:: |
Autor |
Poruka |
DJ_IGGY Upućeni član

 |
Godine: 42
Datum registracije: 25 Mar 2005 Poruke: 300 Mesto: ...u njenom srcu... VS

|
|
Reklame na američkoj TV podstiču malu decu da traže i konzumiraju prehrambene proizvode bogate kalorijama, kao što su slatkiši i sokovi, navedeno je u izveštaju Medicinskog instituta pri Američkoj akademiji nauka. U izveštaju, objavljenom na Internet adresi http://national-academies.org, istaknuto je da se ukusi i navike u ishrani stvaraju u prvim godinama života i da imaju ključnu ulogu u zdravlju čoveka tokom čitavog njegovog života. Prema zvaničnim podacima, u SAD se procenat gojazne dece i adolescenata (starosti od šest do 19 godina) tri puta povećao u poslednjih 40 godina. Poljoprivredno-prehrambene kompanije i restorani bi, prema mišljenju naučnika, trebalo više da koriste svoje potencijale kako bi proizvodili i promovisali zdrave namirnice, na primer bez dodatka šećera. (RTS)
07.12.2005
Sajmon Starling dobitnik prestižne Tarnerove nagrade za 2005. godinu
|
_________________ Volim plavo, makar i ofarbano! |
|
|
|
 |
|
|
Vi ne možete otvarati nove teme u ovom forumu Vi ne možete odgovarati na teme u ovom forumu Vi ne možete menjati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete brisati Vaše poruke u ovom forumu Vi ne možete glasati u anketama u ovom forumu Vi ne možete postavljati fajlove u ovom forumu Vi ne možete preuzeti fajlove sa ovog foruma
|
|