www.domaci.de Forum Indeks Home
Portal • Forum • Novi upisi • Pretraga • Link do nas • Domaći filmovi • Lista korisnika • Tim sajta • Proverite privatne poruke • Prijava • Registracija
Pravilnik • FAQ • Profil • Favorites • Galerija slika • Top lista • Download MP3 • MP3 razno • Spotovi • Noviteti 2013 • Muzički noviteti 2014

Trikovi za mlađi izgled
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Moda i lepota ~
::  
Autor Poruka
cezar1071944
Glas mog anđela
<b>Glas mog anđela</b>





Datum registracije: 11 Mar 2008
Poruke: 20386
Mesto: Ni na nebu,ni na zemlji...

seychelles.gif
PorukaPostavljena: Pet Avg 23, 2013 9:17 am    Naslov poruke: Trikovi za mlađi izgled Na vrh strane Na dno strane

Trikovi za mlađi izgled

Osim agresivnim metodama koji nisu svima dostupni, a stručnjaci sve češće upozoravaju i na prateće zdravstvene rizike, tragovi godina veoma uspešno mogu se prikriti uz pomoć šminke. Proizvode koje već imate možete upotrebiti na drugačiji način i „otarasiti" se nekoliko godina.



Lista potrebnih stvari nije preduga. Pripremite šminku, hidrantnu kremu, ogledalo i obezbedite malo vremena za uvežbavanje tehnika.

Najpre dobro osmotrite svoj odraz u ogledalu. Priznajte sebi da li imate bore. Ukoliko je odgovor potvrdan, nemojte se mnogo sekirati, to nije neprirodno niti neuobičajeno.

Kako starimo, tako nam je koža manje elastična i pojavljuju se prvo gotovo neprimetne linije, koje kasnije, mnogo kasnije postaju duboke bore.

Sunčeva svetlost, takođe, je jedan od „krivaca" što se starost krštenice vidi na koži.

Umesto skupih preparata ili agresivnih metoda za podmlađivanje u pomoć nam može „priskočiti" i šminka.



Kako bi suva koža lica koja se ljušti postala glatka, nije dovoljno samo negovati je kremom sa visokim sadržajem vlage, već je neophodno piti dosta tečnosti, to jest vode ili blagog biljnog čaja.

Pre nanošenja šminke pustite da koža dobro upije kremu kako biste lakše slikali po vašem „platnu".

Sledeći korak je
sakrivanje nepravilnosti poput pega, fleka, bubuljica. Nežnim pokretima utrljajte korektor na kritičnim mestima i ne zaboravite da ovaj proizvod može da se koristi i za senčenje nosa ukoliko želite da ga vizuelno suzite i izdužite.

Posle toga na red dolazi puder koji nije neohodno stavljati po čitavom licu. Praktičnom proverom najlakše se utvrđuje koja mesta „zahtevaju" puder.





Osim kože lica
, oči su veoma važan deo mladalačkog izgleda. Cilj je da ih vizuelno povećamo, ali da istovremeno ne preteramo sa količinom šminke.

Prema rečima stručnjaka, senku koju inače koristite nanesite na kapke i dobro osmotrite na koji način je to promenilo vaš izgled.

Dodajte malo svetle svetlucave senke tik ispod obrva, prateći njihov luk i ukoliko vam se čini da je to dovoljno za prirodan, dnevni izgled nemojte dodavati više.

Prirodno i uredno




Ako imate utisak da nešto nedostaje i da delujete umorno veoma precizno uokvirite oko duž oba kapka, ali se trudite da linija bude što tanja, jer cilj je ipak prirodan izgled, a previše crne boje neće ostaviti takav utisak.

Manje ajlanjera na gornjem kapku i malo više maskare, trik je koji majstori šminke primenjuju kada je potrebno istaći trepavice.





Kako biste vizuelno osvežili lice i izbegli pospan izgled, dodajte još malo ajlajnera od sredine kapka ka spoljašnjem delu oka, ali tako da linija „ide" ka obrvama.


Što se usana tiče, sa pojavom prvih bora neophodna je olovka koja će pomoći da se ruž ne razliva i na taj način doprineti urednijem izgledu.



Eventualna odstupanja u simetričnosti ispravite olovkom, a za efekat punijih usana dovoljno je malo ublažiti, to jest „ispraviti" liniju gornje usne.

