:: |
Autor |
Poruka |
ULT_RAS ~ Voli svog Anđelka ~

 |
Godine: 42
Datum registracije: 25 Feb 2005 Poruke: 5456 Mesto: Krusevac

|
|
Honda FMX 650
Univerzalac
Kategorija Supermoto motocikala u poslednjih nekoliko godina doživljava veliku ekspanziju, pa i sam udeo na tržištu se povećava. Prvi takav motocikl je bio KTM Duke. Nijedan ozbiljan proizvođač motocikala ne može da dozvoli da nema bar jedan motocikl u toj klasi. Honda po prvi put sa svojim modelom FMX 650 ulazi u klasu Supermoto.
FMX 650 je projektovan u Evropi, za čije je tržište prvenstveno i namenjen.
Iako jednostavnog dizajna FMX 650 je veoma privlačan motocikl i ne krije sličnost sa soft-enduro modelima. Prednje svetlo je sklopljeno sa lažnim prednjim blatobranom, dok je blatobran koji vrši funkciju priljubljen uz prednji točak. Zadnje providno LED stop-svetlo podseća na supersportske Honde CBR. Dva izduvna završetka nalaze se sa leve i desne strane saputnikovog sedišta. Veoma su dobro izolovana, tako da nema zagrejavanja saputnikovog sedišta. Instrumenti su sasvim jednostavni bez digitalnih displeja i tu je samo analogni brzinomer sa par kontrolnih lampica.
Pogonski agregat poreklo vodi od starijih popularnih modela Dominator, XL i XR. Taj agregat se pokazao kao veoma izdržljiv, pa se s punim pravom našao na jednom potpuno novom modelu. Radna zapremina agregata je 644 ccm i ima četiri ventila po cilindru sa jednim bregastim vratilom. Napajanje gorivom je rešeno preko karburatora prečnika 40 mm. Odnos prečnika i hoda je 100x82 mm, tipično za jedan enduro. Maksimalna snaga je 37,5 KS pri 5750 o/min, dok je obrtni moment 51,5 Nm pri 4500 o/min.
Mono-Backbone je potpuno novi ram na kojem su primenjena neka rešenja sa Honde Hornet. Ram pored osnovne noseće funkciju ima i ulogu rezervoara za ulje zapremine 2,5 litara.
Ogibljenje je nešto mekše nego na sportskim supermoto motociklima, tako da je olakšana svakodnevna upotrebljivost. Napred se nalazi upside down viljuška prečnika 45 mm i hoda 248 mm, dok se nazad nalazi progresivni Delta Link Proamortizer hoda 186 mm. Napred dvoklipna kočiona klešta deluju na disk od 296 mm. Klešta su pričvršćena na viljušku sa donje i gornje strane, poput novih KTM motocikala. Gume su kao i na svakom supermotu dimenzija 120/70-17 napred i 150/60-17 nazad.
Pored običnog FMX 650, postoji i nešto atraktivniji FMX 650 X, koji je u sivo-crnoj boji. Poboljšanja na X modelu su na drugačijim završetcima izduvnog sistema i nazubljenom disku napred.
U svakom slučaju, Honda je napravila pravi Fun Bike koji je dobra ulazna karta u Supermoto svet, kao i moto svet uopšte, što opravdava i cena koja je najavljena samo kao prihvatljiva...
Honda FMX 650
Motor: jednocilindarski, 4 ventila
Radna zapremina: 644 ccm
Prečni x hod klipa: 100 x 82 mm
Kompresija: 8,3:1
Maks. snaga: 27,6 kW/37,5 KS/5750 o/min
Obrtni moment: 51,5 Nm/4500 o/min
Ogibljenje:
- napred upside-down viljuška 45 mm
- nazad Delta Pro Link amortizer
Kočnice:
- napred disk 296 mm
dvoklipna kočiona klešta
- nazad disk 220 mm
jednoklipna kočiona klešta
Težina: 163 kg
Visina sedišta: 875 mm
Međuosovinsko rastojanje: 1490 mm
Rezervoar: 11 litara
|
_________________
 |
|
|
|
 |
ULT_RAS ~ Voli svog Anđelka ~

