostalim dvema rasama.

Radnja u Starcraft-u 2 odvija se četiri godine nakon Brood War-a i po službenom saopstenju Chris Metzen-a sva tri lidera pojavljivace se i u ovom delu (Kerrigan-Zerg, Zeratul-Toss, Raynor-Tera) te ćemo ih sretati kroz kampanju. Takođe su najavljene nove planete koje ćemo imati prilike da vidimo, poput Toss-ovog Belshir, Terin-e baze Braxis Alpha itd. Ono što je u igri definitivno zadržano jesu samo te tri rase (pozdravljamo tu odluku jer ipak je lakše izbalansirati ove tri, nego četiri, a i balans jedinica je zaštitni znak SC-a i ono zbog čega ga i igramo kao manijaci ). Takođe, neće biti heroja kao u Warcraft-u, što znaci da nema creep-a nego čisto taktiziranje, te prebacivanje igre sa naglaskom na micro, na micro/macro i scouting.

Limit jedinica po team-u se se promeniti, što je takođe odlično, jer kad recimo stavite više raznovrsnih jedinica na timove, neiskusnom igraču je potrebna veća brzina da bi ih uspešno kontrolisao, a poznato nam je koliko je malo potrebno da pogrešite ili da imate lošiji micro od protivnika da padate, oni koji znaju o čemu pričamo pozdraviće ovu odluku. Game engine je posebno razvijen i obećano je da neće biti usporavanja ni kod internet igranja ni kod single-a makar će na ekranu biti i do 300 jedinica, za razliku od Warcraft-a gde je bilo od 20-60 jedinica. Većina jedinica zadržava svoje ability-je uz dodatak nekih novih, te cliff-ovi ostaju u velikoj ulozi kao i pre i doprinose samoj taktici i doživljaju.

Kao i do sada svaka jedinica će imati svoju posebnu jedinicu, tako da će i dalje biti vrlo zabavno ( vi koji ne igrate SC verovatno ne znate o čemu pričamo ). Npr. Toss-ov Corsair napada samo u vazduhu, a Vi mu dođete, recimo, sa Hidra-ma koje napadaju i po zemlji i po vazduhu i on gubi dok Vi izlazite ni sa kakvim gubicima ili kod drugih kombinacija sa minimalnim gubicima. Recimo, Hidra pada od Speed Zelot-a i Storm-a i tako u krug. Znači, svaka jedinica ima nešto zbog cega je korisna te nešto zbog cega nije korisna i to je ono što mi pričamo ekipi sve vreme dok oni kazu kako je Red Alert nabolja strategija ikada. Na to odgovaramo da nam daju argumente i pitamo ih gde je tu taktika? Jer, koliko je poznato, dovoljno je napraviti Mass mamute i jednostavno počisititi enemy-ja, ali gde je tu taktika? To je ono što razlikuje SC od ostalih igara - oslabi protivniku ekonomiju, saznaj šta gradi, pripremi se za kontru i unisti ga.

Ovde nema bezveznog građenja tipa "bitno je da imam sve", takvo igranje možda i pali u singleplayer skirmish-u ali protiv čoveka ne. Potreban je tajming i da vi imate plan pre svake partije šta ćete da napravite i na šta cete ići. Bitno je prilagoditi se protivniku i uskladiti micro/macro tako da vam to omogućuje jaku ekonomiju, brzu razgradnju i bolje gomilanje jedinica od protivnika.

Brzine igre ostaju kao i dosada slow, normal i fast. Verujući Blizz-u, kao i do sada mislimo da igra nece biti previse zahtevna jer je njihova politika i do sada bila takva sa ciljem što većeg communitiy-a, tako da ne morate brinuti i tome da li cete uopste moci da pokrenete igru. Multyplayer će biti usklađen za e-sports pa se Vi, progamer, ne morate bojati kako će nastavak biti samo senka prethodnika. Profesionalni igrači su takođe uključeni u projekat. Za vreme razvoja igre oni će savetovati programere sta, kako, gde...

Prosečan meč bi trebao da traje otprilike dvadesetak minuta, a između pro igrača oko petnaestak. Repley-i ostaju tu, a verovatno i observer funkcije tako da nećemo morati da posedujemo posebnu obs mapu ako budemo hteli nas troje ili četvoro da gledamo meč. Inače, upravo je SC i uveo replay funkciju gledanja partija koja je postala standard za današnje RTS igre, o drugim stvarima koje je SC doneo da i ne pričamo ( npr. rally point ).