Potrebno je malo vremena kako biste ovladali ovim tehnikama, ali se trud isplati jer će rezultat svi primetiti.






4 vrste namirnica koje su najbolji prijatelji mladolikosti

Hrana, sa svim svojim svojstvima, može da bude i lek i otrov za organizam. U zavisnosti koju hranu čovek unosi u organizam, ona može doprineti kako usporavanju tako i ubrzavanju procesa starenja.

Ćelije tela se hrane hranom koju unosimo
. Otuda i izreka koja kaže da smo mi ono što jedemo.

Svima je poznato da je jedan od ključeva uspešnog mršavljenja i zdravog života upravo zdrava ishrana.

Izbacivanje prerađene hrane iz svog dnevnog menija i uvođenje što više svežeg voća i povrća efektivan je način da unapredite svoje zdravlje.

Istraživanja su pokazala i da unos ovih, svežih prirodnih namirnica doprinosi dugovečnosti i mladolikom izgledu, jer se i koža tako snabdeva nephodnim nutritijentima iz prirode.



Pored voća i povrća, tu su i druge namirnice koje doprinose ovom cilju.


Sledi 4 vrste namirnica koje doprinose dugovečnosti i mladolikom izgledu:

Bobičasto voće

Kada se govori o voću koje poseduje antioksidansnu moć i moć regeneracije ćelija, bobičasto voće se uvek nađe na vrhu liste. Ono se svojim svojstvima bori protiv slobodnih radikala koji mogu dovesti do oštećenja ćelija u čitavom telu.

Bobičasto voće je pogodno i za prevenciju nastanka Alchajmerove bolesti, demencije i svakog drugog poremećaja pamćenja koji je u vezi sa starenjem.

Visok sadržaj vitamina C u bobičastom voću umanjuje izraženost finih bora na licu, eliminacijom slobodnih radikala iz ćelija kože, ostavljajući čitav ten glatkim, nežnim i mladolikim.



Tamno zeleno povrće

Ovo povrće takođe je bogato antioksidansima. Spanać i kelj su bogati sastojcima koji se bore protiv starenja ćelija, a to su lutein i zeoksantin. Ovi biljni pigmenti pomažu u zaštiti očiju od štetnog delovanja UV zračenja. To doprinosi i očuvanju oštrine vida.

Zeleno povrće sadrži visok procenat vitamina K, koji pomaže održanju snage kostiju i sprečava gubitak koštane mase. Ovo je važno u zaštiti kostiju od preloma i drugih oštećenja tipa naprsnuća.



Hrana bogata proteinima


Nakon 40-te godine života, mišićna masa počinje značajno da opada
, u proseku za 1% svake godine. Dolazi i do značajnog usporavanja metabolizma. Kombinacija ova dva faktora često dovodi do prekomerne telesne težine u zrelom starosnom dobu.

Upotreba hrane bogate proteinima, kao što su pileća i ćureća prsa bez kožice, morski plodovi, pasulj, jaja, mlečni proizvodi, održaće kosti zdravima, a mišićnu masu intaktnom. Takođe, održaće i vrednosti krvnog pritiska u normali.



Riba bogata omega-3 masnim kiselima

Omega-3 masne kiseline, koje se nalaze u morskim plodovima, mogu sprečiti pojavu hroniciteta upalnih procesa. Postoje dokazi da ishrana bogata omega-3 masnim kiselinama pozitivno utiče na funkciju mozga, poboljšanje memorije i raspoloženja.

Ribe bogate ovim, zdravim mastima su slatkovodne ribe, kao što su losos i skuša





_________________



Nađi me srcem.Voli me dušom.Čuvaj me razumom.
 
Prikaz poruka:   
Upišite novu temu   Odgovorite na temu    www.domaci.de Forum Indeks -> ~ Moda i lepota ~ -> Trikovi za mlađi izgled Vreme je podešeno za GMT + 1 sat
Strana 1 od 1

 
Pređite u:  
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu
Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu
Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu
Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu
Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma





- Burek Forum - Doček Nove 2018. godine - Venčanja, svadbe - Proslave - TipoTravel - Kuda večeras -

Bookmark to: Twitter Bookmark to: Facebook Bookmark to: Digg Bookmark to: Del.icio.us Bookmark to: StumbleUpon