 |
Godine: 42
Datum registracije: 25 Feb 2005 Poruke: 5456 Mesto: Krusevac

|
|
Ducati Monster S2R
Malo čudovište
Kada je pre 12 godina u Bolonji, Ducati predstavio prvi Monster, nije ni slutio kakvu će popularnost ovaj model imati
I stvarno, epidemija Monster je poprimila tolike razmere, ovaj motocikl Ducati proizvodi i dan danas u gotovo neizmenjenom obliku. Istovremeno, to je prvi savremeni naked bike italijanske fabrike dizajnirao je Miguel Galluzzia.
Prvi motocikl sa oznakom Monster preuzeo je pogonski agregat od 900 ccm, dok je ram bio od sportskog modela Ducati 851. Veoma kratak i lepo oblikovan rep je deo po kojem se Monster veoma lako prepoznaje.
U početku je pogonski agregat bio isključivo od 900 ccm, dok se posle ponuda agregata proširila na 600 i 750 ccm. Zatim su kao osveženje dolazile dizajnerski izmenjene verzije Dark, Cromo i S sa malim vetrobranom. Godine 2001. predstavljen je top model S4, sa Desmoquattro motorom iz supersportskog modela Ducati 916. Pretprošle godine je predstavljen S4R, koji je više bio ekskluzivna verzija S4. Osnovna razlika je bila u predivnoj zadnjoj mono viljušci i smeštaju auspuha, jedan ispod drugog. Prošle sezone Ducati predstavlja Monster S2R, koji će biti pristupačniji od S4R, iako se vizuelno gotovo ne razlikuju.
Ducati Monster S2R je rodonačelnik klase naked bike
Već na prvi pogled Monster S2R budi emocije, jer retro i nova tehnologija zajedno čine pravu kombinaciju uživanja u vožnji i statusu. Ram je napravljen kao na svim modelima Ducati od hrom-molibden cevi. Masivna zadnja mono viljuška je veoma otporna na uvijanje, što obezbeđuje preciznu vožnju kroz krivine. Napred se nalazi upside-down viljuška prečnika 43 mm. Za celokupno ogibljenje se pobrinuo Sachs. Moguća su podešavanja u svim parametrima, pa je mogućnost prilagođavanja svakom vozaču skoro savršena. Veoma dobro kočenje obezbeđuju napred dvostruki diskovi prečnika 30 mm na koje deluju četvoroklipne Brambo kočione čeljusti.
Monster sa sjajno ponaša u gradu i na brdskim putevima zahvaljujući kompaktnima dimenzijama, dok sa na autoputu ne snalazi baš najbolje zbog zaštite od vetra.
Vazduhom hlađeni pogonski agregat je dvocilindarski u L, sa dva ventila po cilindru i pripada generaciji Desmodue. Maksimalna snaga od 77 KS pri 8250 o/min je sasvim dovoljna za dobre performanse, dok je obrtni moment od 73 Nm za poštovanje. Jednostavna konstrukcija neopterećenog pogonskog agregata garantuje dugotrajnost čak do 100.000 km bez većih mehaničarskih zahvata.
Kombinacija boja koju Ducati nudi za ovaj model učiniće da budete prepoznatljivi gde god da vozite S2R-a. To su: crna sa crvenom linijom preko vetrobrana, rezervoara i repa, crvena sa belom linijom, žuta sa crnom linijom i potpuno crna.
Sve u svemu S2R je odiličan višenamenski motocikl dopadljivog izgleda. Jednostavno je napravljen da bude pristupačan motocikl sa tradicijom kakvu samo Ducati može da pruži.
Tehnički podaci
Motor: četvorotaktni, dvocilindarski, L raspored cilindara, vazduhom hlađen
Radna zapremina: 803 ccm
Prečnik x hod: 88 x 66 mm
Kompresija: 10,4:1
Ram: konstrukcija od hrom-molibden cevi
Ogibljenje:
- napred: upside-down viljuške 43 mm, Sachs
- nazad: mono viljuška podesivi amortizer, Sachs
Snaga: 57 kW/77 KS pri 8250 o/min
Obrtni moment: 73 Nm pri 6500 o/min
Kočnice:
- napred: 2 diska 300 mm četvoroklipna kočiona klešta
- nazad: 1 disk 245 mm dvoklipna kočiona klešta
Gume:
- napred: 120/70-17
- nazad: 180/55-17
Dimenzije: 2105x720x1222 mm
Međuosovinski razmak: 1440 mm
Visina sedišta: 800 mm
Ukupna masa: 173 kg
Maksimalna brzina: 220 km/h
|
_________________
 |
|
|
|
 |
ULT_RAS ~ Voli svog Anđelka ~