Broj jedinica po rasi neće biti znatno veći nego do sada, no još se dvoume koje prethodne jedinice izbaciti, a koje ostaviti, koje nove, koje ne. Za razliku od prethodnika nastavak će biti full 3D igra i imace dosta bolju grafiku nego Warcraft 3. Trenutno znamo za nekoliko novih Toss unit-a dok za ostale rase ništa osobito ne znamo.

Phase Prism - kombinacija Shuttl-a i Pylon-a. Znači može da kopa, da prevozi, a može i da se spusti na zemlju i da preuzme ulogu Pylon-a ako vam ga je protivnik uništio pa vam recimo Cannon-i nemaju psi-ja.

Phoenix - služi u "air to air" borbi, brz i okretan te dobar za scouting, ima overload ability koji žrtvuje njegovu funkcionalnost, ali stvara shield okolo što je kul, recimo roknete overload i uletite u shield sa unitim-a i iz njega pucate.

Zelot - Ovo je stara jedinica ali u nastavku dobija charge ability koji mu daje veću brzinu i fleksibilnost.

Immortals - zmajevi koji su jedini preživeli Zerg-ovu zarazu te se vraćaju da osvetlaju obraz i da odbrane domovinu od večnog neprijatelja.

Mother ship - o njemu se malo zna ali se čini poprilično moćnim i impresivnim vazdysnim oružjem, koje zari i pali sve za sobom.

Stalkeri - jedinice kojima upravljaju Dark templari, nevidljivi ratnici. Može se teleportovati svugde gde nema fog-a i verovatno će biti vrlo moćno oružje.

To je za sada što se zna, a verujemo da će i ostale dve rase bit barem upola maštovite kao Toss.

Entuzijasti koji vole da razvijaju mape, imace priliku da to rade i u Starcraft-u 2 jer Blizz planira da nastavi tradiciju i uz igru će izdati Map Edit Tools. Iako je igra u razvoju još od 2003. ( prema nekim izvorima, odmah posle The Frozen Throne-a ) i bice igriva u multiju sa sve ti rase, još nije objavljen datum izlaska. Blizzard nije pritisnut vremenom ili nedostatkom novca što bi ih prisililo da igru izdaju pre vremena i igru neće izdavati sve dok ne bude sređena do detalja i dok ne bude zadovoljavala izrazito velike kriterijume njenih poklonika - iz usta Mike Morheim-a u naše uši.

Dakle, šta reći za kraj nego da je prvi nastavk doneo toliko novosti i revoluciju u RTS multy-gaming-u, da je osvojio oskara za najigru svih vremena, a o hrpi ostalih nagrada da ne pričamo (malo igara je danas toliko uspešno). Blizzard je veoma uspesna i napredna kuca koja je orijentisana na zajednicu ( daje ono što community očekuje i želi) i verujemo da će uneti novitete i revoluciju u RTS gaming-u koji će pokrenuti multy-gaming u jednom novom smeru dajući posebnu dimenziju taktici.

Jedino što mozemo još da kazemo je da jedva čekamo i da ne znamo kako cemo izdržati ovaj dug period do izlaska igre, jer ono što Starcraft predstavlja nama predstavlja i više od desetini miliona ljudi sirom sveta, te nadamo se da ćete i vi videti lepotu Starcraft sveta i otkriti ga te se nadamo da cete se pridruziti ogromnoj online zajednici.

_________________
Master
 
Prikaz poruka:   
Upišite novu temu   Ova tema je zaključana: ne možete menjati ili upisivati poruke.    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Gaming World ~ -> ~ PC Igre ~ -> Najave Igara Vreme je podešeno za GMT + 1 sat
Strana 1 od 1

 
Pređite u:  
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu
Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu
Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu
Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma





- Burek Forum - Doček Nove 2018. godine - Venčanja, svadbe - Proslave - TipoTravel - Kuda večeras - Anwalt - legal -

Bookmark to: Twitter Bookmark to: Facebook Bookmark to: Digg Bookmark to: Del.icio.us Bookmark to: StumbleUpon