:: |
Autor |
Poruka |
anchi22 •• 20:01 ••

 |
Datum registracije: 09 Jul 2008 Poruke: 53463

|
|
Nemački proizvođači premijum automobila "Audi", BM i "Mercedes" se već danas bore i za kupce sutrašnjice i to specifičnim proizvodima za decu.
"Od skutera na pedale, preko mini replika pravih modela automobila, pa sve do plišanih medvedića u trkačkim odelima. Deca se tako povezuju sa tržištem", objašnjava za "Dojče vele" Jan Vizeke, profesor Rurskog univerziteta u Bohumu.
"Velike nemačke marke automobila u čitavom svetu imaju i veliki potencijal za identifikaciju i kao statusni simboli. Oni su kao stvoreni za prenošenje te identifikacije i na sledeću generaciju. Za obezbeđenje potražnje je važno i čuvanje kruga kupaca odanih jednoj firmi. Postoje porodice u koje je lakše usaditi ideju neke automobilske marke od porodica u kojima ta marka nema nikakvu tradiciju.“
Zato proizvođači ne nude samo minijaturna, dečja, izdanja automobila koje roditelji drže u garaži - BMW, na primer, nudi električne modele koje mogu da voze deca starija od tri godine. Cena: oko 400 evra.
"Audi nudi smanjenu verziju modela "auto union C" iz tridesetih godina prošlog veka, koji ima menjač sa sedam brzina, hidraulične kočnice i instrument tablu od drveta. Cena: 9.700 evra.
Dirk Nojburg iz BMW-a objašnjava kako se to radi na primeru dečjeg bicikla. "Prodaje se u crvenoj i plavoj boji, za devojčice i dečake. U početku može da se koristi kao biciklić bez pedala, a zatim, u okviru čitavog paketa, mogu da mu se ugrade i pedale i lanac, tako da dete od prvog stupnja pa do pravog bicikla sve može da nauči.“
Do starosti od šest godina, ovaj BMW model bicikla praktično raste zajedno sa detetom. Kako "Mercedes", tako i "Audi" i BMW zahvaljujući ovakvim artiklima svake godine ostvaruju dvocifrenu milionsku dobit.
"To me ne čudi. To funkcioniše kao neka vrsta pozitivne veze između automobila i novog pratećeg proizvoda, i omiljenost tog proizvoda se očigledno prenosi i na imidž same marke automobila", kaže profesor Jan Vizeke.
A proizvoda je sve više. "Audi" je nedavno izbacio na tržište stoni fudbal koji košta 13.000 evra. Ideje za prateće proizvode očigledno ni izdaleka nisu iscrpljene.
(MONDO)
|
|
|
|
|
 |
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|