 |
Godine: 42
Datum registracije: 25 Feb 2005 Poruke: 5456 Mesto: Krusevac

|
|
KTM 990 Super Duke
Neobična pojava
Nešto sasvim drugačije, od onoga što smo navikli da viđamo kod KTM-a, predstavlja model 990 Super Duke
Već dugi niz godina svakog januara održava se najpopularniji reli izdržljivosti, Pariz-Dakar. Iako start nije uvek u Parizu, reli je poznat pod tim imenom. Međutim, pominjući ovo takmičenje jednostavno nije moguće zaboraviti i austrijskog proizvođača motocikala KTM. Ova fabrika je već nekoliko godina u samom vrhu relija izdržljivosti, a najveći broj učesnika vozi motocikle upravo ove marke. Svi ti uspesi su zasluženo doneli KTM-u reputaciju najizdržljivijeg motocikla.
Međutim, trenutno model koji vam predstavljamo nije ni blizu modela kakve smo navikli da viđamo kod KTM-a. Ovo je jedan istinski streetfighter, žestok napadač na evropsku, japansku i američku konkurenciju.
Konačno nakon dve godine najave, KTM planira 990 Super Duke za serijsku proizvodnju. Pompezne najave i zanimljiv izgled prototipa su bile dovoljne da te dve godine budu ispunjene nestrpljenjem i iščekivanjem.
Kao baza Super Duke poslužio je Adventure 950, dok je ime preuzeo od popularnog funbikea Duke. Ram je izveden od čeličnih cevi, veoma je sličan kao na modelima Adventure i Supermoto. Geometrija rama omogućava kratak međuosovinski razmak, iako je zadnja klasična aluminijumska viljuška veoma dugačka. Napred se nalazi masivna upside-down viljuška prečnika čak 48 mm. Kompletno ogibljenje je White Power.
Kočnice su Brembo sa radijalnim pumpama na upravljaču, dok su kočiona klešta pričvršćena standardno. Dvostruki diskovi prečnika 320 mm se nalaze napred, dok je na zadnjem točku za kočenje zadužen jedan disk prečnika 220 mm sa jednoklipnim kočionim kleštima. Dimenzije točkova su kao na nekom supesportskom motociklu, 120/70-17 napred i 180/55-17 nazad.
Agregat LC8 je već poznat iz drugih modela.
Reč je o dvocilindarskom agregatu zapremine 999 ccm, sa 120 KS pri 9000 o/min. Obrtni moment iznosi 97 Nm pri 7000 o/min. Ove performanse motocikla čine ga veoma upotrebljivim u svakodnevici, čak i ako gas odvrnete nešto jače sigurno nećete ostati razočarani.
Izgled ovog motocikla je sasvim posebna priča. Na prvi pogled ništa specijalno, možda čak i neki konzervativniji motocikli izgledaju bolje. Međutim, kada se malo bolje pogleda ovaj motocikl je prava mešavina jednog funbikea i streetfightera.
Renthal upravljač je skoro isti kao na enduro motociklima, što će oduševiti ljubitelje KTM-a. Rezervoar je agresivnog dizajna, sa veoma oštrim linijama, napravljen od plastike što je karakteristika terenskih motocikala. Kraj izduva završava se ispod saputnikovog sedišta, cevi su veoma dobro izolovane, tako da je izbegnuto neželjno zagrevanje sedišta.
Iako je Super Duke jedan sasvim poseban motocikl, možda se neće svima svideti. Ipak, kvalitet kod KTM-a je zagarantovan. Najavljena cena je oko 13.000 evra, što je na nivou konkurenata. Paleta boja je narandžasta i crna, ali mi preporučujemo narandžastu po kojoj je ovaj neobičan motocikl prepoznatljiv iz daleka.
|
_________________
 |
|
|
|
 |
ULT_RAS ~ Voli svog Anđelka ~

 |
Godine: 42
Datum registracije: 25 Feb 2005 Poruke: 5456 Mesto: Krusevac

|
|
Peugeot skuteri
Pravo rešenje
Leto je vreme koje vozače četvorotočkaša uglavnom asocira na velike gužve, tačnije na beskraje kolone vozila i slično. Još ako nema klima uređaj...
Ludix
Jedino od rešenja za brzo i efikasno provlačenje kroz gužvu, su motocikli. Međutim, masivni i veliki dvotočaši sa mnogo snage su u potpunosti nepodobni za neiskusnije vozače, a nikako nisu ni praktični u gradskoj gužvi. Tada logičan izbor pada na njihove nešto lakše i okretnije "rođake", koje zajedničim imenom naizvamo skuteri.
Generalno analizirajući svetska tržišta, skuteri zauzimaju sve veći udeo u celokupnoj prodaji motocikala. Praktično su postali life-style potreba u životu savremenog čoveka iz velikog grada. Varijacije na temu njihovog izgleda i pre svaga zapremine, odnosno snage motora su veoma mnogobrojne. Tako su veoma brojni oni najobičniji sa 50 ccm, mada na ulicama ima i sve više onih najsnažnijih, tzv. maksi skutera sa visokim performansama, koji praktično po svim karakteristikama mogu uspešno parirati ostalim motociklima. Za njihove vozače, čak ni duža putovanja i nešto veće relacije nisu problem. Karakteriše iz dobra stabilnost, udobna pozicija sedenja i snažni motori.
|
_________________
 |
|
|
|
 |
ULT_RAS ~ Voli svog Anđelka ~

 |
Godine: 42
Datum registracije: 25 Feb 2005 Poruke: 5456 Mesto: Krusevac

|
|
MV Augusta F4 1000
Potomak slavnog
Giaccomo Agostini je legenda sveta na dva točka, sa 15 osvojenih šampionskih titula, uglavnom na motociklima MV Agusta. Ovo opravdava divljenje prema italijanskom proizvođaču, čije puno ime glasi - Mechanica Veggera Agusta
Nakon duže pauze, pre šest godina MV Agusta je predstavila svoj model F4 750 Oro, koji tada započinje pisanje nove istorije ove legendarne motociklističke marke. Veoma brzo F4 postaje meta zaljubljenika u motocikle sa tradicijom i savršenim voznim osobinama.
Proizvodni pogoni MV Aguste se nalaze u malom mestu Schiranna, na obali popularnog jezera Como, gde leže sve tajne uspeha. I upravo odatle je došla i potpuno nova MV Agusta F4 1000. Iako je gotovo ista kao F4 750, novi model za 2005. godinu je sasvim poseban motocikl, koji izaziva pomešane emocije, od adrenalinskih do smirenih osećanja, poput italijanske opere.
Izgled F4 1000 je veoma jednostavan sa čistim i nežnim linijama, čemu doprinosi i kombinacija dve boje srebrna i crvena. Instrumenti su standardni, kombinacija analognog obrtomera i multifunkcionalnog displeja. Rep motocikla je visoko izdignut iznad zadnjeg točka, dok se ispod njega nalaze izduvni završeci kao kod modela Ducati 916, ali ovde nisu dva nego četiri završetka. Inače, kompletan izduvni sistem je napravila renomirana fabrika Arrow. Atraktivnosti doprinosi prelepa zadnja mono viljuška, na koju deluje podesivi gasni Showa amortizer. Takođe, moćno izgleda i prednja upside-down viljuška Marzocchi, prečnika čak 49 mm.
Pogonski agregat je jedna od najboljih strana ovog motocikla, ako baš moramo nešto da izdvajamo. Nastao je na osnovi agregata od 750 ccm. Radna zapremina je povećana na 998 ccm, dok je masa smanjena za 2600 grama. To je postignuto posebnom izradom vitalnih delova: klipova, bregastih vratila, radilice itd. Na ovom agregatu ventili stoje radijalno, a novo elektronsko ubrizgavanje je u kombinaciji sa difuzorima promenljivog prečnika. Rezultat je 166 KS pri 11750 o/min, što je sasvim dovoljno da F4 ide preko 300 km/h. Istovremeno, ovaj pogonski agregat je najuži četverocilindarski agregat na svetu. Menjač sa kućištem je konstruisan kao na takmičarskim motociklima, moguće je izvaditi ga kompletno i zameniti bez mnogo muke.
Dobru upravljivost i stabilnost nije neophodno pominjati, jer to je, ipak, italijanski proizvod, ram i ogibljenje skladno funkcionišu. Na dvostruke diskove prečnika 310 mm deluju šestoklipna kočiona klešta firme Nissin, iako nisu radijalno pričvršćene obavljaju svoj posao savršeno. Napred, na upravljač pričvršćen je amortizer marke hlins zaslužan za stabilnost i sigurnost vožnje.
Sve motocikle MV Agusta odlikuje završna obrada na zavidnom nivou, što možda baš i nije slučaj sa ostalim italijanskim proizvođačima. Ekskluzivnost garantuje i ograničena godišnja proizvodnja od 25.000 komada.
Bogatu istoriju i brojne šampionske titule opravdava amblem koji sa ponosom nosi F4 1000 - 37 Volte Campione del Mondo.
Pored F4 1000, MV Agusta ima i još dva ekskluzivnija modela na osnovi pomenutog. To su F4 1000 Ago i F4 1000 Tamburini, čiji dodatak imenu nije potrebno dodatno objašnjavati. Cene ovih modela su gotovo duplo veće od standardne F4 1000. Pored supersportskih modela MV Agusta nudi pravi streetfighter Brutale.
Šta reći na kraju, osim da F4 1000 ima sve što treba da ima savremeni motocikl: tehnologiju, performanse i bogatu tradiciju. Te tri osobine je veoma teško naći u jednom motociklu, zato je MV Agusta nešto sasvim posebno. Za ulaznicu u sasvim novi motociklistički svet MV Aguste treba izdvojiti 20.000 evra, koliko košta najjeftiniji model.
|
_________________
 |
|
|
|
 |
Dulkan Početnik Domaćeg.de

 |
Godine: 36
Datum registracije: 16 Apr 2005 Poruke: 7

|
|
Aprilia Pegaso 650 Strada
Italijanski supermoto
Aprilia, kao jedan od vodećih italijanskih proizvođača odlučio je da se posveti izradi kvalitetnih supermoto motocikala. Novi adut zove se Pegaso 650 Strada
--------------------------------------------------------------------------------
Preteča modela poput novog Aprilia Pegaso je, sada već legendarni, KTM Duke. Takve motocikle odlikuje upotrebljivost u svim prilikama, čak i u velikoj gradskoj gužvi. Aprilia sve ozbiljnije nastupa na Supermoto prvenstvu, pa je predstavljanje modela Pegaso u supermoto stilu logičan potez.
Vizuelno, Pegaso je najsličniji modelu KTM Duke, iako je srodan Yamahi XT. Prednji blatobran se nalazi tik uz točak, što ga po izgledu razlikuje od izvornih supermoto motocikala, nastalih od cross modela. Prednji svetlosni sklop odlikuje prozirna plastika, dok je nazad za dobru signalizaciju zadužena LED tehnologija. Sa leve i desne strane stop svetla dominiraju dva masivna auspuha.
Na instrument tabli u prvom planu je obrtomer, pored njega se nalazi multifunkcionalni displej. Na mestu gde bi trebao da bude rezervoar nalazi se pregrada za sitnice, koji se otvara pomoću komande sa upravljača, a tu je i čep za rezervoar zapremine 16 litara. Druga pregrada, nešto veće zapremine, nalazi se ispod sedišta.
Pogonski agregat Rotaxa je zamenjen jednocilindarskim agregatom pozajmljenim od Yamahe XT. Radna zapremina agregata je 659 ccm, sa 4 ventila i jednim bregastim vratilom, suvim karterom i elektronskim ubrizgavanjem.
Maksimalna snaga od 50 KS je dostupna pri 6250 o/min, dok je obrtni moment 61 Nm pri 5200 o/min, što je nešto bolji rezultat nego na XT. Ram oko pogonskog agregata je i dalje od čeličnih cevi.
Ogibljenje je nešto tvrđe trimovano, kao što i priliči supermoto motociklima. Napred se nalazi podesiva klasična viljuška prečnika 45 mm, dok zadnji amortizer nema mogućnost podešavanja.
Gume dimenzija 110/70-17 napred i 160/60-70 pozadi leže na predivnim alu naplatcima indentičnog dizajna kao na modelu Mille R Factory. Dobro i sigurno kočenje osiguravaju napred jedan disk, prečnika 320 mm sa četvoroklipnim kočionim čeljustima, a pozadi disk prečnika 220 mm. Međuosovinski razmak je 1479 mm.
Od dodatne opreme tu su ABS kočnice, kit za podizanje sedišta sa visine 780 mm na 820 mm, elektronska zaštita protiv krađe itd. Najavljena cena od oko 7.000 evra je prava ponuda za motocikl koji sa lakoćom odoleva svakodnevnoj vožnji.
|
|
|
|
|
 |
ULT_RAS ~ Voli svog Anđelka ~

 |
Godine: 42
Datum registracije: 25 Feb 2005 Poruke: 5456 Mesto: Krusevac

|
|
Suzuki GSX-R 1000
Igra bez granica
Navikli smo da iz godine u godinu borba u open klasi bude sve veća i žešća. Svi proizvođači prave kvalitene motocikle sa vrhunskim performansama, pa ni Suzuki, pogotovo sa novim modelom GSX-R 1000 nije izuzetak
Performanse savremenih motocikala su sve sličnije onim koje viđamo na sportskim takmičenjima, a sitnice su te koje odlučuju u preuzimanju primata u klasi. Igra sa sve boljim performansama ide u nedogled, a ove godine se i Suzuki spremno uključuje u nju. U prošloj godini ovaj proizvođač je zaostajao za konkurencijom isključivo tehnološki. Međutim, ove sezone polako uzvraća udarac. Suzuki GSX-R 1000 je bolji nego ikada.
Ali, odakle početi? Motocikl je u potpunosti nov.
Radna zapremina pogonskog agregata je povećana sa 988 na 998,6 ccm. Klipovi su lakši, a usisni ventili su povećani. Zahvaljujući titanijumu koji je upotrebljen za izradu ventila, krajnja granica obrtaja je podignuta za 1000 o/min. Sve prerade na agregatu dale su veoma zavidan rezultat od oko 183 KS, što je za sada rekord klase. Novo kvačilo utiče na smanjenje pritiska i uticaj prenosa na zadnji točak, naročito pri kočenju, jer u protivnom bi ovom snagom samo profesionalci sa staza mogli vladati.
Suzuki GSX-R 1000 drži rekord u klasi sa snagom od 183 KS
Ogibljenje i kočnice su kod motocikala marke Suzuki uvek bile na visini zadatka, što je slučaj i sa novom Hiljadarkom. Potpuno prate snagu motora, a pri tom motocikl čine veoma okretnim i stabilnim. Napred se nalazi upside-down viljuška prečnika 43 mm, dok nazad monoamortizer deluje na klasičnu ojačanu viljušku. Kompletno ogibljenje je moguće podešavati po svim parametrima. Za kočenje su zadužena Tokico radijalna kočiona klešta sa radijalnom pumpom. Napred se nalaze dvostruki diskovi prečnika 310 mm, dok je nazad jedan disk prečnika 220 mm. Mat crni ram u kombinaciji sa ojačanom zadnjom viljuškom deluje masivno i kompaktno.
Celokupan izgled motocikla je veoma savremen, u potpunosti napravljen u pravcu novih trendova. Rep motocikla je izdignut visoko iznad točka, gotovo kao na nekim streetfighter preradama. Ipak, ono što se prvo primeti je izduvni završetak: kratak, masivan i specifičnog oblika. Oklop je minimalistički, tako da je o zaštiti od vetra pri velikim brzinama neprikladno pričati. U retrovizore su integrisani pokazivači smera, dok su nazad integrisani u rep motocikla, slično kao na starom ZZR-u, tako da ne narušavaju liniju motocikla.
Od instrumenata vozač ispred sebe ima sve što mu je potrebno: analogni obrtomer i multifunkcionalni displej. Novina je da se u obrtomeru nalazi mali displej koji pokazuje u kom se stepenu prenosa nalazite, a u blizini je indikator koji pokazuje kada treba prebaciti u viši stepen prenosa.
Ipak, dobar motocikl bez pokrića na trkačkim stazama ne znači mnogo. I u tom segmentu novi Suzuki se pokazao u pravom svetlu. Potukao je protivnike na prvoj trci Superbikea na stazi Losail u Kataru. Prvi je bio Yukio Kagayama, a drugi Troy Corser, obojica na motociklima Suzuki. Ovakvi rezultati odlično opravdavaju promotivni slogan za GSX-R 1000 koji glasi: Total performance.
Najavljena cena za novi model je oko 14.000 evra, što je na nivou klase. Suzuki definitivno ove sezone vraća osmeh na lice svojih ljutitelja i kupaca, jer primat u open klasi je vraćen...
|
_________________
 |
|
|
|
 |
ULT_RAS ~ Voli svog Anđelka ~

 |
Godine: 42
Datum registracije: 25 Feb 2005 Poruke: 5456 Mesto: Krusevac

|
|
Kawasaki KX 250R
Dvotaktna eksplozija
Sa modelom KX 250R renomirani japanski proizvođač motocikala Kawasaki ostaje veran tradiciji...
Iako je nametnut novi trend četvorotaktnih pogonskih agregata u moto-kros takmičenjima, Kawasaki ostaje veran staroj dvotaktnoj tehnici. Maksimalni obrtni moment je dostupan na veoma brutalan način. To je osećaj koji teško mogu obezbediti četvorotaktne mašine, samim tim za ekstremnu cross vožnju dvotaktni agregati su adekvatniji. Da ne ulazimo u debatu koji su pogonski agregati bolji, predstavljamo vam novi Kawasaki KX 250 R, pa sami procenite.
Oduvek je Kawasaki pravio veoma kvalitetne i dobre cross motocikle. Novi KX je temeljno promenjen i u potpunosti spreman za ovu sezonu.
Najveće promene su urađene na samom dvotaktnom pogonskom agregatu. Potpuno novi KIPS sistem otklanja nedostatke klasičnih dvotaktnih agregata, tako što dozvoljava otvaranje dopunskih ventila tek pošto se glavni ventil potpuno otvori, čime se izbegava ogromna eksplozija snage na oko 6000 o/min, što je bio slučaj sa starijim modelima. Sada je razvijanje snage linearnije, ali i dalje fantastično, što se najviše oseća na kontroli i upravljivosti motocikla. Hlađenje je poboljšano, dok je nagib cilindra smanjen sa 10O na 5O. Radna zapremina agregata je 249 ccm, iz koje je izvučeno 58,2 KS pri 9000 o/min. Napajanje obavlja karburator Keihin PWK 38S. Pokretanje agregata je nožno, što je sasvim normalno za cross motocikle, imajući na umu da je svaki kilogram dragocen, ukupna težina motocikla bez tečnosti je 97 kg.
Ram je, takođe, poboljšan, konstrukcijski je postignuta veća krutost, samim tim stabilnost pri kočenju i u krivinama je na zavidnom nivou. Celokupnom utisku u vožnji najviše doprinosi ogibljenje. Ono je na ovom motociklu moguće u potpunosti podesiti. Napred se nalazi Kayaba upside-down viljuška 48 mm, podesiva u 16 pravaca, dok se nazad nalazi Uni-Track monoamortizer, takođe, podesiv u 16 pravaca. Velika mogućnost podešavanja je veoma bitna kod cross vožnje. Kočenje obavlja napred jedan poluplivajući disk 250 mm, na koji deluju kočiona klešta sa dva klipa, dok se nazad nalazi jedan disk 240 mm i kočiona klešta sa jednim klipom. Točkovi su standardnih dimenzija za ovu klasu, napred 80/100-21 i nazad 110/90-19.
Jedna od bitnih karakteristika cross motocikala je ergonomija, jer sama tehnika vožnje stalnog pomeranja vozača to zahteva. Sedište presvučeno sa materijalom visokog gripa, dobrog oblika, što doprinosi lakom i sigurnom pomeranju vozača napred-nazad, levo-desno. Oklop motocikla je napravljen od veoma otporne plastike, a u slučaju da se plastika polomi prilikom pada lako se menja.
Moto-kros je veoma popularna disciplina u motociklizmu, ali veoma razprostranjena i širom sveta kao rekreacija, jer velika grupa mišića učestvuje u samoj vožnji. Kawasaki je ponudio veoma dobar i kvalitetan cross motocikl, kojim će ljubitelji dvotaktnih motocikala biti očarani. Najavljena cena je oko 7.000 evra.
Kawasaki KX 250R
Pogonski agregat: jedan cilindar, dvotaktni
Radna zapremina: 249 ccm
Snaga: 42,8 kW/58,2 KS pri 9000 o/min
Obrtni moment: 50,5 Nm pri 8000 o/min
Menjač: 5 stepeni prenosa
Prednje vešanje: podesiva Kayaba upside-down viljuška, prečnika 48 mm
Zadnje vešanje: Uni-Track monoamortizer potpuno podesiv
Prednja guma: 80/100-21
Zadnja guma: 110/90-19
Kočnice napred: jedan disk 250mm, kočiona klešta sa dva klipa
Kočnice nazad: jedan disk 240 mm, kočiona klešta sa jednim klipom
Međuosovinsko rastojanje: 1480 mm
Visina sedišta: 965 mm
Zapremina rezervoara: 8,2 l
Težina: 97 kg
Cena: oko 7.000
|
_________________
 |
|
|
|
 |
rile_89 Početnik Domaćeg.de

 |
Datum registracije: 05 Feb 2006 Poruke: 52

|
|
ovo je za mene IGRA BEZ GRANICA... HAYABUSA
|
|
|
|
|
 |
kt-831-as Iskusni član

 |
Godine: 41
Datum registracije: 21 Feb 2006 Poruke: 851

|
|
ali ta busa i nije nešt, kad ju stisneš preko 250km/h ne frlji ona to tak kak je pokazano na reklamama i prospektima, frned je na jednoj busi radio mali tuning i kad ju odfrljiš preko 250km/h ona i dalje jednako dobro vuče dok ove srijske ne znam kao da imaju blokadu, doduše on je skinuo sve moguće zaštite mislim da je polirao usise injektore preštimao i još neke sitnice stavljao i busa ide 6 puta bolje od ove serijske
|
|
|
|
|
 |
Vlada_R ///M

 |
Godine: 39
Datum registracije: 02 Sep 2005 Poruke: 1256 Mesto: NL

|
|
preveliki je motor. gsxr 1000 je mnogo bolja alternativa. a ako bas volis obrtaje i cepanje onda su gsxr 600 ili R6 na svom mestu.
|
_________________
 |
|
|
|
 |
kt-831-as Iskusni član

 |
Godine: 41
Datum registracije: 21 Feb 2006 Poruke: 851

|
|
pa da, pičio sam jedno vrijeme R6, frend je otišao u njemačku jedno dva tjedna i meni ostavio motor, pa sam ga gazio ko lud, i to je puo veći gušt vozit, motorček je mali a divlji. sam onaj njegov je imao blokadu na 273km/h i dalje ništ točno čuješ kako ga blokada vraća, da je to nabrijat i skinut blokade to je onda prava stvar
|
|
|
|
|
 |
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|